Bölüm 1

5.2K 239 44
                                    

Bu bölüm @kritaonunkyungini hesabının eski sahibine aittir.

Son 3-4 aydır durmadan yaptığım gibi çalışma masamda çalışıyordum.

Gözlerimin altı simsiyah olmuştu. Yanımdaki sehpada duran 10'dan fazla boş kahve bardağına bakıp iç çektim.

Çizimleri bırakıp tabletimi elime aldım ve gelen e-postalarıma baktım.

Daha çok iş vardı. Anlaşılan yine sabahlayacaktım. Saate baktım. Saat 10'du.

Burnuma gelen kötü kokuyla yüzümü ekşittim. Tanrı aşkına kaç gündür-pardon kaç haftadır yıkanmıyorum ben?

Kötü kokudan nefret ettiğim için günlerdir başından kalkmadığım masamdan kalkmaya çalıştım.

Evet çalıştım. Çünkü günlerdir hiç oturduğum yerden kalkamadığım için bacaklarım uyuşmuştu.

Zorla da olsa kalktım banyoya gidip duş aldım. Hemen üzerime bir şeyler geçirip tekrar çalışma odama döndüm.

Tekrar aynı koltuğa oturmadan önce pencereyi açtım. Cidden çok havasızdı!

Yerime oturdum ve tekrar çizimlere devam ettim. Mimardım ve şu aralar çok yoğundum.

Birden kapı tıklandı. "Gir." dedim.

Melek gülümsemesiyle kapıyı açtı ve içeri girdi.

Sevgilim...

"Daha işin bitmedi mi?" dudaklarını büzdü ve bana doğru yaklaştı. Gülümsedim.

"Hayır. Daha bitmedi, bitmekte bilmiyor sevgilim." Kucağıma oturdu.

Benden ilgi istiyordu. Haklıydı da aylardır ona doğru düzgün ilgi göstermiyorum. Onu bırak, konuşamıyoruz bile!

Dudaklarımı öpmeye başladı. Onu özlemiştim. Karşılık vermeye başladım.

Gözüm saate kaydı. Ne?! 12 mi?? Ne ara oldu yaa?

Soo'dan yavaşça ayrıldım.

"Tatlım, saat geç oldu ve benim bitirmem gereken bir sürü iş var. Üzgünüm, başka zaman."

Kaşlarını çattı ve hışımla kucağımdan kalktı.

"Ben Kyungin'i uyutucam. Hıh!"

"Benim için onu öper misin?"

"Oğlumuz seni özledi. Kalk öp!"

Odadan çıktı ve kapıyı sertçe çarptı. Sinirle saçlarımı karıştırdım.

"Lanet olsun!"

Kahve makinasına kahveyi koydum. Kahvenin olmasını beklerken hazırladığım çizimleri kontrol ettim.

Kahveyi en temiz bardağa koydum ve bir yudum aldım. İç çekerek işime devam ettim.

☆Bölüm Sonu☆

@yarenlu @KaiHannieLove sizin için..

Yasak Aşk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin