Sonraki bölüm sizi üzecek ama final veriyoruz millet onlara veda ediyoruz eh artık devam edelim mi?
Bir şarkı çalıyor uzakta çok uzaktan sanki geçmiş ve geleceğin tek bitiminde sonra o geliyor anılara veda ediyor bir hüzün ile sana güzel hatıralarda.
Çimlerin üstünde yatmış bir şekilde uzanırken başımı onun göğsüne koydum.
Elleri ile etrafımı sardığında hiç bu kadar huzurlu hissetmiştim.
365 gün içinde en huzurlu olduğum tek andı. Sanki yeniden nefes alıyordum.
Günler geçmişti çok ağlamıştım ölmeyi bile düşünmüştüm.
"Beni kandırmıyorsun demi "dediğimde belimdeki elleri sıklaştı.
"Oğlum ben sana hiç yalan söyledim mi?"dediğinde başımı iki yana salladığımda eğilip yanağımı öptüğünde gülümsedim.
"şimdi ne olacak "dediğimde gözlerini gözlerimden ayırmadan "bilmiyorum ama artık bir saniye bile yanımdan ayrılmayacaksın hele bi ayrıl bak senin bacaklarını kırmıyor muyum "dediğinde kıkırdadığımda bana çatık kaşları ile bakarak "deli ettin beni çocuk deli "dediğinde onun göğüsüne sığındım.
"turgut "dediğimde bana baktı."beni bırakma olur mu "dediğimde beni kucağına çekerek "seni azrail bile benden alamaz "dedi saçlarımı öptüğünde gülümsedim.
yarım saat sonra kulübeye geçtiğimizde ışıkları yakmadan içeri girdiğimizde etrafa bakarak "sen olmadığın zaman ölmek istedim "dediğinde ona sarıldığımda kollarını belime sararak "benim için ölme yaşa "dedim ona sımsıkı sarıldım.
ondan ayrılmak zorunda kaldığımda bundan nefret ederek onu yatağıma çektiğimde önce ben sonra o da yanıma uzandı. boyu uzun olduğu için ayakları dışarda kalmıştı ama bu komikti.
gözlerime bakarak ellerini yanağıma koyduğunda gözlerim kapandı.
"güzel oğlum benim "dediğinde kalbim onun sesi ile daha huzurluydu.
"turgut nasıl fark ettin "dediğimde gözlerimi açtığımda bana bakıyordu.
"meğersem ben seni o sokakta bulduğum andan beri içimde bir aşk filizlenmiş "dediğinde onun o güzel gözlerine bakıyordum.
"turgut "diye fısıldadığımda yüzüme yaklaşarak dudaklarını dudaklarıma değdirdi öpmedi sadece dudaklarımız birbirine değiyordu.
"seni aklımdan,kalbimden,bedenimden atamam okanım "dediğinde gözlerim onun bu sözler ile dolduğunda gözlerimi kaparak onu öptüm.
hasret ile onu öptüm, içimdeki hiç bir zaman bitmeyen aşk ile öptüm onu. bana karşılık verirken o kadar yavaştı ki sanki doyası ile bu anı yaşamak istiyormuş gibi isteği vardı.
dudaklarımı onun dudaklarından kaydırarak çenesini öptüğümde elleri ile saçlarımı okşuyordu.
dudaklarım o güzel boynunu takip ettiğinde gözlerini kapatmış "okanım "diye fısıldıyordu.
boynunu doyası ile öperken çenesinden geri giderek tekrar dudaklarını öptüğümde sevgi ile karşılık verdi.
öpüşüp koklaşmamız yarım saat sonra bitince sadece başımı onu göğüsüne koymuş o da ellerini belimi sarmış bir şekilde gözlerim kapalı duruyorduk.
"oğlum geri dönmemiz geriyor "dediğinde gözlerimi açmadan "hemen mi "dediğimde "hemen değil ama seni evimize götürmek istiyorum "dediğinde "hasan amcaya veda etmeden gitmek istemiyorum "dediğimde elleri ile saçlarımı okşayarak "veda edersin oğlum "dediğinde gülümsedim.
bilincim yavaş yavaş huzur bulduğum kollarda kaybolurken sadece şu vardı turguttun bana olan hisslerin gerçek olması çektiğim tüm acılara değdi.
o benim ebedi sevgilimdi, annem , babam abim, eşim ,sevgilimdi. o benim her şeyimdi.
******************************************************************
BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZ BEKLİYORUM ONA GÖRE DİĞER BÖLÜM FİNAL ONA GÖRE HE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA-BXB
Roman pour AdolescentsTAMAMLANDI. "seni çok seviyorum" dediğimde sehpanın üzerindeki Bütün her şeyi yere fırlatı. delirmişti. "ne diyorsun Lan sen he" dedi nefes nefese "sen benim kardeşim gibisin hatta evladımsın evladım" dediğinde bir damla yaş düştü gözümden. "ben S...