Már lassan egy hét telt el a mozi óta, nem igazán találkoztam azóta Brandon haverjaival.
Ma van a nyár utolsó hete, így Lucas ma szervezi azt a hatalmas bulit, amire meglettem hívva.
Természetesen Sophie is jön velem. Lucas nem nagyon akart beleegyezni, hogy Sophie is jöjjön, de Brandon rábeszélte. Mivel nekem Sophie olyan mintha a nővérem lenne, így nélküle sehova.-na Lucy-jött be Brandon a szobámba-van valami jó ruhád akkor a mai bulira, vagy vigyelek el vásárolni?-ült le a lábamhoz az ágyra.
-baszki-fogtam a fejem-teljesen elfeledkeztem arról, hogy ma van a buli-döntöttem hátra a fejem.
-akkor öltözz, elviszlek ruhát venni-mosolygott rám majd felállt az ágyról-hívd Sophiet is, gondolom neki sincsen ruhája-majd ezzel ki is ment a szobából.
Ahogy kiment a szobából írtam Sophinak, hogy a parkba menjen mert onnan Brandonnal érte megyünk, hogy vegyünk valamit estére.
Én egy egyszerű fekete rövid farmer nadrágot és egy rikító rózsaszín toppot vettem fel.
Majd indultam szólni Brandonnak, hogy mehetünk.
Ahogy megbeszéltük Sophie ott volt a parkban így gyorsan be szállt a hátsó ülésre és indultunk is.
Bent a plázába minden ruhás üzletbe bementünk.
Sophie talált is magának elég hamar ruhát. Egy fehér csipkés pólót és egy fekete farmert és egy fekete magassarkút talált. Tökéletesen illik a ruha az alakjához, és kiemel mindent amit ki kell.
Nekem viszont a harmadik üzletbe sem találtunk ruhát.-feladom-léptem ki a próbafülkéből és a testvéremre meg a legjobb barátnőmre néztem-egy ruhát nem találok ami jó lenne-kezdtem hisztizni.
-nyugi van még időnk-sóhajtott Brandon.
-hé-állt meg előttem Sophie egy adag ruhával előttem-ezt próbáld fel, szerintem ez tök jó lenne neked-mosolygott rám. Bólintottam majd bementem.
Egy fekete hosszú ujjú póló volt, egy szürke kis fekete rövid nadrággal és egy térdig érő fekete csizmával.
Egyszerűen szerelmes lettem, kiemelte az alakom mégse mutatott sokat. Vagyis a melleimet elégge, de ez lényegtelen.
Mosolyogva léptem ki a fülkéből, Sophie magabiztosan mosolygott rám, amíg Brandon végig mért majd elmosolyodott.-tökéletesen tudok választani-húzta magát ki büszkén Sophie.
-akkor ez jó?-vonta fel a szemöldökét Brandon mire bólintottam-rendben.
Gyorsan vissza öltöztem az eredeti ruhámba majd mentünk fizetni. Sophie nem ment haza hanem egyből hozzánk, szólt a szüleinek is, hogy buliba megy és, hogy velünk van.
Brandon mondta anyáéknak, hogy Lucashoz megyünk bulizni, és, hogy bármi van vagy szól vagy hívja őket.Mire mi elkészültünk addigra szólt Brandon, hogy menjünk. Lucas nem lakott messze csak pár házzal arrébb mégis egy olyan kis helyen ahol alig voltak házak, így ennek köszönhetően nem zavarja senki abban, hogy bulikat rendezzen. Persze előszeretettel ki is használja ezt.
Azóta rendez rendszeresen bulikat mióta az anyukája meghalt, ezzel kikapcsolja magát, leissza magát. Mint az apja, csak ő kocsmákba megy vagy klubbokba. Így csakugyan mint az apja minden héten más nőkkel van éjszakánként.
Persze Brandon próbálja leszoktatni erről, több kevesebb sikerrel, hiszen Lucas nagyon makacs és önfejű.-Lucy?-szakított ki Brandon a gondolat menetemből-jősz?-bólintva jeleztem, hogy igen.
