•FOURTEEN•

86 2 0
                                    

LUCY

Csak néztem ahogy elsétál miután meglátta a kezemen való piros foltot amit ő okozott.
Csak álltam és néztem a távolodó alakját, bocsánatot kért ami jól esett, de amint meglátta azt amit ő okozott le lépett.

-Lucy jössz?-állt oda mellém Kim, rá néztem és bólintottam-miért hívott arrébb téged mr tökély?-kérdezte nevetve.

-csak mondott valamit-vontam vállat-semmi érdekes.

-aha, és akkor a semmi érdekes miatt nem ment be a saját órájára és jött ide, hogy elmondja?-vonta fel a szemöldökét.

-ne komplikáld túl-nevettem-tényleg, Lucas csak azért jött ide, hogy megkérdezze mit vegyen egy lánynak-vontam vállat-nem érdekes.

-vegyük úgy, hogy elhiszem. De csak az a furcsa, hogy Lucas mr egy éjszakás Gilbert miért akarna bárkinek is valamit venni?-állt elém-de nem kell megmagyaráznod-rázta meg a fejét-elhiszem amit mondasz.

Az öltözőbe ültem és csak telefonoztam mikor Sophie leült mellém és csak nézett engem.
Ami már furcsa volt mert Sophie nem arról híres, hogy csendben maradjon.
Rá néztem kérdően mire ő a vállamra dőlt.

-Max elhívott az őszi bálba-mondta ki egyből-és azt mondtam neki, hogy adjon pár nap döntési időt, hogy eldöntsem vele akarok e menni-nézett fel rám-szerinted vele akarok menni?-kérdezte magától mint sem tőlem.

-ezt neked kell tudni Sophie-néztem rá-Max aranyos srác és szinte minden évbe téged kér meg, hogy menj vele. Tavalyihoz képest most eléggé elviselhető a kinézete-vontam vállat-mondj igent, évek óta próbálkozik.

-igen tudom-sóhajtott-de nem tudom-rázta meg a fejét-mivan ha más is felkér a partnereként és vele szívesebben mennék?-kezdte el a kifogásait.

-dehogy mennél mással szívesebben-ráztam meg a fejem-mindketten tudjuk, hogy Maxel akarsz menni, csak félsz mert egy kicsit kezd tetszeni neked, de ezzel semmi sincs-néztem a szemébe-mondj neki igent, és kitudja lehet álompár lesztek-mosolyogtam rá.

-jó, oké igazad van-bólintott és felpattant-megyek megkeresem és igent mondok neki-ölelt meg-köszi, hogy itt vagy a döntésképtelenségembe.

A telefonom rezzent egyet és egyből rá kaptam a fejemet, kettő üzenet volt kettő embertől.
Az egyik Lucastól jött, hogy kint vár a kocsiba, a másik meg Isaactől, amibe csak annyi volt, hogy holnap beszélni akar velem.
Gyorsan vissza írtam neki, aztán felkaptam a táskámat írtam Kimnek, hogy haza kell menjek mert ma jönnek anyáék és együtt akarnak vacsorázni, és indultam ki Lucashoz.
Bűntudatom volt, hogy ma már Brandonnak is meg Kimnek is hazudtam.

Kint állt a fekete kocsija mellett és szívta a cigijét, valahogyan ő még akkor is dögös ahogy szívja a cigit.
Amint észrevett elindult felém és elvette a táskámat és ő vitte egészen a kocsiig. Meglepett, hogy ezt tette de ez az úriember viselkedés is sexy tőle, nem csak a rosszfiús.
Kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, hogy be tudjak szállni, majd miután beszálltam elindult ő is, hogy beszálljon. Ahogy beszállt nem indította el egyből a kocsit hanem felém fordult.

-hova szeretnél menni?-a kérdése meglepett mert nem gondoltam volna, hogy megkérdezi hanem inkább azt, hogy egyből hozzá megyünk és majd onnan történnek a dolgok.

-szóval az van amit én szeretnék?-döntöttem oldalra a fejem majd beharaptam a szám, láttam, hogy a szemem és a szám között ugrál a tekintete, és megnyalja a száját.

-igen-bólintott még mindig a számat nézve-jóvá akarom tenni a kirohanásom-húzta fél mosolyra a száját.

-ennyi? Jóvá tétel?-néztem rá kérdően, elgondolkodott és bólintott. Tuti más is van a dologba de nem mondja el-jó-bólintottam-menjünk el enni, éhes vagyok-mosolyogtam rá, amit egyből viszonzott is majd beindította a kocsit.

Shusizni mentünk mert húsz percig azon veszekedtünk, hogy hova menjünk enni, így végül bele egyeztem, hogy Lucas shusizni akar.
Be érve egyből kikértük, hogy mit szeretnénk és amíg vártunk beszélgettünk. Ma egészen kedves és jóindulatú, és mintha boldogabb is lenne.

-mesélj, milyen volt a rehab-kérdezte két falat között. Meglepett mert erről még csak Brandonnak meséltem részletesen, és még Sophienak sem.

-hát az első két hét halál de után kibírható-vontam vállat, néztem rá, hogy ő beszéljen de láttam rajta, hogy azt akarja, hogy folytassam-volt egy idősebb csávó Greg akivel nagyon jóba lettem, sokat segített mesélt a családjáról, arról is, hogy miért volt ott. Igazából ő volt a benti legjobb barátom-nevettem el magam-mesélte, hogy a kislánya miatt van ott, hogy ne úgy emlékezzen rá, hogy a drogos apukája, és így megbírta tartani a házasságát is.

-ez rendes tőle, hogy a szerettei miatt megtud változni-mosolyodott el. Láttam rajta, hogy kicsit elgondolkozik de egy szót sem szólt pár percig-mit szólnál ha haza mennénk hozzám és filmeznénk?

-oké-bólintottam-tetszik ez az új Lucas-álltam fel az asztaltól és oda mentem mellé-de bevallom a régi se olyan rossz-vontam vállat és elindultam, majd a kezem után kapott.

-új Lucas?-döntötte oldalra a fejét-milyen az új Lucas?-nézett a szemembe.

-kedves-mosolyogtam rá-nem önző, jó vele beszélgetni-néztem én is a szemébe-ja és úriember. Vitted a táskám és kinyitod az ajtót.

-eddig is ilyen voltam-vont vállat és elindult kifele-csak nem mindenkivel, sőt max a húgommal-nevette el magát-más lányt nagyon nem furikázok ide oda-nyitotta ki a kocsi ajtót.

A háza elé érve egy idegen lány állt az ajtóba türelmetlenül, rá néztem Lucasra akinek a karja megfeszült mikor meglátta, hogy ki van ott.
A kormányra erősen szorított rá és csak bámult maga elé, nem tudom ki lehet ez a lány de az biztos, hogy Lucast elégge felidegesítette a jelenléte.

-maradj itt-nézett felém majd kiszállt a kocsiból és egyenesen a lány fele kezdett el menni.

A lány arcán egyből kiült a mosoly és a szőke póthaját kezdet el igazítgatni, és csak most vettem észre, hogy miniszoknyába és egy rikító pink toppan van.
Ahogy Lucas oda ért a lány elé egyből a lány a szájára tapadt és nekem meg egyből kiült az undor az arcomon, de mint látszott Lucast nem lepte meg a csók, sőt egyből rá fogott a lány seggére.
Nem bírtam nézni és egyből kiszálltam a kocsiból és feléjük indultam. Amint elválltak egymástól rám tapadt a tekintetük.

-ez meg ki?-szólalt meg a lány Lucasra nézve aki köztem és a lány között kapkodta a fejét.

Perfect HarmonyWhere stories live. Discover now