17.bölüm

1.1K 50 38
                                    



İLYAS YALÇINTAŞ-İÇİMDEKİ DUMAN.

"yapma "dediğimde gözümden bir damla yaş aramıza düştü. benim kalbim acı içinde kıvranmaya başladı. fakat bir o kadar da özlem ile yanıp tutuşuyordu.

"okanım "diye fısıldadığında gözlerim kapalıydı. alnını alnıma yasladığında belimdeki eli hala yerini koruyordu.

onu ne çok özlemiştim ki kalbim onun sesini duyduğunda bu kadar özlem ile atamazdı.

ama bir o kadar da acı ve hüzün çekiyordu. belki de bu kadar acı çekmemeliydim. ondan ayrıldığımda belimdeki eli havada asılı kaldı. gözleri bana yapma dermiş gibi bakıyordu.

ben sana o kadar çok aşıktım ki bana her şey oldun. annem oldun babam abim her şeyim oldun ama sevgilim olmadın.

"görmüyor musun bu kadar acı çektiğimi ben seni unutmak istiyorum turgut ben sana olan aşkımı unutmak istiyorum ama buna neden izin vermiyorsun "dediğimde boğazımdaki kelimeler kalbimi acıttı.

korlar var şuan kalbimde sana olan sevgim içimi yakıyor sen bunu neden görmüyorsun.

"ya ben ne yapayım ha sensiz bir hayatım olabilir mi ha "dediğinde gözleri kan çanağına dönmüş etrafı kan kızıllar ile doluydu.

"sen benim ailemsin lan "dediğinde gözünde istemsizce bir damla yaş yanağına düştü.

"ben kaç aydır kaç gündür seni arıyorum sen biliyor musun benim yaşadığım ızdırabı "dediğinde bir adım atarak bana yaklaştı.

"sen istesen de istemesen de benim oğlumsun "dediğinde gözlerime bakıyordu ona nasıl bakıyordum bilmiyorum ama dudaklarında küçük bir tebessüm oluştu.

"seni bulduğumda daha küçücük bir çocuktun bana öyle bakıyordun ki o an sanki pas tutmuş kalbim senin o minikliğin ile yerinden söküldü"diye ekledi.

"turgut yapma "dediğimde ona olan özlemim yüreğimi acıtıyordu. gözümden bir damla daha yaş düşerken baş parmağı ile onu sildiğinde "senin canın acısa benim yüreğim cehennem olur söyle bana benim yüzümden gittiğini bilmek kendimi öldürmek için bir sebep değil mi "dediğinde gözlerimden akan peş peşe düşen yaşlar ile beni kendisine çekip sarıldığında hüngür hüngür ağlıyordum.

"ben sensiz yaşayamam okanım içime işlenmiş bir zehir gibisin şifası da sensin istersen bana her şeyi yapabilirsin sesimi çıkartırsam namerdim ama yeter ki sen gitme okan "dediğinde "seni sevdiğim gibi beni o anlamda sevmiyorsun "kelimeler canımı acıtıyordu. yüreğim gözyaşlarımın boşluğunda beni boğuyordu.

"bende öyle zannediyordum "dediğinde duyduğum kelimeler beni affalatı.

"meğersem ben seni o minik halin ile kalbime sokmuşum da haberim yokmuş "dediğinde ondan ağlayarak ayrıldığımda gözlerime bakıyordu bende ona bakıyordum.

"turgut "dediğimde dudaklarım titriyordu. elini yanağıma yasladığında gözlerinde ona baktığımda hissettiğim o duygu vardı bu nasıl olurdu.

"ben sana deliler gibi aşığım be oğlum "dediğinde duyduğum sözler ile şok etkisi yaratmıştı bende" hem de yedi cihan bir araya gelse seni benden kopartamaz bundan sonra"dediğinde yüzüme yaklaşarak gözlerime baktığında dudaklarını alnıma bastırdığında yüreğim çok hızlı atıyordu.

"benim güzeller güzeli oğlum "dediğinde bedenimi ona teslim ettim.

*****************************************************************************

NASIL BULDUNUZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ONA GÖRE HE HADİ BAKALIM. 

TATLI BELA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin