On Sekiz

2K 123 21
                                    

🌼

"Berfinciim,hadi uyan." Yanaklarıma değen minik eller ile gözlerimi araladigimda yatağıma tırmanmış ve üzerime eğilmiş olan Asel ile göz göze geldik. Bu haline güldüğümde "oh,uyandın karnişim çok açıktı hadi inelim"

Elimi tutarak yataktan aşağı çekmişti. Dayanamayıp yanağından sulu bir şekilde öptüm. "günaydın güzellik,senin o karnişini yesinler" dediğime kikirdayarak "herkes indi sende gel hadi"

Daha sonra yüzümü yıkadım ve üzerime şort, tişört kombini yapıp hemen aşağıya indim insanları bekletmek istemezdim.

Herkesin masada olduğunu görünce adımlarımı hızlandırarak boş olan Barın ve Poyraz'ın arasına oturdum. "Gunaydinn" hepsi günaydın derken kahvaltıya başlamıştık.

"Çocuklar bugün biz komşuya gideceğiz sizde dışarıya çıkın gezin isterseniz,hem Berfin'e buraları göstermiş olursunuz. " Biz onayladigimizda hemen kahvaltımızı yaptık ve yukarıya çıkıp üzerimizi giyindik.

Zaten hava sıcaktı hemde yaz havasında olduğumuz için çiçekli elbisemi giymiştim.

Ayağıma beyaz spor ayakkabımı giyip, saçlarımın önlerine dalga verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağıma beyaz spor ayakkabımı giyip, saçlarımın önlerine dalga verdim. Gözlerimi öne çıkaracak rimelimi sürüp göz içlerime beyaz kalem geçtim. Allık ve şeftali rengi ruhumu sürdüğümde hazırdım.

"Ayy çok gzuel olmussun,ne güzel yakışıyor işte elbise. Niye sevmiyorsun giymeyi?" Naz'ın iltifatı ile küçük kol çantamla ilgilenmeyi bırakıp ona döndüm.

"Bilmem ki seviyorum aslında galiba" bunu söylerken utanarak zaten allikli olan pembe yanaklarım daha da pembeleşmişti.

Ben de onu süzdüm.  En yakın arkadaşım diye demiyorum ama fıstık gibi olmuştu şöbiyetim.

Fırfırlı bir etek ve crop kombinini güzelliği tamamlamıştı resmen. "valla biz sana gelinlik bakacaktır ama sen böyle gelsende olur düğüne" dediğimi ilk başta anlamasa da kendime bakıp güldü ve utandığı için omzuma vurmuştu.

"Ay teşekkür ederim,şapşal şey!" Birlikte kikirdayarak kapıya yoneldigimizde zaten kapı çalmıştı. Ama bu yumruklama gibi biseydi.

"Allah aşkına,düğüne mi hazirlaniyorsunuz acaba!" Barın'ın bezmiş sesi...

Evet Barın,düğünün var be oğlum. Senin haberin yok!

"Bak gördün mü o da istiyor hemen evlenmeyi!" Naz'a imalı sesle konuştuğumda gözlerini büyülterek belime parmak attı.

Utanmisti ama tikim ile oynamasi hoş değildi!!!

Dördüzler |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin