2.

66 2 0
                                    

Po jakimś czasie PRL obudził się że za tydzień ma studniówkę a nauczyciele mieli potwierdzenie że będzie, nie miał tylko z kim iść, kuzyna wziąć nie mógł bo to byłby szczyt głupoty a PW powiedział żeby spytał Finlandii o to. Od razu jak to powiedział młodszy wyszedł z domu i poszedł do Fina który był zdziwiony jego widokiem ale zaprosił go do środka. Bracia młodszego chłopaka pilnowali by Ludowy nic mu nie zrobił a ten od razu wyskoczył z pytaniem czy może chciałby pójść z nim na studniówkę jako osoba towarzysząca.

Fin- Ty tak serio?

PRL- No tak, jest za tydzień, zapomniałem o tym.

Fin- Dania mogę iść?

Dania- Pod kilkoma warunkami.

PRL- Weź nie wymyślaj tylko czegoś dziwnego.

Dania- Obaj macie być trzeźwi, nie zmuszaj go do niczego i odprowadź go po imprezie.

PRL- Dobrze, będę go pilnować.

Fin- A jak mam się ubrać?

PRL- Pożyczę ci mój stary garniak, powinien być dobry.

Norwegia- Mogę po was przyjechać jakby co.

Fin- Ja się nie boję.

PRL- To jutro ci dam ten garniak i wracam do siebie.

Fin- Nie możesz zostać dłużej?

PRL- A kto wie, przypomniało mi się o tym i od razu przyszedłem, nikt nie wie gdzie jestem.

Szwecja- Ja problemów z tobą nie chce.

Polak sobie poszedł a bracia wypytywali Finlandię co mu się w ogóle podoba w Ludowym. Dokładnie wymienił a najbardziej zdziwił ich jak młodszy powiedział że PRL malinke mu zrobił i pokazał, Norwegia powiedział że przyjedzie po nich. Podziemny krył kuzyna który jak wrócił i tak dostał ścierą w łeb od RONa, najmłodszy się śmiał z tego za co PRL przerzucił go sobie przez ramię i poszedł do swojego pokoju. RON nie miał nerwów na zachowanie Ludowego ale nic nie mówił, wiedział że do niego jak do ściany a nie chciał na niego naciskać skoro nie był nawet jego synem. Na studniówce Fin nie odchodził od niego nawet na krok bo obaj obiecali że młodszy wróci cały do domu. PRL zabrał go do łazienki mówiąc że tam było za głośno, poszli do jednej kabiny i Finlandia nie wiedział czego się spodziewać ale został tylko pocałowany i trochę po dotykany i nic więcej. Jak wrócił do domu po północy to o tym nie wspominał. Rano zadzwonił do Ludowego na kamerce a ten odebrał przebierając się, odłożył telefon na umywalkę bo chciał bluzkę przebrać a Fin nie spodziewał się że naprawdę jest chudszy od niego ale mięśnie miał piękne oraz pełno blizn, miał je nawet na twarzy. Polak jakimś cudem napisał maturę z historii na 100%, angielskiego i matematyki 89%, jako Kraj nie musiał pisać z swojego ojczystego języka pod warunkiem że napisze z innego przedmiotu. Finlandia od razu jak się o tym dowiedział pochwalił go. PW raz ich obserwował i jak młodszy wrócił do siebie spytał kuzyna czy nadal udaje czy jednak się zakochał.

PRL- Ty serio myślisz że zakochałem się w tamtym sukinsynie?

PW- To powiedz czemu pozwalasz by cię tulił i całował.

PRL- Bawię się nim, niech myśli że go kocham.

PW- To powiedz co masz zamiar zrobić.

PRL- Lepiej to przemyślałem, trochę z nim będę by zgodził się na seks.

PW- A tobie tylko jedno w głowie.

Pol- Co to seks?

PRL- Spytaj brata bo jest starszy.

Jesteśmy pojebani ×countryhumans×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz