•THIRTEEN•

118 2 0
                                    

                                                                                     LUCAS

Egész nap csak ültem és néztem ki a fejemből, rohadtul bűntudatom volt, hogy úgy rá förmedtem Lucyra.
És igaza volt, hogyha nekem ő annyira fontos lenne, nem mentem volna bele, hogy dupla randi Brandonnal a kavarójaval és Jessicaval.
De mit tehetnék? Ilyen vagyok, szeretek másokkal játszani mert élvezem. Ez az egyetlen amit elvezek ebben a kurva életben.

-mi a baj haver?-jött oda Brandon és leült velem szembe, láttam rajta, hogy tudja, hogy aggaszt valami.

-semmi-ráztam meg a fejem-csak Jessica, komoly kapcsolatot akar velem, és tudod milyen vagyok-vontam vállat-nekem ő csak egy unaloműző-sóhajtottam.

-kinőhetnél már ebből igazán, nem használhatsz minden lányt unaloműzésre, értem, hogy jó, de mégse-magyarázta. Úgy tettem mintha figyelnék de közbe teljesen máshol van a fejem. Igaz volt amit mondtam neki, Jessica tényleg komoly kapcsolatot akar-de látom nem figyelsz-kezdett el csettengetni az arcom előtt.

-bocs, de figyelek-bólintottam mire ő megforgatta a szemeit.

-tudom, hogy hazudsz-állt fel majd megfogta a vállam-és értem, hogy titkolod azt ami aggaszt, de Lucas a legjobb barátod vagyok, nekem bármit elmondhatsz-majd elment én meg ültem tovább és gondolkoztam.

Már hallottam, hogy becsengettek és tudom, hogy Lucyéknak ilyenkor tesi van szóval kimentem a pályára ahol láttam, hogy a kis mini gatyájába fut, a hosszú szőke haja összekötve lobogott amíg a fekete pulcsiját húzta le középig.
Észre se vette senki, hogy én is itt vagyok és a pálya szélén nézelődök.

Kicsit közelebb mentem, aztán a tanárjuk Miss Rose észre vett és egyből elindult felém én meg megvárva őt leültem a padra és csak néztem felé.
Elém állva felvont szemöldökkel nézett rám, hogy várja a kis magyarázatom, hogy miért itt vagyok miért nem órán.

-Mr Gilbert magának nem órán kellene lennie? Úgy tudom, hogy az igazgató biztosan nem örülne ha megtudná, hogy megint lóg-kezdett bele mire én szemet forgatva reagáltam.

-tudja, nincsen kedvem kémián ülni mert nem érdekel az az óra-álltam fel-de ez viszont igen-haraptam bele a számba.

-oh meghiszem azt-bólintott-látván a futó lányokat, hiszen fiúból van. De kérem fáradjon vissza az órájára, mert nem fog örülni a tanár.

-és ha nem? Mi lesz? Talán beköp az igazgatónak? Talán apámnak? Nem ér semmit-ráztam meg a fejem-amúgy bocsánatot jöttem kérni valakitől.

-nem ér rá óra után?-döntötte oldalra a fejét.

-nem, fontos-néztem rá nyomatékosan.

-ki lenne az a személy?-sóhajtott egyet.

-Lucy Jackson-vallottam be mire a nő hátra fordult és oda néztem, Lucy éppen nyújtott és nevetett. Miss Rose bólintott majd arrébb lépett, hogy oda tudja menni az említett lányhoz.

A pálya közepén nyújtott Sophie és Kim társaságába, már csak akkor vett észre mikor oda értem.
Kérdően fordul felém mire én csak biccentettem egyet oldalra, hogy jöjjön velem. Sóhajtva elindult utánam, a pálya szélén megálltam és felé fordultam.

-mit csinálsz itt Lucas?-tette fel az első kérdést, tudtam, hogy ez lesz az első.

-bocsánatot kérni jöttem azért mert úgy rád támadtam-húztam el a szám-nem volt jogom hozzá-néztem a szemeibe.

-nem kellett volna bocsánatot kérned ha nem kapod fel úgy a vizet a semmin-rázta meg a fejét-figyelj, engem nem érdekel ha lányokkal randizol ha lányokkal vagy, tényleg-döntötte oldalra a fejét-mert ez a te életed. De ha egy kicsit is van empátiád akkor érts meg.

-Lucy én tényleg sajnálom, tudom, hogy fura ezt hallani tőlem de tényleg így van-fogtam meg a kezét mire felszisszentett, le néztem a kezére és ott láttam a vörös foltot amit én okoztam. Bűntudat hasított belém, ijedtem néztem fel az engem néző lányra és elengedtem a kezét majd otthagytam.

Siettem ki az iskola mellé, hogy rá gyújtsak egy cigire. Annyira nagy bennem a bűntudat, hogy nem tudtam ott maradni, bármennyire is akartam, nem tudtam a szemébe nézni azután, hogy tudom, hogy nem csak lelkileg de fizikailag is bántottam.
Elszívtam a cigim és a telefonért nyúltam és egyből hívtam Jessicat.

-vártam, hogy hívj Lucas-szólt bele azzal a barbi baba hangjával mitől felállt a szőr a hátamon.

-este gyere át-és ezzel a mondattal le is raktam őt.

Perfect Harmonyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن