Az óra végét vártam már a legjobban, hogy végre ki mehessek innen és kikérdezzem Brandont az új lányról.
Sophie kurvára megdicsért, hogy már így mutatkoztam be a lánynak, de megérdemli. Feltűnően teszi magát, hogy ő egy két lábon járó hormonzsák akit bárhol bármikor bárki megdughat. És ez gáz, hogy ezt csinálja. Kim is ki volt akadva, hogyha a csapatkapitány címre mer pályázni kitépi az összes mű haját a csajnak, azt mondta.-már most faszom ki van belőle-sétáltam oda Brandonékhoz akik kérdően néztek rám-miss bárki megdughatból-akadtam ki teljesen.
-Kimről beszélsz?-nevetett Mike.
-anyádról beszélek-akadtam ki jobban-Kimet ha mégegyszer a szádra veszed megütlek-fenyegettem.
-jól van már vadmacska-nevetett. Brandon mérgesen rá nézett és így egyből abba hagyta a nevetést-jó kiről van szó?
-Mollykáról-mondtam ki undorodva.
-pedig kurva jó nő-harapott bele a szájába Lucas-adtok két napot és már az ágyamba lesz-sóhajtott-mibe fogadunk?
-huu akkor versenyzünk-pacsizott le Brandon Lucassal.
-jaj, hogy a kis trófeáid között végezze? Hogy biztosan meglegyen neked majdnem minden lány a suliból? Látszik még mindig nem nőtél fel a nyár alatt se-forgattam meg a szemeim-de tudjátok mit? Leszarom, dugjátok meg, főleg te Brandon, baszki azt hittem, hogy már kinőttél ebből a gondolkozásból-hagytam inkább ott őket.
-hé Lucy-kiabált utánam Brandon-vicceltünk hé, minden rendben?-most legszívesebben kitálalnék mindenről, hogy mennyire gecire félek, hogy Lucas és Molly összejönnek, hogy gecire szarul vagyok mióta Lucassal nem olyan a viszonyom.
-csak fel basz, hogy már az első napján utalgat arra, hogy bárki megdughatja-forgattam meg a szemeim.
-ha ez vígasztal hozzánk is jött egy új gyerek, valami Isaac, nem tudunk róla sokat, csak annyit, hogy neki is drogos múltja van-vonta meg a vállait Mike.
-Isaac?-kérdeztem vissza. A rehabon a srácnak is Isaac volt a neve.
-igen, mert?-vonta fel a szemöldökét Lucas elég furcsa arckifejezéssel-talán ismersz Isaac nevű gyereket?
-még a rehabon volt ott egy Isaac, annyi idős lehetett mint ti, rohadt magas, kibaszott izmos test, csodaszép kék szemek, tökélete barna haj-áradoztam-szóval igen, egy félisten.
-pont leírtad a srácot-nevetett Brandon-vagyis ha szerinted a gyerek egy félisten akkor letagadlak, akkor nem az én húgom vagy. Ízlésed egyenlő a nullával-nevetett.
-jólvan te meg Mollyt akarod húzogatni ja meg ne is beszéljünk Stellaról vagy Nicoleról, mert ha neked jó ízlésed van akkor nem ezekkel lettél volna együtt-vontam meg a vállam.
Még beszélgettünk aztán mentem órára, arra az órára ami a halálom.
Angol. És, hogy miért? Mert a angol tanárom úgy oldotta meg, hogy a felsőbb évesekkel legyünk együtt, ami azt jelenti, hogy ezen az órán Lucas és Mike is itt van. És mivel a tanárnak már a fasza ki van szerintem, hogy én meg Sophie együtt ülünk én Lucas mellé kerültem.-ma olyan házit adok fel amihez egy hónapotok lesz, hogy megcsináljátok. Páros feladat, a párokat nem ti alkotjátok, hanem a padtársatokkal lesztek egy párban. A feladat lényege, hogy megismerjétek jobban egymást, és ehhez majd egy bemutatót kell csinálnotok a másikról-állt fel a helyéről Miss Miller.
-hát ez kurva jó-tettem le a fejem a padra, a kelleténél hangosabban mondtam ezért mindenki nevetni kezdett.
-legalább te jó partnert kaptál szöszi nem úgy mint én, szívesebben lennék azzal az álom pasival-halottam meg Molly hangját. Egyből felkaptam a fejem.
-ja csak én nem dugótársat keresek, főleg nem a bátyám legjobb haverja társaságával-mosolyogtam vissza, majd Lucasra néztem aki mosolygott.
-mégis egy időben azok voltunk-súgta halkan Lucas, egyből nagyot nyeltem. Ő perverz mosolyra húzta a száját.
-legjobbak is hibáznak édesem-mosolyogtam vissza.
És igen nekem Lucas kibaszott Gilbert a tiltott gyümölcs. Utálom őt, rendes gyűlölöm, de ezt felülmúlja mind az amin átmentünk, utálom is meg szeretem is.
Lucas volt az egyetlen aki mindig mellettem volt, ő volt ott mikor Chris majdnem megerőszakolt, mikor részegen Noel és a barátai is majdnem, meg sorolhatnám.
De ez a kedvelés vagy a szeretet nem akkor alakult ki mikor összejártunk, hanem még jóval előtte, még kiskoromba. Mikor még csak őt éves voltam már akkor tetszett nekem Lucas, de ezt elraktam magamba gyerekkori szerelemnek, de így már majdnem felnőtt fejjel nem az volt.-kivagyok egyszerűen ahh-idegeskedik mellettem Sophie-de pont Mikeal? Pont vele? Lucy ments meg-nézett rám.
-nyugi Lucas sem jobb-vontam meg a vállam-megint láthatom a fejét a szobámba-fújtam ki a levegőt.
Ahogy vége lett a sulinak rohantam ki a kapun, hogy haza mehessek, de pont abba a pillanatba jött egy üzenet Kimtől, hogy ne felejtsem el az edzést. O basszameg teljesen kiment a fejemből, már kezdem bánni, hogy vissza mentem.
Szem forgatva mentem vissza a suliba, hogy felpörgessem magam, és a szertár mindig nyitva van ezért mikor megbizonyosodtam arról, hogy senki nem lát be mentem.
Kiöntöttem a speedet és a személyimmel kezdtem el feltörni, mikor ajtó nyitódást halottam.-Lucy?-halottam meg azt a hangot amitől még mindig megdobban a szívem. Hát most jobban mert ha ezt észreveszi nekem végem.
-mit keresel itt?-fordultam meg hirtelen, láttam rajta, hogy ugyan ezt akarja tőlem is kérdezni.
-nyitva volt az ajtó és meg akartam nézni ki van itt. Te?-húzta fel a szemöldökét.
-edzés előtt ide bejöttem egyedül lenni-vontam meg a vállam.
-és azért van a személyid a kezedbe-jött közelebb felém. Már alig volt pár centi közöttünk, a levegőt gyorsabban kezdtem venni-Lucy ne nézz ennyire hülyének-súgta a fülembe.
-mit akarsz csinálni? Beárulni Brandonnak?-döntöttem oldalra a fejem, és hiába volt egy fejjel magasabb nálam még ígyis bele álltam a fejébe.
-talán azt kéne-fogta meg a derekam, nagyot nyeltem, hiányzott ez az érzés, hogy Lucassal kettesbe vagyunk, hogy hozzám ér-vagy nem így van?-hajol közelebb.
-de lehet-haraptam bele a számba, mert tudtam, hogy ez beindítja őt. Közelebb húzott magához és éreztem a hasamnál, hogy valami feléledt.
-akarlak-néz a szemembe. Oh drágám én is téged de nem adom ilyen könnyen magam, mosolyogva bele haraptam a számba majd a füléhez hajoltam.
-mennem kell-hirtelen elengedett és kérdően nézett rám. Mosolyogva vontam vállat majd megfordultam gyorsan felszívtam a cuccot és otthagytam a végzetem a szertár közepén kanosként.
YOU ARE READING
Perfect Harmony
RomanceHa gyémántra vágysz, Ne játssz tovább Kavicsokkal. Egyetlen pillanat elég volt ahhoz, hogy Lucy Jackson világa összeomoljon. A bál előtti estén történtek örökre megváltoztatták őt. Mások szemében egy beképzelt nagyszájú lány, valójában egy megtört l...