Sehun'un sesini duyar duymaz dudaklarımızı ayırdım.
"Lanet olsun Sehun geldi. Ne yapacağız şimdi?"
"Hani gelmeyecekti?"
"Nereden bilebilirdim Jong In. Kalk üzerimden. Eşyalarını al ve yatağın altına gir. Yok orası olmaz en iyisi camdan atla. Tamam kötü bir fikirdi. Dolaba gir hemen!"
Panikten onu oradan oraya itiyordum. En sonunda dolabın geniş kapağını açıp onu içine tıkmıştım.
"Luhaaaan?"
Sehun'un sesini duyunca hemen çamaşırımı geçirip odadaki banyonun kapısına geçtim.
"Efendim Sehun? Tam duşa giriyordum. Odadayım."
Odanın kapısını açtığında sadece çamaşırla olduğumu fark edince gözü ister istemez vücudumda gezindi.
"Şey.. Neden geldin? Kuzenine gideceğini söylememiş miydin?"
"Çok kalmayacağımı da söylemiştim Lu. Karşımda böyle durmamalısın." dedi.
Sadece gülümsedim. Resmen korkudan titriyordum.
"Neler olmuş bir bilsen. Benim kuzen var ya Chanyeol, eski sevgilisi Tao çalıştığı yerde işe girmiş. Sürekli rahatsız ediyormuş. Çocuk tam bir manyak. Çok güldüm anlattıklarına."
"Hehe komikmiş. Umarım Baekhyun'la arası bozulmaz."
Ben konuşurken gözleri hala vücudumdaydı. Sanki tanımıyormuş gibi her bir karemi inceledi. Bana doğru yaklaşması hiç iyi değildi. Geri gitmeye çalıştım ama beni kapıdan odaya doğru çekip duvara sabitledi.
"Ne kadar çekici olduğunla ilgili bir fikrin var mı?"
Dudaklarını boynumda hissettiğimde sanki donmuştum. Jong In dolabın kapağını aralamış bize bakıyordu. Kendini tutamayıp oradan çıkacağını sanmıştım. Ağzını oynatarak 'İt şunu' dedi.
"Sehun yapma. Lütfen.." dedim.
"Seni istiyorum." diyerek dudaklarıma yapıştı. Jong In burada olmasaydı az önce zirveye tırmanan hormonlarım yüzünden Sehun'la yatabilirdim bile.
"Sehun lütfen. İyi hissetmiyorum. Yapma bunu."
Bir yandan Jong In'e gitmesini işaret ediyordum.
"Luhan sana dokunmama izin ver. Dayanamıyorum artık."
"T-tamam. Ama şimdi değil."
Cevabımdan sonra Jong In sinirlenmişti. 'Ne? Ona dokunmayacaksın!' diye ağzını oynattı. Sehun'un boynuna sarılıp Jong In'e cevap verdim. 'Dokunmayacağım git buradan.'
"Beni istiyorsun? İstiyorsun değil mi Luhan?"
Sadece yakalanmamak istiyordum. Boynuna kollarımı sarıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Jong In'i görmesinden korktuğum için yavaşça banyoya doğru çektim. Az sonra Jong In'i korumak için Sehun'la yatacaktım. Çünkü durabilecek gibi görünmüyordu.
Jong In'e son kez baktığımda öfkeliydi. Ama gözleri... Dolmuş muydu? Sehun'a dokunacağımı düşünmek bu kadar zor muydu onun için? Bana karşı böyle hisleri oluşmuş olabilir mi? Ailesine dönmekle bana dokunmak arasında sıkıştığını düşünüyordum. Ama o beni kıskanmıştı.
"Sehun duramaz mıyız?" dedim. Onu istemiyordum.
"Şuan mı? Sence mümkün mü görünüyor? Seni istiyorum Lu. Çok istiyorum!"
Bedeniyle duvar arasında sıkışmıştım. Onu zerre kadar istemediğimi bir kez daha hissettim.
"Ben şuan istemiyorum Sehun. Lütfen beni zorlama." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk ✓
FanfictionBu hikayenin fikri ve ilk 2 bölüm @kritaonunkyungini 'ne aittir. Bilenler vardır elbet. O artık hesabını tamamen bana devretti. Ailesiyle yaşadığı sıkıntı yüzünden tamamen gitmek zorunda kaldı. Bu hikayenin de kapağını ben hazırlamıştım. Kim derdi...