Bölüm 2

3.6K 195 74
                                    

Bu bölüm @kritaonunkyungini hesabının eski sahibine aittir.


Tanrım, o beni aldatıyor mu şimdi? O Soo olamaz değil mi? Başkasıyla karıştırdım belki de. Ama o olduğuna eminim. Takip ettim!

Son birkaç gündür evden çıkıp gidiyor ve gece geç vakitte geliyordu. Baekhyun'lara gittiğini ama artık inanmıyordum. Ben de takip etmeye başladım.

Ama bunun olacağını tahmin etmemiştim!

Bugün yine evden çıktığında plana uyup gizlice arkasından gittim. Karanlık sokakta birisiyle mesajlaşarak yürüyordu. Aynı zamanda da aptal aptal sırıtıyordu. Kalabalık sokakta gördüğü kişiyle gülümsedi ve koşarak sarıldı. Ama bi sorun var..

O kişi ben değilim!!!

Ve en büyük sorun ise...

O kişi en yakın arkadaşım Luhan'ın sevgilisi Sehun'du!!!

* * * * * * * * *

Ağlayarak koşuyordum. Luhan'ın evine gidiyordum. Zaten evi buraya çok yakındı.

Kapıyı çaldım. Melek gülümsemesiyle kapıyı açtı.

Bir dakika...

Kalbimin bukadar hızlı atması normal değildi!

Belki koştuğum içindi. Ama bu ilk değildi ki.

Ağladığımı görünce yüzü düştü.

"Jongin-ah, neyin var? Noldu? Neden ağlıyorsun? İçeri geç."

Cümleleri ardarda sıraladı ve beni içeri çekti. Kapıyı kapatıp salona sürükledi.

Beni koltuğa oturttu ve yanıma oturup bana döndü.

"Dökül."

Derin bi nefes aldın ve anlatmaya başladım.

"Soo beni aldatıyor Luhan."

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı. Şaşkınlıkla bana baktı.

"N-ne? O olduğuna emin misin? Yapmaz o."

"Luhan, onu takip ettim. Ve aldattığı kişiyi tahmin bile edemezsin."

"Ne? Tanıdık birimi?"

"B-boşver."

Luhan o kişinin Sehun olduğunu öğrenirse yıkılırdı. Zaten şu aralar fazla hassastı. Her an intihara kalkışabilirdi.

"Uh? Peki."

Sıkıca sarıldım, karşılık verdi ve saçlarımı okşadı. Bunu yapmayı seviyordu. Ağlamaya başladım.

"J-jongin-ah... Ağlama, lütfen."

"Luhan-sshi bugün sende kalabilir miyim?"

"Ne demek? Tabiki."

Saçlarımla oynuyordu. Ağlarken uyuya kalmışım.


Hikayenin buradan sonrasını ben şekillendireceğim. Nasıl devam ettirecekti bilmiyorum. Sordum ama istediğim gibi yazmamı söyledi. Belki de onun aklındakinden çok farklı yöne çevireceğim hikayeyi bilmiyorum. Umarım sevilir..

Yasak Aşk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin