Fő a békesség

472 24 3
                                    

Reggel hajnali hat óra, Bella még mindig alszik, én meg eluntam az életemet.

-Elmehetnék vadászni.-gondoltam.-Miért is ne?

Előkaptam egy cetlit a fiókból, majd írtam egy üzenetet.

"Bells!

Elmentem vadászni. Nem tudom mikor érek vissza, próbálok sietni.

Katherine

U.I.:A gyöngy a tiéd."

Azzal leraktam a cetlit Bella éjjeliszekrényére, majd ráhelyeztem a gyöngyöt is. Felkaptam az egyik fekete farmerom, a vörös felsőmet, majd lementem a konyhába, Charlie már ébren volt.

-Jó reggelt!-köszöntem.

-Szia Kath!-nézett ki újságja mögül Charlie.-Éhes vagy?

-Nem nagyon.-válaszoltam.-Elmegyek sétálni, nem tudom mikor érek vissza.

-Hova mész?

-Az erdőbe, aztán lehet, elugrom La Push-ba.

-Add át üdvözletem Billynek!

-Átadom!-mondtam, majd kiléptem az ajtón.

Az tény, nem mehetek La Push területére, de azt semmi sem tiltja, hogy a tenger felől közelítsem meg.

-Először el kell mennem vadászni.-gondoltam.

Elindultam az erdő felé, amint elég távol voltam a turistaútaktól, átkapcsoltam vadászmódra. Behunytam a szemem, csak az illatokra koncentráltam. Megéreztem egy őz és egy medve illatát. Elindultam a medve felé, az ő illata sokkal hívogatóbb volt. Amint megláttam a ragadozót, eszembe jutott az első napom Forksban, ugyanaz a medve támadott meg, mint ami állt velem szemben.

-A karma...-gondoltam, majd rávetettem magam a grizzlyre.

Gyorsan végeztem az állattal, igaz, nem volt olyan édes a vére, mint egy emberé, de ez volt az ára annak, hogy Forksban maradjak.

-Most jön a nehezebb része,-sóhajtottam.-le kell mennem La Push-ba.

Mivel nem vagyok Cullen, rám nem vonatkoznak a rájuk kivetett törvények, ezt szeretném megbeszélni Sammel. Elrohantam a tengerig, majd beleugrottam. Nem kellett sokat úsznom, percek alatt La Push partjánál voltam. Amint kimásztam a vízből, megláttam a tengerparton beszélgető fiatalokat. A szagukat mérföldekről lehetett volna érezni, La Push egész területe farkasbűzben úszott.

-Sam! Itt van valaki!-kiáltotta az egyik fiú.

-Miről beszélsz Jared?-futott oda Sam.-Katherine!-hörögte.

-Békével jöttem!-emelte fel a kezem.

-Remélem tudod, nem lépheted át La Push határát.-oktatott ki a másik fiú.

-Nem is léptem át.-feleltem.-Azért vagyok itt, hogy átbeszéljük a szabályainkat.

-Mi nem fogunk veled tárgyalni!-emelte fel a hangját Jared.

-Elég legyen!-tett rendet Sam.-Kövess Katherine!

-Köszönöm.-kezdtem követni a férfit.

Sam elöl haladt, én mögötte, a sort Jared és egy másik fiú zárta. Olyan érzésem volt, mintha be akarnának szorítani, hogy utána meg tudjanak ölni. Egy apró házhoz vezettek. Csak egy keskeny ablak volt a viharvert kék ajtó mellett, de az alatta lévő ablakdoboz tele volt élénk narancssárga és sárga körömvirággal. Sam belépett a kék ajtón, én is követtem. A házban egy apró konyha volt, közepén egy asztallal. Sam leült az asztalhoz, a barátai is így tettek.

A Swan Ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now