-mikor mész haza?-kérdeztem az ágyamba fekvő fiút aki engem nézett miközben én a pizsamám választom ki.
-itt alszok, Brandonnal lebeszéltem már, meg anyudékkal is-vont vállat.
-Brandon keresni fog merre vagy ilyen sokáig-csuktam be szekrényem ajtaját.
-nem fog-rázta meg a fejét-mondtam neki, hogy egy projekt miatt feljövök hozzàd, hogy hamarabb végezzünk vele-ült fel az ágyon.
-és milyen projekt? Hogy ismersz engem kívűl belül?-nevettem el magam, Lucas felállt majd oda sétált elém.
-belül jobban ismerlek-kacsintott rám, sohajtva elmosolyodtam.
-menj vissza Brandonhoz, én megyek fürdeni-nyitottam ki neki az ajtót, durcásan rám nézett.
-azt hittem már fürödhetek veled-nézett rám, mire én kitoltam az ajtón.
-álmodik a nyomor-ahogy ezt kimondtam be is csuktam az ajtót.
Engedtem vizet amit tele nyomtam habfürdővel és tettem be zenét, majd bele ültem.
Nagyon jól esett a habfürdő, és legalább ellazultam. Majdnem hogy el is aludtam a kádba de pont akkor hívott Sophie.
Hiába a legjobb barátnőm nem akarom, hogy tudja azt ami ma történt. Bármennyire is megbízok benne ezt az egy dolgot magamnak akarom megtartani.-szia-köszönt bele lelkesen a telefonba Sophie.
-szia, mizu?-kérdeztem vissza mert hát oké, hogy mindig túl van pörögve de most jobban.
-hát arra gondoltam, hogy mi lenne ha nálad aludnék, mert anyámék kitalálták, hogy ma randi estét tartanak és nem akarok egyedül lenni-vázolta fel az ötletét.
-gyere, úgyis Lucas is itt van szóval szerintem te meg főképp nem zavarnád anyámékat-vontam meg a vállam, tudom, hogy nem látja de reflex volt.
-oksi akkor kb fél óra és ott leszek-halottam a hangján, hogy mosolyog-szia.
-puszi-majd lenyomtam a telefont.
Még kb tíz percig a kádba feküdtem, hogy kicsit relaxáljak, de ha tovább maradok bent akkor szerintem itt alszok el.
Gyorsan kiszálltam a kádból és indultam be a szobámba a pizsamámért.
Éppen, hogy öltöztem mikor berontottak a szobámba.-hallod Luc-nyitott be Brandon de mikor meglátta, hogy épp öltözök gyors becsukta az ajtót-szólj ha jöhetek-kiabált be.
Gyorsan felöltöztem, egy térdig érő pólót vettem fel ami természetesen Brandoné meg egy nagyon rövid nadrágot.-jöhetsz-ültem le az ágyamra. Egyből benyitott Brandon-mit akarsz?
-hát most találtuk ki Lucassal, hogy mivel még csak hét óra ezért nem e megyünk el moziba, és gondoltam te is jöhetnél-vonta meg a vállait.
-annyira imádlak titeket, hogy ezt akkor találjátok ki mikor már lefürödtem-mérgelődöm de Brandon csak jót szórakozik rajtam-jó de akkor Sopie is jön. És takarodj már ki mert öltöznék-hadartam el. Brandon bólintott majd bezárta maga mögött az ajtót.
Hiába van szeptember eleje mégis az esték hűvösek, ezért felvettem egy fekete térdnél szaggatott farmert és egy barna toppot amire egy vékonyabb fekete pulcsit. Cipőnek egy sima fehér nike-ra esett a választásom. A szőke hosszú hajamat csak kifésültem, hiába van már este én akkor felraktam egy kis szempilla spirált.
Mire kész lettem Sophie is megérkezett, lent a fiúk mintha muszáj lenne már az ajtóba álltak és Sophieval beszélgettek.
Mikor meghallották, hogy jövök le akkor levegőt kifújva indultak ki az ajtón egyenesen a kocsihoz.
Lucas kocsijával mentünk, így Lucas is vezetett, Brandon meg mondta, hogy most hátul akar ülni Sophie meg hát a legjobb barátnőmként aki a legnagyobb fanja a Lucy Lucas kapcsolatnak mondta, hogy üljek elől.
Egész úton azt néztem ahogy Lucas vezet. Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem kurva jól néz ki ahogyan egy fiú vezet.-jó ki veszi a jegyeket ki a kaját?-csapta össze a kezeit Brandon.
-nincs kedvem kaját venni veszem a jegyeket-vontam vállat, reménykedtem, hogy Sophie is velem tart.
-Lucyval tartok-vont vállat Lucas. Sophiera néztem rosszallóan de csak megvont vállakkal mosolyogva nézett vissza rám.
Így hát Brandon és Sophie mentek kaját venni és én meg Lucas a jegyeket.
A jegy pulthoz sétálva Lucas ezerszer kb elmondta, hogy biztos nem romantikus filmet nézünk mert akkor ő haza megy.-és mivan közted és Noel között?-törte meg a csendet Lucas, kérdően néztem rá mert nem értettem ezt a hirtelen kérdést-tudod a bulin elég sokat voltatok kettesben-vont vállat.
-féltékeny vagy?-nevettem fel. A kérdés hallatán megrázta a fejét-amúgy semmi, részeg voltam és onnan már te is tudod a dolgokat-vontam vállat.
-figyelj engem nem zavar-rázta meg a fejét.
-Lucas állj már le-szóltam rá-semmi nincs, és ha lenne is nem is rád tartozna. Csak barátok vagyunk akik néha összejárnak-mosolyogtam rá.
-igen barátok-bólintott-ezért is érdekel, mert mint barátod féltelek-erőltetett magára egy kis mosolyt.
Valami akció filmet néztünk ami hát elment.
Persze Sophieval kibeszéltük a film legjobban kinéző palijait.
Ahogy haza értünk Lucas és Brandon egyből mentek fel a szobába és én meg Sophie lent maradtunk vacsit csinálni.-mi van köztetek?-tért rá Sophie a kérdés hallatán kiejtettem a kezemből a tojást.
-mi? Mi lenne? Semmi-hadartam el-barátok vagyunk. Ennyi-ráztam a fejem.
-igenn-húzta el az n betűt-és a barátoknak a szeme ragyog a vágytól-bólogatott-mert szinte Lucas szemmel vetkőztetett téged Lucy. A barátok ilyet nem csinálnak-húzta el a száját.
-fhu oké-fújtam ki a levegőt-ma lefeküdtünk megint, de ennyi. Barátok vagyunk Sophie, ne gondold túl. És erről senkinek de senkinek nem szólsz-kötöttem a lelkére.
-hogy mi?-sikított fel-te és Lucas dugtatok? Lucy kurvára nem barátok vagytok, hanem barátok extrákkal-oktatott ki-és ha rám hallgatsz vagy megvárod, hogy kimondja mit akar tőled, vagy tényleg barátok lesztek.
-de te nem érted-ráztam a fejem-nekem Lucas kibaszott Gilbert a tiltott gyümölcsöm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Harmony
RomantizmHa gyémántra vágysz, Ne játssz tovább Kavicsokkal. Egyetlen pillanat elég volt ahhoz, hogy Lucy Jackson világa összeomoljon. A bál előtti estén történtek örökre megváltoztatták őt. Mások szemében egy beképzelt nagyszájú lány, valójában egy megtört l...