-Kath! Kellj fel!-ébresztett Bells.
-Már itt is van értünk?-lepődtem meg.
-Még nem, tíz perc és itt van. Szóval cihelődj!-dobott rám egy vörös pólót.
-Igenis Főnökasszony!-szalutáltam.
-Na, te. Készülődj, nem szeretném ha lejáratnál előtte.
-Rendben, hét perc és kész vagyok.-keltem ki az ágyból.
A fürdőbe battyogtam, megmostam a fogamat, majd megfésülködtem. Felvettem azt a vörös pólót, amit Bella reggel rám dobott, hozzá egy fekete feszülős farmert. Hajamat egyszerű kontyba kötöttem.
-Kész vagy?-kérdezte Bells.
-Igen, mehetünk.-indultam le a lépcsőn.-Írok Charlienak egy cetlit, hogy tudja hol vagyunk.
-Rendben, Edward itt van. Gyere!
-Jövök.-kaptam fel a dzsekimet.
Bella már nagyon izgatott volt, beült a kocsiba Edward mellé, én meg hátul középre.
-Sziasztok lányok!-köszönt a fiú.
-Szia!-köszöntünk egyszerre.
...
-Itt lesz a konyha.-mondta Edward.
-Már várom, hogy találkozzak a családoddal.-pirult el Bella.
-Ők is várják.
Edward előre ment, mi meg követtük. Beléptünk a konyhába, ott volt Carlisle, két nő, és egy nagydarab férfi.
-Bella, Katherine, olaszosat főzünk nektek.-mosolygott a barna hajú nő.
-Bella, Kathe, ő itt Esme, aki anyám helyett anyám.
-Bongiorno.-mondta Bells Esmének.
-Molto bene.-válaszolt a nő.
-Indokot adtatok, hogy végre használatba vegyük a konyhát.-mondta Carlisle.
-Remélem éhesek vagytok.-mosolygott Esme.
-Igen, persze.-hazudott Bella.
-Bella már evett.-vallotta be Edward, amire egy nagy csípést kapott a húgomtól.
A szőke nő, valószínűleg Edward húga, összetörte a kezében lévő tálat.
-Hát ez remek!-mérgelődött a szőke.
-Igen, de csak azért, mert tudjuk, hogy ti nem esztek.-védtem meg Bellát.
-Hát persze, nagyon figyelmesek vagytok.-szontyolodott el Esme.
-Ne törődj Rosalieval, én sem szoktam.-nyugtatta meg Edward Bellát.
-Jó, tegyünk úgy, mintha ez nem lenne veszélyes mindannyiunkra.-zsörtölődött Rosalie.
-Nem árulnánk el senkinek soha semmit.-álltam Bella elé.
-Igen, de az a baj, hogy te ezt már nyíltan felvállaltátok.-szólt közbe a nagydarab.
-Emmett!-szólt rá Esme.
-Nem! Tudnia kell!-szólt Rosalie.-Az egész család bajba kerül, ha ennek rossz vége lesz.
-Úgy érted, hogy... én leszek főfogás?-mondta bizonytalanul a húgom.
Cullenék elkezdtek nevetni, ahogy én is. Tudom, nem olyan téma, de nem tudtam visszatartani.
-Szia Bella, Kathe!-lépett be a barna hajú lány egy csokor virággal.
-Alice vagyok.-ölelt meg minket.
ESTÁS LEYENDO
A Swan Ikrek /Befejezett/
VampirosKatherine Swan, Bella ikertestvére. Sokban különböznek, de mindketten vonzzák a bajt. Vajon mi lesz, ha egy vámpírokkal és vérfarkasokkal teli városba költöznek? Ha érdekel, olvass bele! A főszereplőn kívül minden és mindenki Stephenie Meyer tulajd...