Már az egész kertet el árasztották a részeg tinik. A hangos dübörgő zenétől a saját gondolataimat nem halottam. Elvoltak dobálva már a műanyag poharak is.
Sophie a kezem fogva indult be a házba, ahol táncoló emberek tömege volt. Hirtelen eszembe jutott, hogy mitől lehetne jobb hangulatom ebben a buliban.-elmegyek a mosdóba-kiabáltam oda Sophie fülébe aki egyből rám kapta a tekintetét.
-elkísérjelek?-kérdezett vissza mire megráztam a fejem-a konyhába leszek-majd elindult oda.
Gyorsan felrohantam a wcre. Ismerem ezt a házat mint a tenyerem, hiszen mikor Lucasnak ügye meghalt az anyukája akkor az apja nem igazán bírt otthon maradni, így Brandonnal mindig átjöttünk. Vagy mikor áthívott magához dugni.
Mivel három fürdő van itt, így be mentem oda ahol nem voltak. Beültem a kádba és a kabátzsebemből kiszedtem egy kis tasakot. Majd kiborítottam, gyorsan kimásztam megengedtem a csapot, majd elővettem egy kártyát és elkezdtem feltörni a tasak tartalmát.Amikor készen lettem a feltöréssel és szívtam volna fel akkor halottam kopogást. Nagyon megijedtem, de hála istennem be zártam az ajtót, így senki nem tudott be jutni. Mike hangját halottam meg, persze, hogy ilyenkor kell itt lennie. Sóhajtottam egyet majd felszívtam mind a kettő csíkot amit ki készítettem.
Gyorsan letöröltem a maradék fehér pórt a kádról, bele néztem a tükörbe, hogy látszik e valami. Majd ajtót nyitottam.-szia-lepődött meg majd végig mért-miért nem vagy lent?-vont kérdőre.
-talán feljöttem pisilni?-néztem rá-és te?-döntöttem oldalra a fejem.
-Brandon kért meg, hogy keresselek meg-húzta el a száját. Bele nézett a szemembe majd meglepődött-biztos csak pisiltél?-vonta fel a szemöldökét.
-aha-bólintottam. Hirtelen lökött beljebb a fürdőbe majd bezárta az ajtót-mivan?
-Lucy ne hazudj, látszik rajtad, hogy megint csináltad-akadt ki-most engedtek ki a rehabról, ne csináld már.
-mi közöd van az életemhez? Semmi. Szóval te engem ne vonj kérdőre. Meg úgy semmi-löktem arrébb, hogy ki tudjak menni, de elkapta a csuklóm.
-aggódok érted-lágyult meg-rendben? Mégis együtt nőttünk fel, és szeretlek, hiába a múlt.
-te basztad el, és ne aggódj értem. Nincs rád szükségem-csak úgy köptem a szavakat.
Gyorsan leszaladtam a lépcsőn be a konyhába egy kis piáért, hogy végre beinduljon számomra az este.
Egyből megragadtam egy vodkás üveget majd elkezdtem inni. De nem tartott sokáig mert valaki ki szedte a kezemből.
Nem volt ismerős egyáltalán nekem a fiú. Barna haj, izmos test, és zöld szemek. Tökéletesen nézett ki.-az az enyém-néztem fel a fiúra hiszen vagy egy fejjel magasabb volt nálam.
-oh sajnálom hercegnő, talán kellene?-nézett a vodkára majd rám-egy csókért megkapod-mosolygott rám. Oké lehet a pia és a kokain hatása de megcsókoltam. A piámért mindent.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect Harmony
RomanceHa gyémántra vágysz, Ne játssz tovább Kavicsokkal. Egyetlen pillanat elég volt ahhoz, hogy Lucy Jackson világa összeomoljon. A bál előtti estén történtek örökre megváltoztatták őt. Mások szemében egy beképzelt nagyszájú lány, valójában egy megtört l...