OY VERMEYİ UNUTMAYİN CANOLAAAR🌼
Kolumu bir şeyin parmaklamasi ile huylanirken gözlerimi açmak istememistim. "Olum o ne lan küçük çocuk musun seslen işte, neyine cekiniyorsun Yağız" derin bir nefes verme sesi geldi.
"İlk defa ablam oluyor ne yapayım utanıyorum" sonra bir şaplak sesi geldi. Sanki birisi birinin ensesine vurmuştu. "Berfin" bir ses geldi ve bu sefer kolum normal bir şekilde dürtüldü. İster istemez gözlerimi ovalayarak açtım ve başımda duran Barın ile Yağiz'ye baktım.
İkiside balık gibi bana bakarken ben yutkunup "günaydın" dedim kısık sesim ile. "Annem uyandırması söylemişti de" Barın 'ın dediğini başımla onaylayarak başımı diğer yine çevirerek yastığa sarıldım. "Tamam" uyanmak istemiyordum,hele şu sıcacık yataktan çıkmak asla istemiyordum..
Kikirti sesleri geldiğinde kaşlarımı catip başımı onlara çevirdim. "Kahvaltıdan sonra alış verişe gideceğiz bu arada haberin olsun" dudaklarım buzulurken başımı sallayip tavana baktım.
El mecbur kalkacaksin işte kızım sınırları zorlama..
Haklısın Naciye. Derin bir nefes alıp doğruldum ve önüme boş boş baktım. Yyku sersemi iken hiç bir şeyi hatırlamıyor ve saçma sapan hareketler yapıyordum genelde.
Derin bir nefes verip gözlerimi ovarak hala başımda bekleyen ikiliye baktım. "Teşekkürler" ikiside anlamsızca bana baktıktan sonra "çıkalım o zaman biz,sen hazırlan" Ege'nin dediğini Barın başı ile onaylayıp ikisi birlikte çıkmışlardı.
Yatakta ellerimi iki yana açıp gerinerek kalktım ve banyoya ilerleyip yüzüme soğuk bir su çarptım. Daha sonra yüzümü peçete ile kurulayip valizime ilerleyip içinden kıyafet seçmeden gzolerimi dışarıya çevirip camdan havayı tahmin etmeye çalıştım. Sanırım terletmese de sıcak olacaktı.
Eğer kolumu kaldirirsan belim görünürdü onun dışında üzerime bir gumlek giyerdim ya da kot ceketimi tam karar vermemiştim. Boyum uzun olmasada doğru bol pantolon seçimim ile yakışanı giyiyordum.
Zaten düz olan açık kahverengi ve sarı karışımı olan saçlarımı tarayip percemlerime tarafı ıslatıp geriye doğru kıvırıp siyah tokami bileğime takarak aşağıya indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dördüzler |TAMAMLANDI|
Teen FictionAcemice yazılmış bir kurgudur!!! Bir kavgada en yakın arkadaşımın hoşlandığı çocuğun dorduzlerimden birisi olduğunu ogrenmem ne kadar trajikomik olabilir di ki? 01/01/23