Dört

5.4K 248 34
                                    

Gözlerimi yükleri çevirip adım attığım kapıdan içeriye baktım ve evde gözlerimi gezdirdim. Daha doğrusu malikaneye ağzımın görgüsüz gibi açık kalmasını istemediğim için kendimi tepkisiz tutup yavaşça inceledim.

Girişi cidden büyüktu bahçesi cidden mükemmeldi fazla bakamamistum ama büyük bir bahçesi olduğuna emindim. Önüme bırakılan ev içi terliği ile ayakkabılarınız çıkarıp bana terlik uzatan teyzeye gülümseyerek uzattım ve ağzımın içinden 'tesekkur ederim' dedim. Ev cidden ilerledikçe büyüyordu sanki.

Yetimhanede buraya level atladı sanki ha?

Bencede. Derin bir nefes alıp biyolojik annemin yonlendirmesi ile ilerledim ve geniş salına girdik. Cidden sade ama gösterişli ve şık bir dekorasyon söz konusuydu. İlerleyip geniş koltuklara otururken salonun sağ tarafına açıldığını ve yemek masası ile geniş bir balkon caminin olduğunu gördüm. Sanırım arka bahçeye açılıyordu.

Biyolojik annem ile yan yana ikili koltuğa oturmuştuk diğerleri ise siralanmisti. Koltuklara. Biyolojik babam oturduğu tekli koltuktan boğazını temizleyerek konuştu. "Öncelikle evine, Yuvana hoş geldin kızım.."

Eli ile üçlü koktukta sıralanmış üçüzleri yani dorduzlerimi gösterdi eli ile "bunlar dorduzlerin Devrim, Barın ve Karan yani hemen hemen tanışmış kadar oldunuz açıkçası" Karan kikirdayarak konuştu "cidden hayatımdaki en iyi tanışma hikayesiydi" ona tebessüm ettiğimde.

Biyolojik babam devam etti."Karan'ın yanındaki ise kardeşin sizden iki yaş küçük olan Yağız" hafifçe tebessüm edip gözlerine baktım cidden çok tatlı bir çocuktu birden bire içimden ona sarılmak geldi. İçim ısınmıştı onu görünce.

O da bana tebessumunu gönderdiğinde biyolojik babamın sözü ile gözlerimi gösterdiği yere çevirdim. " Bu da ikinci büyük abın Barlas zaten tanismistiniz kendisi avukat." Başımı aşağıya salladigimda bana göz kirpmisti.

AAAAAAAA

NACİYE KALBİM İYİ DEGİLL.

Yanaklarımı kızardığını hissettiğimde önüme dönerek tekrar biyolojik babama baktım. "Kardeşiniz Berfin çocuklar bundan sonra ailemizin bir üyesi de o. Yuvana hoş geldin kızım"
Kızım...

Hepsi gülerek bana dönerken tüm gözlerin bende olması beni bı tik germisti derin bir nefes alarak yeni hayatıma "hoş buldum" dedim.

🌼

Gözlerimi kirpistirip zorlukla bir tanesini açarken etrafa baktım. Karşılaştığım yeni odamın tavanı ile derin bir nefes alıp görüş acıma giren bir kafa ile irkilik iki gözümü de açtım. "Şey,günaydın" utanarak dediği şey ile yatakta doğruldum.

Gelen kişi Barın'dı "akşam yemeği yarım saate hazır olur da, annem seni çağırmamı söylemişti" bir kaç saniye uyku sersemligi ile başımı sallarken gözlerimi ovdum. Dudaklarımı birbirine bastırıp kucukce esnedim ve popomu kaydırarak geri yattım.

Gelen kikirti sesi ile unuttuğum Barın'a döndüm. "Uyanamadin galiba ama hadi prenses kalkman gerek"

Dördüzler |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin