Cebimden çıkardığım lolipopumun ambalajını açmaya çalışırken çalan telefonum ile cebimden telefonumu çıkarıp arayana baktım.
Naz'ın aradığını görünce yüzüme bir tebessüm yerleşmişti tam açacak iken arkamdan bir elin belime dolanması ile yerimde irkildim.
"Ay hellüü" Naz bir anda arkamda belirmiş ve şakıyarak konuşmuştu. Baş parmagimi üst dişine koyup ittirdim. "Sana da merhaba canım arkadaşım da kız kaç kere diyorum tikimle oynama diye"
Evet belimden huylaniyordum...
Gülerek koluma girdi ve birlikte ilerlemeye başladık. "Ee ne yapıyoruz sınavlarda bitti sahile mi gitsek?" Cebimden diğer lolipopu çıkarıp ona uzattım ve konuştum.
"Gideriz De sen ne ara geldin buraya bizle aynı saatte çıkıyorsunuz" omuz silkti. Evet o başka bir okulda okuyordu yani özel okuldaydi.
"Son ders boştu bende anneme haber verip çıktım." Başımı sallayip onu onayladım ve yola koyulduk.
Şimdi diyeceksiniz ki biriniz yetimhane çocuğu digeriniz özel okulda okuyan bı çocuk nasıl arkadaşsınız. Aslında naz ile tanışma anımız çok değişikti o okul çıkışı okuldaki zengin simariklar tarafından zorbalık goruruken yüce gönlüm izlemeye el vermedi.
Kendini ovmezsen olmaz..
Olmaz tabii.
Velhasıl kelam ona ufak bir yardımda bulunmuştum o da bana karşılığında balık ekmek ismarlamisti öyle bir hikaye yani bizimki.
Kafelerin önünden geçerken damagimin kurulduğunu hissederek ona döndüm. "Bir kahve mi alsak ya da soğuk bir şeyler" başını salladı "evet ya hava sıcak damagim kurudu. Ama şu ilerdekinden alalım burası hoşuma gitmiyor benim"
Onu onaylamis kolkola gidiyorduk ki benim tarafimda kalan sokağın sonundan sesler geliyordu.
İkimizde birbirimize döndüğümüzde merakimiza yenik düşmüş yolu hemen çevirip oraya ilerlemistik.
İste bu kızı en çok bu yüzden seviyoruz.
Evet iç ses meraklarimiz ve belaya bulaşma kapasitemiz konuşmadan anlasabildigi için.
Küçük adimlarla sessizce giderken bir grubun -4,5 kişilerdi- bir çocuğu sıkıştırdığını gördük. İstemsizce kalbimde bir ağırlık hissettim. Bu zaman zaman oluyordu.
Uzun boylu biraz yapılı burunu ve ilerden bile görebildiğim bana benzeyen çocuğun gözleri ile kaşlarımı çattım hafif sarışın ve yeşil gozluydu.
"Aa bu çocuk bizim okuldan" Naz konuşunca ona döndüm. "Platonik olduğum çocuk varya onun üçüzlerinden biri" kaslarım daha çok catikirken bir kişiye toplu dalmalari hoşuma gitmemişti.
"Sen hemen numarası varsa ikizini aman üçüzünü mu ne ara ve burada bekle" çantamı yere bırakarak kenarda duran biraz kalın olan sopayı elime aldım.
Naz Kolumdan tuttu ve "hayır Berfin polisi arayalım işte" kolumu çektim ve konuştum "o zamana kadar izleyecek miyiz Allah aşkına "
Tamam belalı bir kız değildim ama Tülay anne sayesinde bir tekvando gecmisim vardı ki devlet okulum pek iç açıcı bir okul değildi.
Yoksa hanım hanimciksin değil mi Berfin.
Tabikiiii 💅
Ağzımda lolipop olması beni bı tik özgüvenli yapmıştı nedensizce.
Fantazi de yaptın kendine aferin deli.
Saol asko.
"Beyler" biraz yüksek çıkmasına özen gosterdigim sesim ile bakışlar bana döndü. "Böyle bir kişiye toplu dalmak hoş değil ama" kendime guvendigimden değildi ama
Bunlar beni çiğ çiğ yerdi yani..
Şimdi mi aklına geldi dayak yiyeceğin
Evet,başka soru?
"Bana bak kızım" içlerinden birisi konuştuğunda lafının devamını getirmesini beklemeden konuştum "baktım,buyur" kaslarını catip konuştu "git işine elimizde kalırsın"
Tamam öyle fazla bı boyum yoktu ama hoş değildi yani. "Asko elin dolu gibi şuan ama ilk önce şu çocuğu birakta cesaretin varsa teke tek git" kışkırtmaktan ölmeyiz ya dimi.
Bugün yetimhanede yürek mi verdiler sana?
Yok aşko o pahalı geliyo bizim menüye.
"Bacağım kadar boyu var ettiği lafa bak" bir kaç kişi gülüştüler.
"Bana ettiğin kafa bak karşındaki çocuğa arkadaşların olmadan dalamiyor musun o zaman?" Saçmaydı ama sinirlensin istedim.Dilim sivridir biraz da :)
"Lan! Git işine kızım!" Bana bağırdığında resmen sokakta yankılandı. Korkmadim değil hani.. "bağırma lan kıza" çocuk sinirlenip kafayi koydumu buna sonra iki tane çocuk aynı anda "LAAAN!" diye bağırıp daldı mi bunlara.
Sizde lolipop somarak izlediniz mi bunları?
Evet,başka soru?
Ama bu üç çocuk bunlari bir benzetyi var ya sonra birisi tam kenardan bulduğu tuğlayı kaldırdı tam vuracakti sonradan gelen çocuğun birine elimdeki sopayı eline geçirdim.
O kadar kafa tutup yaptığına bak..
Tirnagim kırılır aşko.
Çocuk kafasını kaldırıp dudağının sol tarafı kıvrılarak güldü ve "saol ya" dedi bende gülüp omuz silktim "bişey değil ya" dedim. Fakat gözlerim dudağının üzerindeki benim benimle aynı olan bene takıldı.
Ve siren sesleri.
Al iste hayirli olsun...
🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dördüzler |TAMAMLANDI|
Teen FictionAcemice yazılmış bir kurgudur!!! Bir kavgada en yakın arkadaşımın hoşlandığı çocuğun dorduzlerimden birisi olduğunu ogrenmem ne kadar trajikomik olabilir di ki? 01/01/23