--------Przygotowania do spędzenia ------------czasu z Simonem-------------------
Wybiła 18 godzina. Ja pierwszy raz od dłuższego czasu zrobiłam mocny makijaż. Oczy pomalowałam brązowym cieniem i zrobiłam czarne kreski. Usta pomalowałam na czerwono, nie żeby się mu spodobać czy coś....
Ubrałam się w czarny top skórzany z dekoltem. Spodnie brązowe jeansy. Na to kurtkę czarną z białym ciepłym misiem w środku. Naszyjnik od babci i oczywiście prezent od Ghosta.
Duże złote okrągłe kolczyki. A fryzura w sumie nic wielkiego bo miałam po prostu rozpuszczone.
Przed wyjściem wzięłam głęboki oddech. Przed domem stał bardzo ładny samochód, niewiedzialam że Simon taki ma nawet.
Podeszłam do chłopaka a on otworzył mi drzwi.
____________w aucie________________
Ja: nie wiedziałam, że masz takie auto
G: No muszę Ci kiedyś pokazać moją kolekcje
Ja: skąd ty tyle kasy masz?
G: tajemnica państwa
Ja: zapomnialam....
G: wiesz co...
Ja: No?
G: ładnie wyglądasz
Ja: dzięki, ty też
G: ja tylko ubrałem czarną koszule nic nie zmieniałem w wyglądzie.
Ja: sama koszula wystarczy
Nastała niezręczna cisza....
Ja patrzyłam na niego ukradkiem oka aby nie widział że się na niego gapie perfidnie.
Po czym się odezwał.
G: nie patrz się tak na mnie.
Ja: ja się nie patrze...
G: to że patrzysz bokiem nie znaczy że tego nie widać geniuszu.
Ja: zwidy masz, halucynacje ewidentnie
G: halucynacje mam tylko po tym jak wejdę do kibla po Price.
Powstrzymywałam się od śmiechu, ale się nie udało. Wybuchłam śmiechem na cały samochód.
G: nie ma nic gorszego uwierz, nie życzę tego nawet najgorszemu wrogowi.
Ja: domyślam się...
Po czym dojechaliśmy do emmm... luksusowej restauracji.
A ja myślałam że do jakiegoś klubu.... mogłam jednak ubrać sukienkę.____________ restauracja_______________
Usiedliśmy przy stoliku, przyszedł kelner i dał nam meni.
Otworzyłam I szukałam czegoś co wpadnie w mój gust.Ghost po 5 minutach się zapytał co chce.
Ja: więc biorę.... spaghetti a na deser chcę emmm tiramisu.
G: a do picia?
Ja: whisky, definitywnie.
Simon się uśmiechnął i ewidentnie jakby duma go rozpierała.
A ja nie mogłam się skupić dość że jego piękne niebieskie oczy przeszywały mnie aż do mojej duszy to jeszcze ta czarną koszula.
Tak jeszcze odpięta na nim, matko boskaaaaaa.
Ogarnij się debilko ...
Po chwili usłyszałam:
G: EJ wracaj do mnie z marzeń.
CZYTASZ
Spadła jak ,,Grom"
RomanceHistorię okiem córki majora jednostki specjalnej. Zakochuje się w tajemniczym żołnierzu. Sama zaczyna brać udział w misjach. Staje się jednym z najsilniejszych ogniw drużyny.