kim jestem?

729 31 49
                                    

Miesiąc  później  od nieszczęśliwego wypadku.

Już moglam chodzić normalnie. Czasem jeszcze  pobolewała mnie brzuch ale lekarze mówili że może tak byc przez kolejny miesiąc aż wszystko  się zagoi.

Wróciłam do mojego domu, była przerwa świąteczna. Każdy wrócił do siebie, do rodzin. Oprócz  oczywiście  Simona, ponieważ on nie ma rodziny.

Tata się dziwnie zachowuje od miesiąca, nie mam pojęcia czemu. Unika mnie. Mało co rozmawia.

Nie podobne to do niego.

Na łóżku przeglądałam mój Ig. Dawno nic tam nie publikowałam.

 Dawno nic tam nie publikowałam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@dry_sponge18

Polubione przez: Emi_78 i 90 innych osób.

Komentarze:

Antonine90: aber eine hübsche Frau🤗

Soap69: Hej, masz może ochotę na pizze?

Boże święty, musiał skomentować. Dlaczego mi jakiś Niemiec komentuje ja się pytam.

Jedynego niemiecko jezycznego człowieka jakiego znam to König ale on chyba nie ma Ig.

Najważniejsze, że Simon nie kuma portali społecznościowych.

Właśnie  zapewne się zastanawiacie czy mu wybaczyłam.

Niby normalnie rozmawiamy ale to już nie jest to co wcześniej... może kiedyś.

Nie umiem wymazać z pamieci widoku jaki ujrzałam w magazynie.

Ogólnie  zapewne powiecie że jestem walnięta ale odwiedziłam w więzieniu Carlos.

Ja: witam, niespodziewalas się mnie co?

C: już prędzej  księdza bym się spodziewała. Czego chcesz?

Ja: porozmawiać.

C: jeżeli chcesz spytać czy przyjemnie było jak Ghost mnie pukał to odpowiem ci że  bardzo.

Ja: nie o to mi chodzi.

C: a I jeszcze jedna ciekawostka.... wiesz, że byłam pierwszą dziewczyną z którą  to robił?

Ja: nie rozumiesz że mnie to nie obchodzi? Żalisz się  czy chwalisz.

C: Dobra o co chodzi.

Ja: rozmawiałaś z moim ojcem przed więzieniem?

C: tak, a co?

Ja: co mu mówiłaś?

C: że za wszystkim Ja.

Ja: tylko to?

C: a I że nie jesteś jego córką biologiczną.

Ja: czekaj co? Jak?

Spadła jak ,,Grom"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz