4.bölüm

2K 106 15
                                    

Selam gençler kurgum çalıntı bir kurgu değildir. Sadece okumaktan zevk aldığım  ama bölüm gelmeyen bir kitaptan ilham alarak yazıyorum çalıntı olması için birebir aynı olması lazım ki aynı değil.

Evet vişne kitabına benziyo fakat bazı farklar var benim Finalim gidişatım farklıdıe diğer yazarın farklıdır. Neyse o zaman devam edelim mi?









Okan Dan.

Derin bir nefes alarak Elimdeki daha yarısına bile gelmemiş sigarayı yere attım.

Zihnimin içinde sürekli o vardı. Ne kadar unutursam unutayım Olmuyordu. Çok çaresizce biliyorum ama bunu yapamıyorum. Kafamdan, kalbimden atamıyorum.

Derin bir nefes aldığımda gözlerimi  kapattım.

Böyle olmayacaktı. Duygusal bir yapım vardı ve bedenim bu yapıya hep bir reaksyon gösteriyordu.

Derin nefes alıp verdiğimde boğazımda bir yumru vardı. Başım döndüğünde oturduğum okul bankından ayağa kalkmaya çalıştığımda yer Ayaklarımın altından kayıyordu. Birden bilincimi kaybettim ve kendimi karanıkta buldum.

Gözlerimi beyaz odalı hastanede açtığımda bana endişe ile bakan turgut vardı.

Beyaz önlü bir doktor da vardı tabi.

"oğlum iyi misin Okan" dediğinde başımı salladım.

"merak etmeyin korkulacak bir durumu yok kaygı bozukluğu yaşamış ve buna bağlı bayılma geçirdin Geçmiş olsun Okan" dedi Orta yaşlardaki doktor gittiğinde kısa bir süre sonra hastaneden çıkarak eve geldiğimizde içimde bir volkan vardı.

Artık içime dert oluyordu bu gözlerimi Turgut a çevirdim.

"Turgut" dediğimde Turgut yanıma geldiğinde bana bakıyordu.

"acıktın mı yemeği şimdi hazırlıyorum" dedi ayağa kalktığında bileğini tutum.

"sana bişey söylemem lazım" dediğimde dikatlice bana bakıyordu.

"ben... Ben seni çok seviyorum" dediğimde gülümsedi

"Bende sen çok seviyorum oğlum bu muydu" dediğinde gözümden bir damla yaş düşerek başımı iki yana salladı.

"ben sana Aşığım" dediğimde önce durdu sonra anlamayarak bana baktı kaşları çatılarak ayağa kalktığında bende ayağa kalktım.

"ne... Ne dedin sen" dedi yanlış duymuş gibi tepki verirken.

"ben sana Aşığım" dedim. Gözleri Birden açıldı.

"ne diyorsun oğlum sen ne dediğin kulağın duyuyor mu" dedi bağırarak.

Ağlayarak başımı salladım.

"eçcinselim ben Sana çok Aşığım Turgut" dediğimde sehpanın üzerindeki her şeyi yere fırlatı. Delirdi.
"ne diyorsun Lan sen he" dedi nefes nefese "sen benim kardeşim gibisin hatta evladımsın evladım" dediğinde bir damla yaş düştü gözümden.

"ben Sana çok Aşığım" dedim ağlayarak yere diz çökerek. Turgut montunu alarak evden çıktığında Ağlamaktan uyuya kalmıştım.


Bölüm nasıl dı. Sizce

TATLI BELA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin