On Yedi

2.2K 137 15
                                    



🌼



"Ne?" Devrim'in tepkisinin ardına Karan kahvaltı masasında oturduğu yerden kalkıp erik dalı mırıldanarak ellerini şıklatıp oynamaya başladı.
"Ne demek tatile gideceğiiiiz! Canım ailem yerim sizi"

Annem ve babamın yanağından sulu sulu öperken Barlas abim ensesine vurdu. "Cıvıtma eşşek yap kahvaltini" o yerine otururken babam açıklamasını yaptı.

"Naz'ın babası ile konuştum. Poyraz'lar ve bizim aile gidiyoruz. Yazlığa temizlikçi gönderdim. İkindine çıkarız yola" babamın konuşması ile annem gözlerini büyülterek konuştu. "Ne demek ikindine gideriz hayatım,önceden söylesene bari ya! Nasıl yetişecek herşey?"

Babam annemin eline uzanıp tuttu masanın üzerinden "supriz olsun istedim" sonra birde göz kırpmıştı, annem güldü. Sonra bizim olduğumuzu hatırlayıp bize döndü. "Kahvaltısını yapan bavulunu hazırlasın hemen hemen"

Kahvaltımızı yapıp yukarı çıktık. Bavulumu yatağımın altına açarak kıyafetlerimi teker teker yatağın üzerine çıkardım. Ne kadar bir süre kalacağımızı bilmiyordum ve Poyraz'larin gelecek olması ayrı bir heyecanlandırıyordu beni.

Derin bir nefes alarak naz'a yazma kararı aldım.

KİZ

TATİLE GİDİYORUZ AAAA

Nazzzzz💖

Evet şimdi geldi haber

öyle heyecanlıyım ki

Sorma bende

E biz tatilde hallederiz sizin aranızı

Nazzzzz💖

Bilmiyorum berfo ya

Bence bana ilgisi yok gibi

Olacak olacak ben görüyorum o ışığı sizde

Onu bunu bırak ya Poyraz'lar da gelecekmiş

Evet onun ayrı heyecanı var

Ne heyecanı

Nasıl bı heyecan

Yani tanımadığım insanlarla aynı ortamda olucam ya sabah akşam

Ondan yani

Sen öyle diyorsan 👀

Aynen öyle diyorum

Hayırdır ya sen ne ima etmeye çalışıyorsun

Bilmem valla

Burnuma geliyo kokular

Yakında sanada gelir gibi

Tövbe allahim durup dururken buluyorsun değişik bir şeyler

Git de bavulunu hazırla seni almaya Barın'ı gondericem

Dördüzler |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin