-Lucy kelj már fel elfogsz késni-jött be anyám a szobába és széthúzta a függönyöket, így a sötét szobából egy kivilágított szoba lett. A takarót egyből a fejemre húztam, hogy a fény ne irritálja a szemem-na még mit nem kisasszony-húzta le rólam a takarót-nem fogsz az első napon elkésni, így is a kis rehab a nyár alatt nem vetett jó fényt a családra.
-nem érdekel, ehhez nincs kedvem-fordultam meg az ágyon.
-nem, most kikelsz vagy én rángatlak ki. Sophie vár rád, ahogyan Brandon is. Ne kelljen csalódjak Lucy. Tudod, hogy nem szeretnék benned megint csalódni, ahogyan apád se-ült le mellém-így is elég rossz fény van most a családon, ne tedd ezt mégjobban tönkre-ezzel a mondattal maga mögött zárta az ajtót.
Utálom, hogy a szüleim csak azzal foglalkoznak, hogy milyen hírneve van a családunknak, de nem gondolnak bele, hogy ennek semmi értelme és csak tönkre vágja a családot.
Brandont nem igazán izgatja ez, hiszen ő a megtestesült tökéletesség a családba, kitűnő jegyek, sport teljesítmény, van hírneve a suliba.
És itt vagyok én, épphogy megkapom mindenből a kettest, a pompomlánykodást abba hagytam, mert már úgy éreztem nem az új személyiségem része, de most idén vissza akarok menni Sophie baszogatásai által, na meg a hírnév.
Ismer persze mindenki a suliba Brandon által, de engem nem imád mindenki, és senki nem rajong utánam. Én vagyok az a lány akinek a bátyájáért mindenki oda van.
Nem vagyok tökéletes, sőt távol állok tőle.De mindegy is.
Miután kikeltem az ágyból, elballagtam a fürdőig, hogy megnézzem, hogy miből kell is ma nőt faragjak. Vagy valami olyasmit.
Hát igen, karikás vörös szemek, kócos lenőtt haj, és szinte olyan vagyok mint valami anorexiás.
Tehát, hogy én ettől a látványtól rosszul is lettem, ma se lesz tökéletes lány kinézetem, mint ahogy anyám akarja.
Miután kijöttem a fürdőből kiválasztottam a mai ruhámat, egy barna croptop és egy fekete térdnél szaggatott farmerra esett a választásom, és mivel nincs már olyan meleg ezért egy vékony fekete pulcsit is vettem fel.
Cipőnek a szokásos nike air forseomat.
Ezek után indultam meg sminkelni, ha kettő kiló korrektor nem került a szemem alá akkor semennyi. Rajzoltam tus vonalat, meg a szempillákat megcsináltam és egy átlátszó szájfényt tettem fel.
Elégedett voltam, kihoztam mindent ami magamból telhető.-készen vagy már?-rontott be Brandon.
-aham-bólintottam majd a hátamra vettem a táskám.
-végre-sóhajtott majd indult ki a kapun.
Gyorsan a suli elé értünk, hiszen kocsival mentünk, Sophie ott volt a kis szokásos padnál ahol mióta jóba vagyunk találkozunk.
Brandon ment a haverjaihoz, én Sophiehoz.
Be mentünk és egyből a szekrényeinkhez, mivel egymás mellett van a szekrényünk ezért ilyenkor is tudunk beszélni.-Sophie-szólaltam meg mire kérdően rá nézett-szerinted Kim még vissza venne a csapatba?-erre a kérdésre felcsillant a szeme.
-vissza jősz?-mosolyodott el.
-igen, azt tervezem-bólintottam majd becsuktam a szekrényem.
-halottad , hogy jött egy új lány?-kérdően néztem rá mert én erről nem tudtam-Mollynak hívják, elvileg egy luxus picsa, akinek mindent a segge alá raknak. Apának a munkatársának a lánya, apa mesélte, hogy Molly nagyon olyan, hogy el akarja venni mindenkinek a barátait és a barátját.
-aranyos bevezető, biztos kibaszott barátságos-nevettem el magam-mennyibe, hogy Brandonékra rá fog állni?-húztam fel a szemöldököm.
-semennyibe mert már megtette-jött ide Kim és biccentett egyet a testvéremék irányába. Ott állt a csak, miniszoknyába és nagyon csöcs kidobós pólóba, nevetgélt és Lucást fogdosta. Hirtelen elkapott a féltékenység.
-de ha Mikera rá áll megtépem-szólalt meg Effy-de ahogy látom Lucy te már azon vagy-nevette el magát-melyik zavar, hogy Brandonra vagy Lucasra állt rá?
-tuti Lucas-nevetett Kim.
-fogd már be-ráztam meg a fejem-le szarom Lucast, nincs köztünk semmi, nem érdekel mit csinál, azt csinál amit akar-hadartam.
-attól még, hogy majdnem fél évig kavartatok, ami igazából barátság extrákkal volt, attól még szereted. Ne tagadd. Brandon tud róla?-húzta fel a szemöldökèt Sophie.
-dehogy tud-nyeltem nagyot-nem mondtam el neki, ahogy Lucas se, nem akartunk balhét, hogy a tesom legjobb barátjával feküdtem le. Lucas meg nem akarta úgy közölni neki, hogy "hallod a húgodat baszom"-mutattam idézőjelet-de nem tudom, hogy nem tűnt fel neki-vontam vállat.
-elég feltűnő volt, hogy állandóan ott voltál Lucasnál azzal az indokkal, hogy segít a töribe vagy, hogy a tesojára vigyázol mert neki randija lesz-nevetett Sophie-vagy mikor Lucas aludt nálatok, elég sokáig volt wc-n-mostmár mindenki nevetett.
-ügye-tártam szét a karom-a hülyének is leesett volna.
-lehet tudja, csak azt várja, hogy ti mondjátok el neki-vont vállat Kim.
-lehet-vontam én is vállat-na ezt félre téve, Kim. Mi lenne ha vissza állnék a csapatba?-tettem fel a nagy kérdést.
-úristen végre-sóhajtott Kim-azt hittem soha többet nem akarsz vissza jönni, kibaszottul hiányzol a csapatnak. Ma suli után a focipályán, megjelenés kötelező! Főleg neked, egy teljes évet kihagytál, muszáj vissza szoknod vagy mi. Majd talizunk puszi-ezzel Kim és Effy elmentek.
Már becsöngettek de a szemem nem tudtam levenni arról, hogy Molly Lucast tapizza, amit Sophie is észre vett és elvitt onnan.
Mint minden év elején osztályfőnökink volt, ekkor mondta el a tanár, hogy új osztálytársunk érkezett. Amint a fiúk megtudták, hogy lány elkezdtek boldogan kiabálni, hogyha jól néz ki, akkor ki hogyan fog vele flörtölni.
Szemet forgatva néztem rá Sophiera aki ugyanúgy megforgatta a szemeit.
És akkor lépett be ő, a megtestesült tökéletesség. Hányingerem lett ahogy belépett, de a fiúk fütyülgettek neki.-sziasztok Molly Wardolff vagyok, Canadából jöttem ide apukám munkája végett, a volt iskolámba én voltam a pompomcsapat vezetője, a szépség királynő, és minden tanár plusz diák kedvence. Imádok vásárolni, bulizni-mondta mosolyogva. Ahogy észrevette Mike ot egyből hozzátette, hogy-szingli vagyok szóval fiúk nyílt vagyok mindenre-majd nevetve fordult a tanárhoz.
-oh szingli a cicamica-csapta össze a kezeit Connor. Egyből hátra fordultam és undorodva rá néztem.
-kussoljatok már emberek, faszom, hogy nektek mindig kanos faszoknak kell lennetek bármikor mikor belép egy lány az osztályba. Undorító. Még akkor is ha ezt a lány észrevehetően élvezi is-néztem Mollyra felhúzott szemöldökkel. Egyből mindenki kussba maradt, Molly arcáról le fagyott a vigyor és csendbe egy üres helyre sétált.
ESTÁS LEYENDO
Perfect Harmony
RomanceHa gyémántra vágysz, Ne játssz tovább Kavicsokkal. Egyetlen pillanat elég volt ahhoz, hogy Lucy Jackson világa összeomoljon. A bál előtti estén történtek örökre megváltoztatták őt. Mások szemében egy beképzelt nagyszájú lány, valójában egy megtört l...