"Rahat bir elbise senin için daha iyi bir seçim olmaz mıydı?"
Suzan Ssza tarafından işletilen butikte akşam düzenlecek ödül töreni için hazırlanan elbisemin son detayları kontrol ediliyordu.
Küçük dokunuşlarla taçlandırılan elbise ten rengimi taçlandırırken ayakta durmakta zorlandığım gerçeği sadece çalışanların değil kendi kıyafetini prove eden Seda'nın da dikkatini çekmişti.
"Sen kendini düşün." Kendimden emin duruşum ağırlığımı dengemi sağlamam için elimi tutan kızlara biraz daha verdim. Saçım başım herşeyin üç dört kere kontrol edilirken sıkılmaya başladığımı hissediyordum.
"O kadar uzunki eteğin biri basıp düşersen şaşmam..." Usta bir şekilde eteğini savuran Seda yardımcı olmaya çalışan kızların sinirlenmesine neden olmuştu.
Odadaki herkes iki senedir her türlü etkinlikte yan yana poz veren iki rakibin arasında dönen muhabbetti anlamaya çalışıyordu.
Sıradan insanlar için aramızda olması gereken ilişki ya dostluk ya düşmanlık olmalıydı. Birbirimize deli gibi laf sokarken düşmesin diye el uzatmamız yada dağılan saçını düzeltmemiz absürt görünüyor olmalıydı.
"Teşekkürler." Ellerimi kımıldamadan duran kızlardan çekip üzerinde durduğum yükseklikten aşağı indim. Aynanın önüne geldiğimde Mukaddes hanımın ısrarı ile buraya gelmeyi kabul ettiğim için kendimi çok mutlu hissediyordum.
"Güzel oldun." Yanıma gelen Seda gülümseyip baş parmağı ile tercihlerime onay verdi. Odada bizden başka kimsenin konuşmaması komiğime gitmişti.
"Sende."
Aradan geçen onca zaman Seda ve beni bambaşka noktalara getirmişti. Babasından tamamen yönetim yetkisini alan Seda Savage dergisi dahil holdingte toplu bir yeniliğe gitmişti.
Bu süre zarfında Mukaddes hanım ve Merve hanım sayesinde başarılı olmanın ne demek olduğunu iyice hisseden ben kendimi Seda ile yaşadığımız komik ama ihtirasli bir yarışmanın içinde bulmuştum.
Magazin sayfaları yada rakip medyalar aramızda neler geçtiğini yaza dursun adil devam eden rekabetimize oldukça alışmış haldeydim.
"Akşama tatlı birşeyler ısmarlamamı ister misin?"
Bana bakan Seda'nı yüzünde otuz iki diş sırıtış vardı. Yılın dergisi ödülünü bizim değil onun alacağını düşünüyordu.
"Olabilir aslında..." Elimi omuzları açıkta kalan Seda'nın tenine koyup morel vermeye çalışıyor gibi davrandım. "Tatlı yemek morelini yerine getirir."
Şaka ile karışık alayla saçlarımı savurup "Malum kimin kazanacağı belli."diye ekledim.
Her an kavga edebileceğimizi düşünen çalışanlar kırılabilecek şeyleei odadan dışarı çıkartırken Seda'da bende kahkaha ile gülmeye başlamıştık...
#####
"Tanıyor muyuz bu arkadaşı?"
Seda ve benim aramızda oturan Lorenzo arkasına saklandığı siyah gözlükleri yarım indirip ödülünü havaya kaldıran kıza baktı.
"Beliz Yılgın...Kocaman bir imparatorluğun tek varisi,kraliçesi..." Lorenzo ödülü mağrur bir sevinçle havaya kaldıran kızı o kadar ayrıntılı anlatmıştı ki kırk yıldır tanıyormuşum gibi hissetmemek elimde değildi.
Televizyonda sayısız kanal sahibi yayıncı bir ailenin biricik kızı yazılı basına el attığı ilk gece gecenin esas yüzü oluyor...
Kaşlarımı çatıp teşekkür konuşması yapan kıza baktım. Kabul etmek istemesemde bir yerlerden gelen torpil kokusunu alabilecek kadar gerçekçiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çeşmesi (Tamamlandı)
Humorİnsanlar ikiye ayrılır. Tatlı tesadüflerin mükemmel aşkı önünüze sunabileceğine inanan romantikler ve gerçekte ruh eşi diye bir şey olmadığına inanan mantıkçılar... Cansel dışarıdan bakıldığında evcilleştirilmesi mümkün olmayan vahşi bir kedi olabil...