Erre senki sem számított

417 28 2
                                    

Már harminc nap telt el az esküvő óta, azóta nem hallottam Bella felől. Nagyon aggódtam érte, nem bíztam eléggé Edwardban, nem voltam benne biztos, hogy nem fogja bántani a testvéremet. Az utóbbi napokban Seth-nél laktam, nem akartam Charlie-val lenni.

Seth még aludt, ezért nagyon óvatos voltam, nehogy felébresszem. Írtam neki egy cetlit, hogy elmentem Cullenékhez, majd indultam is a ház felé. Amint odaértem, köszönés és kopogás nélkül berontottam. Velem szemben állt Carlisle és Esme.

-Nem érdekel, ki mit mond, de tudom, hogy Bellának valami baja van!-csaptam a közepébe.-Nyugodtan hívhattok paranoiásnak, de tudom, itt valami nincs rendjén.

-Katherine-kezdte Carlisle, de közbevágtam.

-Edward átváltoztatta?-vált hisztérikussá a hangom.-Meghalt? Hol van?

-Itt vagyok.-szólt a nappaliból erőtlenül Bella, odasiettem hozzá. Nagyon rosszul nézett ki, arca beesett volt, sokkal sápadtabb volt, mint szokott és folyamatosan a hasát simogatta.-Jól vagyok.

-Az erős túlzás.-lépett elő Edward is.

Ekkor esett le a tantusz, a nászúton lefeküdtek, így valamilyen "csoda" folytán Bella várandós lett egy félig ember félig vámpír izével. A hasát elnézve az a valami elképesztő sebességgel fejlődik, így megbetegítve vagy rosszabb esetben megölve Bellát. Elöntött a méreg, Edward miatt veszíthetem el a húgomat.

A nyakánál fogva a falhoz nyomtam Edwardot. Tudtam, nem fojthatom meg, de kínozhatom egy kicsit.

-Katherine,-kezdte nyugodt hangon Carlisle.-tudom, hogy feldúlt vagy, de Edward nyakának eltörése nem segít a dolgokon.

Ekkor átfutott rajtam egy nyugalomhullám, ami Jaspertől jött. Mérgesen a férfi felé néztem, majd én is használtam rajta a képességem. Elkezdtem belülről felforrosítani, amire abbahagyta a nyugalom sugárzását. Elengedtem Edwardot, aki megkönnyebülten sóhajtott fel.

-Miért nem szeditek ki belőle azt az izét?-kérdeztem.

-Babát!-javított ki ingerültem Rose.

-Azért, mert Bella szeretné megtartani.-magyarázta Carlisle.

-Meg fog ölni.-fordultam búsan a húgom felé.-Túl gyorsan növekszik, nem fogod túlélni.

-Elég erős vagyok hozzá.-jelentette ki dacosan.

Már rengetegszer majdnem elveszítettem Bellát, nem élném túl a tényleges elvesztését. már belegondolni is borzalmas kín volt, hogy meghalna a testvérem. 

-Gondolom, Charlie nem fog meglátogatni.-mondtam csípősen.

-Úgy tudja, Bella karanténban van.-magyarázta Alice.

-Ez remek!-csaptam össze tenyeremet.-A farkasok még nem látogattak  meg titeket? Jake biztos azt hiszi, hogy már vámpír vagy.

-Jacob nem beszél velem egy ideje.-sütötte le a szemét Bella.

-Apropó vámpírrá válás,-fordultam Edward felé.-miért nem most változtatod át?

-Ha átváltoztatnám, megölném vele a magzatot, amit Bella nem akar.-felelte a férfi.

-Baba!-javította ki Rosalie.-Nem magzat, hanem baba!

Egy motor állt meg a ház előtt. Megéreztem a farkasszagot.

-Jacob jött meglátogatni téged.-mondta Edward Bellának.

-Jacob itt van?-csillant fel a szeme.

Carlisle elindult, hogy ajtót nyisson a nem várt vendégnek.

A Swan Ikrek /Befejezett/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin