|°•Crazy Love•°|
🖋️Shy🦋"Awh! Naunsa man kang manghapak man ka, Lay!" Isog na tubag ni Justine sa akoa nga gikataw an lang nako.
"Nganong naghinuktok naman pud ka dri?" Tubag nako dayon ning lingkod tapad sa iyaha.
"But-anay diay?" Tubag niya balik og gisipatan ko, mura jud og bayi sige og patuyok ana iyahang mata, tss.
"Mini, nangutana ra ko mura man ka'g gibuwagan gud layo kaayo imong panan aw," ingon nako while nagkalingaw og tan-aw sa mga palay. Naa mi sa amoang tambayanan nga punuan sa Manga nga yabong kaayo og dahon pero never namunga, tsk dalo jud ning punuana Dili kabalo manghatag og bunga, hinuon kinsa ra gud ko para tagaan.
"Hoy!"
"Ay mangga! Nganong mangurat man ka!" Singgit nako sa iyaha while naggunit sa akong dughan, gipakuratan ko sa buang, "magka heart attack gali ko magkabuang jud ka og tabang nako ba!"
"Ikaw ata ng ga space out dra, gitubag na teka ganina tas wa diay ka naminaw aha kaha na galakaw imong huna-huna."
"Ga lakaw Ra man padulong Kay crush, ayiee HAHAHA!" Tubag pa nako while nagkatawa dala hapak sa iyaha og sa dihang gisipatan na pud ko niya.
"Unya? Giganahan daw ka og hapak sa akoa?"
"Hihihi sorry na, uwu!" Pa kyutt pa nakong ingon sa iyaha.
"Palho jud, ambot nimo oy dra ra ka mo lakaw nako," ingon pa niya og Ning tindog na.
"Hoy! Joke Ra gali pikon pud kaayo! Ali balik na lingkod hihi dili na lagi ko magbinuang maminaw na ko, promise!"
Ning balik na si Justine og lingkod pero gituyokan pa ko sa iyahang eyeballs mala 100 degree, panuhak jud mura man og siya'y bayi sa amoang duha.
"So, kuan Mao to nagbulag na pud ming KlayKlay."
"Na pud? Dili ba bag o Ra mo nag uli?"
"Oh, kaso need daw niya og space kaya akoa na lang pud gisabot Kay siguro baka higpit Ra pud siguro ko sa iyaha."
Ouch ha?
"Nah, ako pa lang imohang gi uyab Dili jud ka magbasol," joke pa nako sa iyaha, half truth to kay naibog man jud ko niya. Bisag Kinsa na lang lalaki ako nganlan nga crush nako para Dili lang siya kabalo nga naa Koy gusto niya.
"Hilom, Lay, gabinuang na pud ka!"
"Paunsa man daw bi og tinuod akoang giingon?" Seryoso na ko nga ingon sa iyaha. Nahilom s'ya og ningtutok sa akoa.
"Lay, kabalo man jud ka na bark—"
"HAHAHA joke lang, nadali ka noh?" Putol pa nako sa iyahang giingon og giputol ang pagtutok sa iyaha. Ouch jud kaayo kanang kahibalo na ka og unsay iyahang tubag, haha.
"Tsk, bahala ka oy!" Ingon pa niya og Ning sibat na.
"Hoy! Mamiya man ka mahalon pa Gali ko nimo!" Singgit nako Kay kusog kaayo siya mo lakaw, nganong dagko mani og kasway tawhana oy maglugos ko og apas.
"Paghilom Kay basin tinud on nako—"
Nakuratan ko sa iyahang giingon og wala kabantay sa ugat sa punuan kaya natumba ko, epic fail gyud.
"Oy, oy HAHAHA ayaw og salom!" Ingon pa niya og nibahakhak og katawa kaysa tabangan ko.
Gisumbag nako siya sa iyahang bukton og gi biyaan, sakit kaayo akoang tuhod pero akoang gi agwanta Kay mas Ning kusog ang kabog sa akoang dughan tungod sa iyahang giingon ganina. Buang Ning tawhana ni nga tinud on Ra ba jud nako nang iyahang iingon, ha.
"Ella Marie!"
Nahunong ko sa dihang gitawag na ko niya sa akoang pangalan og ning lingi sa iyaha. Nindot kaayo sa pamati kung siya mag ingon sa akoang pangalan ay murag feeling nako ning gwapa ko og samot.
"Unsa man?" Isog nakong tubag sa iyaha.
"I love you!"
"Ha?" Mura ko og natuod sa akoang gitindogan. Basin man gud Mali akoang nadungog.
This time ningduol siya og ninggunit sa akoang kamot nga haskang bugnawa og giingon ang magic word nga ako gi paabot nga madungog.
"Gihigugma teka!"
Nadungog na jud nako, tabang mga lodikiks nadungog na jud nako HAHAHA. Nipahiyom ko og gitago ang kilig. Mura ko og gigitik while gabalik-balik sa akoang huna-huna Tong iyahang giingon sa akoa.
Galigid-ligid ko sa akoang higdaanan kay nakagakos ko human nako s'ya gisugot ganina ayha mi nanlakaw para mo uli og iyaha pa Kong gihatod sa amoa. Ako na ang pinakagwapa gyud, hahaha.
"Miss Ella, palihog ko og tumar aning tambal!" Naay Ning sulod nurse sa akoang kwarto.
"Unya na Kay gikilig pa ko, hihihi!"
"Na ma'am Karun na Arun makapahulay na ka!"
"Ay Dili ko, Kay bag o ra nako gi sugot si Justine, huhuhu mag moment pa ko!"
"Ma'am, need nimo mo inom Kay magkita Ra man gihapon mo ni kuan sa damgo, oo!" Pangumbinsi pa sa nurse sa akoa og ning katawa ko tas Ning tuo sa iyahang giingon ayha siya Ning lakaw naka Dungog pa ko sa iyahang giistorya.
"Buang jud diay!"
-End-
YOU ARE READING
RANDOM STORIES
RandomSTORY TITTLE HER PASSION TAKE HER AWAY FROM ME TOUGH NIGHT MISSION ACCOMPLISHED I WAS RAPE BY MY STEP DAD DON'T LOOK BACK CRUSH EXIT SPG#1 GxG SPG#2 BISAYA UNEXPECTED GUEST