Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Yataktan doğrulurken kafama giren ağrı ile yüzümü buruştururken derin bir nefes aldım.
Başım ağrıyordu. Dün akşam olanları hatırlayınca derin bir nefes veririp tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.
Aşağa indiğimde turgutun mutfakta olduğunu gördüm.
En iyisi onunla karşılaşmamak için hemen sessiz adımlar ile kapıya giderken onun sesini duydum.
"mutfağa gel Okan okula gitmeyeceksin" dediğinde hızla mutfağa girdim.
"ne Demek okula gitmeyeceğim" dediğinde arksını dönerek bana baktı.
"bundan Sonra okula gitmeyeceksin ta ki akılanan kadar benim yanımda kalacaksın" dediğinde omuzlarımı düşürdüm.
"umrumda değil artık buradan gidiyorum" dediğinde kolumu tutup sıktı.
"hiç bir yere gidemezsin hele Bi dene seni çok fena döverim çocuk" dedi sinirle.
Ona sırıtarak baktım ve biraz daha yaklaştım
"dövsene sence bu umrumda mı" dedim gözlerimin içine bakıp başını iki Yana salladı.
"sana bu kadar tolerans gösterdiğim için bu tavırlar"dediğinde ona biraz daha yaklaştım.
burunlarımız birbirine değiyordu ve bu beni heycanlandırıyordu.
"Emin ol umrumda değil ister döv ister dövme okuldan al ya da Alma ben buradan kaçınca artık rahat edersin" dediğimde gözlerimin içine bakıyordu.
Hala gözlerimin içine bakarken derin bir nefes alıp arkamı döndüğümde bileğimi tutu.
"ne yaparsam gitmeyeceksin" dediğinde Adımlarım durdu. Kalbim kasıldı.
Ona döndüğümde bana bakıyordu. Ona yaklaştığımda bana bakıyordu.
"ne istersem de mi" dediğimde gözlerime baktı.
"ne istersen" dediğinde sırıttım. Birazda yaklaştığımda burunlarımız birbirine değiyordu.
"benimle ol bana karşılık ver"dedim ve onu öptüm.
Çerezlik bir oldu akşam akşam eh kısa oldu ama Neyse iyi geceler sizlere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA-BXB
Ficção AdolescenteTAMAMLANDI. "seni çok seviyorum" dediğimde sehpanın üzerindeki Bütün her şeyi yere fırlatı. delirmişti. "ne diyorsun Lan sen he" dedi nefes nefese "sen benim kardeşim gibisin hatta evladımsın evladım" dediğinde bir damla yaş düştü gözümden. "ben S...