SPG#2 BISAYA

4.2K 6 0
                                    

"Ahmmmm kalami ba ana Ji sige pa, ahhh," halinghing nako og ningkapyot sa akong uyab nga si Kanji, human gi bira iyang ulo padulong sa ako og gipalalum pa ang paghinalukanay namong duha, "Hmmm."

"Kalami gud nimo Ly, hmmm ka humot pa ahhhmmm," ingon pa niya human gisupsop ang duha ka gaugbok  sa aking dughan, pinapuli puli among dili ko mahimutang sa akong gihigdaan og mas gingudngod pa sya sa akong totoy tungod sa kalami.

Nagpamaak ko sa akong ngabil para lang Dili maka syagit sa kalami sa sensasyon nga nagpainit sa amoang duhan human niya gihaluk-halukan akong tiyan paubos og gitutukan akong basa nga panty. Iyaha kining gipaak paak og hinay, nga mas lalong nagpahalay sa akoa.

"Ohh kan-jiihhh sige pa, kan-a koh ohhh"

"Lyca ohhhhhh Lycaaaah, kalami ngud nimo kan-on hmmm" ingon pa niya og nagbalik na pud og dila sa aking kipyas nga napuno pa og buhok, kalimot ko og shave yawaa, bahala na ni basta lami. Human iyahang gikulkog akong bilahan sa iyahang kamot nga kubalan kaayo pero wala na koy mahimo ing ani nga sensasyon akong gipangita, haskang Lamia tinood man ilahang ingon nga dal on ka niyas langit Kay magkahibat hibat imong mata tungod sa kalami.

Ning syagit ko sa dihang gikalit niya og sulod iyahang armas nga haskang dakoa wala ko kabalo paunsa to nagkasya sa akoa Kay basta nalang niya gisulod, "Buang ka, Ji nganong imong gisulod dayon kabalong kang dako kaayo ka,hmmmmm," nahilom nalang ko tungod Kay ninglihok sya og mas Lalo nako nabatyag ang kagilok, sakit og kalami sa iyahang gibuhat.

"Ohhh kanji sige pa sige pa ahhhh!"

"Hoy! Lyca!"

"Oh kanji sige paaaa!"

"Hoy! Lycaaaaaaaaa!!"

"Agay ka sakit!" nakamata ko sa dihang naay murag galaparo sa akong nawong.

"Hoy, Lyca naunsa ka? Ginatawag man ko nimo, mura na kag buang dira!" ningtaas ang kilay sa akong pinsan nga si Kanji og nagwalk out kay wa nako sya gitubag.

"Kamatay damgo Ra diay to? Abi nakog tinood na, yawaa, Ga basa pa akong panty, pesti!"

-End-

RANDOM STORIESWhere stories live. Discover now