-Kathei! Kelj fel!-rázott fel a húgom reggel.
-Hagyjál már Bells!-húztam fejemre a takarót.
-Tíz perc és indulunk a reptérre.-közölte.
-Az ma van?-ültem fel hirtelen.
-Igen, gyere, mert kihűl a reggeli.
-Három perc és lent vagyok.
-Okés.-sétált ki a szobámból.
Kiszaladtam a fürdőbe, fogat mostam, majd kontyba kötöttem barna hajamat. Felvettem egy fekete feszülős farmert, rá egy spagetti pántú nyári felsőt. Elővettem a bőröndömet, majd bepakoltam az összes ruhámat, cipőmet és felsőmet. Pár könyvet még bedobtam. Nem kell mondanom, alig fértem be. Nagy nehezen összehúztam a bőröndön a cipzárt, majd lerohantam a konyhába. Anya és Bella már az ajtóban vártak.
-Gyere Kathei! Indulunk.-mondta Anyu.
-Pillanat! Még eszem egy falatot!
-Erre már nincs idő. Pakoltam neked az útra.-közölte Anya.
-Rendben...-kullogtam az ajtóhoz.
Belebújtam a fekete sneakerembe és a bőrdzsekimbe. Felkaptam a cuccomat, majd beszálltam a kocsiba.
...
-Szeretlek titeket!-mondta az anyánk.
-Nem mehetnék veletek?-kérdeztem tőle.
-Ha a testvéred nem jön, akkor te sem.-vágta rá.
Bellára néztem szúrós szemekkel. Persze, mindig én szívok azért, mert a húgom akar valamit. Ha ő nem akar valamit, akkor én sem akarhatom, vagy ha ő menni szeretne valahova, akkor rögötön indulunk! De ha én? Akkor le sem szarnak! Talán most, hogy átköltözünk Charliehoz, lesz végre valami igazság. Morcosan sétáltam el a repülőig. Egymás mellett ültünk, Bella végig olvasott, én pedig néztem ki a fejemből, néhol beleolvastam a könyvébe. Egész gyorsan elment a repülőút. Amikor kiértünk az épületből, Charlie már várt minket.
-Stipistop anyósülés!-mondtam, majd odarohantam apánk autójához.
Kirántottam az ajtót, majd behuppantam Charlie mellé. Lassan Bella is beült.
-Hogy telt az utatok lányok?-kérdezte apánk.
-Jól.-mondta Bella.
-Unalmasan.-válaszoltam.
-Képzeljétek, találtam egy pont nektek való kocsit.-mesélte.-Hát igazából egy furgon, egy Chevy.
-Ez király! Hol szerezted?-kérdeztük egyszerre.
-Emlékeztek Billy Blackre, aki a La Pushban lakik?
-Nem igazán...-tűnődtünk el Bellával.
-Nyaranta néha velünk horgászott. Most tolószékbe került, mivel ő nem tudja használni, felajánlotta, hogy eladja nekem a furgonját.
-Szuper, köszi Apa. Majd Kathei vezethet.-böködött meg a húgom.
-Alig várom Bells!-vigyorodtam el.
Az út további része csöndben telt. Charlie megállt a már ott álló furgon előtt. Fakóvörös autó, nagy, legömbölyített sárvédővel és kerek reflektorral. Odarohantam hozzá és megöleltem, már amennyire sikerült, nehéz megölelni egy furgont.
-Ella lesz a neved.-simítottam végig a motorháztetőn.
-Te komolyan elnevezted?-kuncogott Bella.
-Te komolyan nem?-nevettem.
YOU ARE READING
A Swan Ikrek /Befejezett/
VampireKatherine Swan, Bella ikertestvére. Sokban különböznek, de mindketten vonzzák a bajt. Vajon mi lesz, ha egy vámpírokkal és vérfarkasokkal teli városba költöznek? Ha érdekel, olvass bele! A főszereplőn kívül minden és mindenki Stephenie Meyer tulajd...