Selam nabersiniz nasıl gidiyor sizce. Zurna ın zırt dediği yere geldik kjlhlhlhkh
Eh napim ben fazla uzatmayı sevmem. Eh o zaman bölüme geçelim mi?
Başlayalım mı?
*
*
*
*
*
*
*Turgut'dan...
Gözlerini yerde uyuyan çocuğa çevirip derin bir nefes aldı.
Öyle bir şey söylemişti ki harap olmuştu genç Adam saatlerce oturup bunu düşünmüştü.
Yıllarca evladı dediği onu büyüten çocuk ona aşık olduğunu söylemişti ve bu çocuk erkekti.
Sıkıntılı bir nefes daha alıp yerde yatan okanın yanına giderek onu kucakladığında genç çocuk onun adını sayıklıyordu.
"ah be oğlum ne yaptın sen" dedi. Yukarı çıkarak odasına girip onu yatağına bıraktı.
Yorganı üstüne çekip son kez ona bakıp gidecekken bileğini tutan El ile durmak zorunda kaldı.
"gitme" dedi Okan gözleri kapalı sayıkladığında Turgut yüzünü sıvazlayarak okanın yanında durdu.
"ah be çocuk" dedi Turgut gözlerini kapatarak uykuya daldığında
Okan Dan...
Sabah gözlerimi yatağımda uyuduğunda derin bir nefes alarak dün olanları hatırladım.
Lavaboya giderek üstümü değiştirip aşağı indiğimde mutfakta bazı sesler geliyordu.
Turgut gelmiş olmalıydı. Gözlerimi mutfak ve giriş kapıya bakarak okula gitme bahanesi ile onunla karşılaşmamak için sesizce gidip ayakkabılarımı giydiğimde
"nereye" dedi arkamdaki sesi ile ona döndüğümde kollarını birbirine bağlamış bana bakıyordu.
"okula gideceğim" dediğimde "kahvaltı yap ve bugün gitme konuşacaklarımız var" dediğinde sıkıntılı bir nefes vererek mutfağa giderek karşısına oturduğumda parmaklarıma bakıyordum.
"başını kaldır Okan" dediğinde dudaklarımı kemirerek başımı kaldırarak onun siyah gözlerine baktım.
"bak eşcinsel olmana bir şey demiyorum eyvallah ama oğlum sen benim evladımsın evladım" dediğinde "biliyorum ama by sikik kalbim beni dinlemiyor ki" dediğimde "küfür etme Lan" dedi.
Derin bir nefes aldığında Hala ona bakıyordum.
"nasıl anladın" dediğinde biraz utandım ama sonuçta bu biyoloji bir şey olduğu için "sadece sana kalkıyor" dediğimde kaşlarını çatarak "tövbe yarabi" dedi yüzünü sıvazlarken "bak oğlum ben öyle biri değilim sana asla o Gözle bakmam bakamam o yüzden ne bunu sen söyledin ne de ben duydum" dediğinde gözlerinin içine bakıyordum.
"anladım" dediğimde "sarılabilir miyim" dediğimde gülümsedi ve kollarını açtığında gidip ona sarıldım. Boyununu öptüğümde irkildi ama geri tepki vermedi sırtımı okşadığında Galiba aşkımı kalbime gömecektim.
********
Sizce ne olacak gömecek mi dersiniz. Lhlhlglflfkv
Sizi çok fena şeyler bekliyor gençler yorum yapmayı unutmayın he.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA-BXB
Genç KurguTAMAMLANDI. "seni çok seviyorum" dediğimde sehpanın üzerindeki Bütün her şeyi yere fırlatı. delirmişti. "ne diyorsun Lan sen he" dedi nefes nefese "sen benim kardeşim gibisin hatta evladımsın evladım" dediğinde bir damla yaş düştü gözümden. "ben S...