ភាគទី15 ; ប្រកាសសង្គ្រាម

4.1K 192 0
                                    


រឿង ម្ចាស់បេះដូងJk
ភាគទី 15

   មួយរយៈក្រោយមកនេះថេហ្គុកមិនមានបញ្ចេញសកម្មភាពអ្វីនោះទេគឺស្ងាត់ជ្រងំធ្វើអោយអ្នកគាំទ្រដែលshipពួកគេទាំងពីរចាប់ផ្ដើមមិនសប្បាយចឹត្តហើយអ្វីដែលពិសេសនោះគឺអ្នកគាំទ្រដែលshipជុងហ្គុកនិងហ្វាសុីដែលមានឈ្មោះថាហ្វាហ្គុកកាន់តែកើនឡើងព្រោះអ្វីដឹងទេ?គឺព្រោះតែហ្វាសុីតែងតែនិយាយពីជុងហ្គុកពេលខ្លះក៏ផុសរូបរបស់ជុងហ្គុកនៅក្នុងIG officialរបស់នាងហើយប៉ុណ្ណោះមិនគ្រប់គ្រាន់នាងបានតាំងស្តរីរូបរបស់ជុងហ្គុកទៀតផងដាក់Captionដូចស្គាល់គ្នានិងស្រលាញគ្នាយ៉ាងអញ្ចឹងទាំងដែរជុងហ្គុកស្ងាត់ជ្រៀបគ្មានបញ្ចេញសកម្មភាពអ្វីនោះទេហើយក៏មិនដែលរំលិករឺនិយាយអ្វីទាក់ទងនិងនាងដែរគឺគ្មានទាល់តែសោះ ហើយអ្វីដែលកាន់តែហួសចឹត្តនោះអ្នកshipហ្វាហ្គុកនាំគ្នាមើលងាយថេហ្គុកមានគ្រប់ពាក្យសម្ដីហើយអ្វីគឺអោយខឹងនោះគឺពួកគេនិយាយថា «ជុងហ្គុកមិនស្រលាញ់ប្រុសដូចគ្នានោះទេ»និយាយមើលងាយនិងប្រមាថថេយ៉ុងថាជាហ្កេហៅថេយ៉ុងថា« អា »ពេញៗមាត់គ្មានខ្វល់អ្វីបន្តឹចប៉ុន្តែគិតមែនទេថាអ្នកគាំទ្ររបស់ថេយ៉ុង អ្នកshipថេហ្គុកនិងអ្នកគាំទ្ររបស់ជុងហ្គុកមួយចំនួនធំព្រមនោះពួកគេតែងតែតបទៅវិញប៉ុន្តែមិនមែនពាក្យសម្ដីជេប្រមាថនោះទេគឺសម្ដីមានសិលធម៌ឮហើយស្ទើរតែក្អួតឈាម ( ជាអ្វីដែលពិតប្រាកដដែលកំពុងតែកើតមានឡើងក្នុងពេលបច្ចុប្បន្នព្រោះadminឃើញច្រើនទើបលើកយកមកសរសេរនៅក្នុងសាច់រឿងតែម្ដង ប៉ុន្តែមិនមែនកាពិត100%ទេ )

« នាងមែនទេ ហុង ហ្វាសុី? »ហ្វេម៉ាដើចូលមកជាមួយនិងផាសាតម្រង់មករកហ្វាសុីដែលកំពុងតែឈរជាមួយអ្នកចាត់ការផ្ទាល់ខ្លួនរបស់នាងឈ្មោះថាសូរ៉េ

« ហើយយ៉ាងម៉េច? »ហ្វាសុីបែទៅរកហ្វេម៉ាដែលកំពុងតែដើមករកនាងគ្រាន់តែឃើញមុខគេដឹងបាត់ទៅហើយថាចង់មកបង្កររឿងជាមួយនាង

« ឯងចង់ចាប់ជុងហ្គុកមែនទេ? »មិននិយាយបង្វែរច្រើនក៏សួរត្រង់ៗតែម្ដងទាំងដែលចម្លើយនាងដឹងបាត់ទៅហើយ

« មែនវាយ៉ាងម៉េច? »

« នាងកុំសករម៉ៃអោយសោះថានិងបានជុងហ្គុកនោះ..គេជារបស់យើងតែម្នាក់គត់ »ហ្វេម៉ាបញ្ចេញអារម្មណ៍មកស្ដែងៗគ្មានលាក់អ្វីបន្តឹចនាងខឹងស្ទើរតែអាចសម្លាប់មនុស្សបានបាត់ទៅហើយ

💞ម្ចាស់បេះដូងJk💞« ចប់ »حيث تعيش القصص. اكتشف الآن