[°•TOUGH NIGHT•°]

7.2K 14 0
                                    

[°•TOUGH NIGHT•°]

(⚠️SPG! READ AT YOUR OWN RISK! R18+)

"Go with him, he's your customer this night," my boss command looking at the man standing nearby who's also looking here. I nod as I walk towards the man, call me prostitute but this is the only way I can earned money where I can help my mom who's been lying in her hospital bed until now she has breast cancer and this is the only way to get a high paid salary.

"Come to me," seryosong sabi ng lalaki and grab me inside the cab. He bring me to his house. Once we entered to his room he pinned me to the wall and kiss me roughly. I know this is another tough night to begin but this is my job and no need to back out anymore.

"Hmmm," I moaned as he massage my boobs and hold my neck making me choke at the same time. I kiss him back making him moaned and he push me again to his bed. I groaned as I feel my back ache it's like his bed don't have some foam that I feel the metal of the need. He smiled to me evilly while showing her lustful eyes and crawl to me.

"Ahhhhhmmm," I moaned again as he lick my neck and bite it leaving a mark while I slowly move my hand to his body and I feel his manhood down there being erected. I move his shirt as he move mine not minding the cold weather but this hot sensation make us more crazy and being wild.

He inserted his two fingers inside me making me crazy and moaned loudly.  I ark my body as he move his hands faster while licking and sucking my pussy. He slap my boobs and my legs and entered again his fingers into mine until I feel the hot liquid drip on my pussy as she suck it and remove her pants. Now, I clearly see her big buddy erect while pointing to me and ready to enter my pussy. I groaned and moaned louder when his huge cock entered mine making my tears drop, I'm no longer a virgin, Mom.

"Ahhhh," we both moaned when we feel our body being one, he move roughly inside me not minding if I'm a virgin or not. Hayok na hayok s'yang pinaghahampas ang katawan ko habang bumabayo sa akin.

"Ahhhh s-stop ughh," I groaned when I feel down there being hurt but he didn't listened and continue trusting me while slapping my ass, boobs and legs and his hands holding to my neck making choke again.

Pinatayo n'ya ako at marahas na pinaluhod sa sahig he's holding my hair and force me to open my mouth and entered again his cock to my mouth halos masuka ako sa ginawa n'ya ng sinagad nya ito hanggang sa lalamunan ko. I accidentally bite his penis nang mangalay ang bibig ko sa ginawa n'ya sakin. Sinampal n'ya ako ng pagkalakas lakas na nagpabaling sa akin at napadapa sa sahig. His angry face is visible now and I can't help but to feel nervous.

"I'm sorry, I'm sorry," paulit ulit kong saad at napaluhod na yumuko sa sahig umaasang patawarin n'ya ako pero Isang malakas na sampal ulit ang dumapo sa'kin at ang paghila sa buhok ko patayo  dinala n'ya ako sa kanyang kama at tinalian n'ya ang aking mga kamay at paa. Nangilid ang luha ko sa kung anong sunod niyang gagawin sa akin.

"Your sorry is not enough so I'll punish you my slave!" matigas na sabi nito habang nakatitig sa'kin ng mariin na kinatakot ko lalo. Kumuha ito ng clip at pinalabas ang dila ko.

"Your mouth is to noisy you can take out your tongue," he said and bring the clip to my mouth making me groaned again, this is hell a tough night indeed for me. Matapos niyang iclip ang bibig ko ay ang suso ko naman na nagpaiyak sakin lalo habang tumutulo din ang laway dahil sa nakaclip ang dila ko hindi ako makapagsalita ng maayos.

He again get the clamps and shock bringing it to my vagina that I groaned more hindi pa s'ya tapos at kumuha pa ng kandila matapos kuryentehin ang pagkababae ko at pinatuluan na naman ang puson ko. I shouted loudly hoping that someone could save me out of this house nanginginig akong umiiyak ng tapos na nya akong patuluan ng kandila at muling kumuha ng whip at pinatuwad ako.

"TAMA NA!! AHHH!" pagsusumamo ko ng ihampas n'ya sa iyon sa aking pang- upo.

' I'm sorry ma, mahal na mahal po kita I hope I can survive this night.' bulong ko bago lamunin ng dilim.

Napapaluha akong nakatingin sa ina kong nakaratay ngayon sa kanyang higaan sa hospital dala ko ang pera na pampagamot sa kanya ng magising ito ay agad Kong pinunasan ang aking mga luha at nginitian s'ya.

"Kumusta pakiramdam mo ma?"

"Ayos lang ako anak, ikaw? Umiiyak ka ba, halika nga dito bigyan mo ng yakap ang mama mo," lambing nito sa akin na agad ko naman niyakap at hinagkan sa noo, napapaiyak ulit ako ng maramdaman ko ang katiwasayan habang yakap s'ya kahit masakit pa ang mga katawan ko dahil sa nangyari kagabi.

'No matter what happened Mom, I'm here I'll do everything for you, I love you!'

-End-

RANDOM STORIESWhere stories live. Discover now