10.bölüm

1.8K 77 11
                                    

Selam nasılsınız? Kurgu nasıl gidiyor demiştim farklı olacağını Neyse devam edelim mi?

_

_

_

_

Bu hayatta bazı gerçekler vardır: Doğmak, ölmek, yaşamak, kaybetmek VS.

İnsan herhalukarda aşıkta olabilir aşkın iki türlüsü vardır.

Biri mutlu biten diğeri ile ise hüzünlü biten.

Peki benim ki hangisiydi. Galiba benim ki trajik sonla bitendi.

Bilincim hayal meyal, bölük pörçük iken sadece kucağında beni taşıyan Turgut ve onun sesiydi.

Ve ben yine karanlığa mahkum oldum.

"nerdeyim ben" dedim etrafıma bakarak her yer siyahtı. Hiç bir şey göremiyordum.

"yaşam mı yoksa ölmek mi" dedi tok bir ses etrafta yankı yapınca.

Sustum. Ne için yaşayacaktım. Ne uğruna ölecektim.?

Birden Karşımda turgut belirediğinde hareket sizce bana bakıyordu.

Sanki heykel gibiydi. Öyle boş öyle Soğuk.

"seçimini yap çocuk yoksa arafta mahsur kalacaksın" dedi aynı ses ikinci defa yankı yaparken.

Belki hiçbir zaman karşılık bulamayacaktım ama ölmek için bir sebebim yoktu.

"yaşamak istiyorum" dedim ve Birden bir girdabın içine çekildim.

Gözlerimi derin nefes alıp verme ile açtığımda başımda bana endişe ile bakan Turgut ve bir doktor ve hemşire vardı.

1 hafta sonra...

Gözlerimi duvara sabit bir şekilde bakarken kapı açıldı ve içeri Turgut abi girdi.

Elindeki tepsiyi yanıma bırakıp oturarak bana çorba içirdiğinde istemedim.

Hastaneden çıktığımda doktorun durumun iyi olduğunu söyledi. Bir hafta boyunca Turgut abi benimle her dakika ilgileniyordu fakat ben ne ona bakıyordum nede konuşuyordum. Cenemi tutup yüzüne baktığımda gözlerime bakıyordu.

" okan niye bunu yapıyorsun oğlum hadi kendini düşünmüyorsun beni de mi düşünmüyorsun Lan" dediğinde ona baktım. Gözlerim dolmuştu.

"canım çok acıyor. Bana öyle yabancısın ki" dedim. Beni kendisine çekip sarıldığında ağlamaya başladım.

Ağlamam bittiğinde Turgut an ayrıldığımda gözyaşlarımı sildi. Derin bir nefes alarak ayağa kalkıp odadan çıktığında yorganı üstüme örtüm. Gözlerimi kapattım.

Kapının açılma sesi ile gözlerimi açtığımda gelen Turguttu.

Ona baktığımda Yana doğru kaydığımda gelip yanıma uzandı. Gözlerime bakarak belime sarılıp beni kendisine çekti.

"sen acı çekerken ben ölüp ölüp diriliyorum Okan" dedi. Gözleri kıpkırmızydı.

"turgu-" sözümü kesen dudaklarımın üstünde olan onun yumuşak dudaklarıydı.

Dudaklarımı öyle bir öpüyordu ki çok yavaşça, uyuşuyordum.

Ona karşılık verdiğimde bir kaç dakika sonra benden ayrılıp beni kendisine çekip sarıldı.

"uyu güzelim uyu" dedi. Gözlerimi onun huzurlu kollarında kapattım.

**********

Offffff neler oluyor neler kjkjljljlk sizce nasıl gidiyor bol yorum bekliyorum uyarlama yapmamı istediğiniz bir kitap veya film dizi varsa yorumlara yazabilirsiniz.

TATLI BELA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin