Rosszabb minden fájdalomnál

381 24 4
                                    

Amikor visszaértünk, Jake és Leah már a fa lábánál aludtak. A pörköltökkel teli dobozokból csak egy maradt, Seth-nek hagyták. A veranda lépcsőén ruhák hevertek, biztos Alice vagy Esme készítette oda őket.

Leszálltam Seth hátáról, nyomtam egy puszit a fejére, majd bementem a házba. Bella az ágyon ült, egy nagy reccsenés után hatalmasat sikoltott.

-Bella!-siettem oda hozzá, ahogy a többi Cullen is.-Mi történt?

-Aú! Azt... hiszem... ez az egyik... bordám volt.-kapkodta a levegőt.

-Meg kell röntgeneznem téged.-mondta Carlisle.

Rose azzal a lendülettel felkapta Bellát, Edward át akarta venni kedvesét, de a szöszi rásziszegett.

-Már én viszem.-vetette oda, majd felvitte Bellát az emeletre Carlisle társaságában.

A lépcső előtt álltam, de nem mentem fel. Nem akartam újra látni a húgom bevérzésekkel tarkított testét. A hátam mögül halk szuszogás hallatszott. Jake a falnak támaszkodva elaludt a lépcső előtt, Alice a vállára dőlt. Alicenek mostanában nagyon fájt a feje a magzat miatt, elmondása szerint a farkasok közelében enyhült a fájdalma. Valószínűleg ezért volt Jake közelében, fájdalomcsillapítónak használta.

Amint megpillantott engem, talpra szökkent, majd felsietett a szobájába. Jacob még mindig a falnak dőlve aludt, nem lehetett túl kényelmes. Felmentem Alice szobájába, majd engedéjével elvittem tőle egy párnát, amit Jake feje alá raktam, hogy kényelmesebben aludhasson. Amint biztosítottam Jacob kényelmét, kimentem Seth-hez. Seth farkasalakban a fa tövében aludt nővére, Leah mellett. Mind a ketten nyugodtan hortyogtak. Odamentem Seth-hez, majd óvatosan nekidőltem. Lehunytam a szemem, majd kizártam a külvilágot. Nem aludtam, - mivel nem tudok aludni - hanem pihentem, mintha aludnék. 

Halk mocorgás "ébresztett" fel. Rögötön kipattant a szemem, majd talpra szökkentem, a hang okozóját kerestem, aki Seth volt.

-Ne haragudj!-sütötte le a szemét.-Nem akartalak felébreszteni!

-Nem aludtam.-mondtam lágyan.-Csak pihentem.

-Amit tegnap Jared mondott-kezdte.

-Nem szeretnék róla beszélni.-szakítottam félbe.-Nem akarok visszagondolni arra az időszakra.

-Csak azt akartam mondani,-tűrte a hajamat a fülem mögé.-hogy nem izgat hány emberrel végeztél, mert én úgy szeretlek, ahogy vagy.

-Köszönöm.-öleltem át.-Én is szeretlek.

-Kész a reggeli.-jött ki mosolyogva Esme a házból.

-Mindjárt megyünk.-mondtam, majd elhúzódtam Seth-től.-Leah hol van?

-Járőrözik.-felelte.-Bemegyünk?

-Igen.-bólintottam, majd kézenfogva besétáltunk a konyhába.

Edward éppen tojásrántottát készített baconnel. 

-Bella hogy van?-kérdeztem a férfit.

-Carlisle szorosan bekötözte az oldalát, így nem fog elmozdulni a törött bordája.-magyarázta, miközben tányérokba rakta a kész rántottát.-Végre már van egy ki szín az arcában és az étel is megmarad benne.

-Ez jó jel.-mosolyodtam el.-Mikorra várható a szülés?

-Nem kizárt, hogy holnap szül.-felelte komoran.-Ahogy Bella megerősödött, a magzat is gyorsabban kezdett fejlődni.

-Nem táplálhatjuk az egyiküket a másik nélkül.-mondta kedvesen Seth.

-Ez igaz.-tolta Edward Seth elé a rántottával teli tányért.-Jó étvágyat!

A Swan Ikrek /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora