6.

43 2 0
                                    

Był w tak ciężkim stanie że poprosili Ame czy nie zająłby się nim, widział smutek u Fina i jego rodziny więc się zgodził za co dostał cukierka od Polski. Dyrektor z studia tylko zadzwonił spytać czy da rade śpiewać, Finlandia go zwyzywał że bardziej interesuje się zarabianiem na Polaku niż jego zdrowiu. Tym razem Ludowy całkowicie stracił głos i nie było szansy by kiedykolwiek coś powiedział. Fin dowiedziawszy się o tym zaczął uczyć się migowego by rozumieć narzeczonego. Gdy wreszcie PRL wydobrzał wrócił do domu a potem poszedł zerwać umowę z studiem i zabrał prawa do swoich piosenek, nadal pisał nowe ale teraz pod głos Finlandii bo jak się okazało umiał śpiewać, chodził dodatkowo na lekcje. Szwecja raz poszedł do nich i śmiał się z Polaka że teraz mu pasuje bo nie zasługiwał na sławę, Fin go wyrzucił z domu po tym jak powiedział do Ludowego że jeśli coś powie da im spokój. Polska częściej odwiedzał kuzyna i raz ich spytał czy będą mieć dzieci, byli zdziwieni tym pytaniem ale co poradzić bo to tylko dziecko. Szwecja im uprzykrzał życie aż wpadł na pomysł zabicia Polski bo był ważny dla PRLa, zrobił to na jego oczach do tego, od razu uciekł a Ludowy napisał o tym RONowi który skontaktował się z swoim przyszywanym młodszym bratem Litwą by zrobić porządek z Szwecją. Dania i Norwegia byli najodpowiedzialniejsi z rodzeństwa i powiedzieli im że mogą upozorować wypadek, każdy miał go dość. Były przypadki narodów bez Krajów i odwrotnie więc nie było problemu z tym. Nikt się nie dowiedział kto to zrobił i kiedy ale i tak podejrzenia padły na Finlandie i PRLa bo to oni mieli z nim problemy, ONZ i ZSRR chcieli z nimi porozmawiać w tej sprawie, Fin dopiero wtedy dowiedział się że jego brat nie żyje a z Ludowym nie umieli się zrozumieć więc pisał im co wiedział. Sowiet wziął go na bok i spytał czy to zrobił asasyn, napisał że nie i nie wie kto to był, obaj mieli alibi więc odsuneli ich od sprawy. Po jakimś czasie każdy o tym zapomniał więc lepiej. Finlandia starał się zrobić coś co uszczęśliwi Polaka i wpadł na pomysł, PRL mimo że nie zbytecznie przepadał za dziećmi to je lubił, było kilka takich, nawet dzieci ZSRR mimo że mówił co innego. Finlandia nie zdążył przemyśleć sprawy a już był w ciąży i wiedział że to będzie potomek Ludowego. Bał się mu o tym powiedzieć ale jednego dnia poszli spotkać się z swoimi rodzinami i powiedział o tym przy wszystkich, od razu widział że starszy jest szczęśliwy. Został przytulony i pocałowany niemal od razu a PW powiedział że te czułości mają zostawić dla siebie, PRL pokazał mu środkowy palec z czego tamten się śmiał ale nie długo bo dostał w ryj od Ludowego a Dania spytał Fina czy jego też bije lub znęca się nad nim, nie był pewny odpowiedzi brata jak powiedział że PRL jest czuły i delikatny dla niego. Się okazało że wybił Podziemnemu ząb, Fin od razu go przytulił by choć trochę był bezpieczniejszy a Norwegia usiadł na kolana PW by się nie zaczynał w młodszego.

PW- To cholerna dziwka, zasługuje na gorsze traktowanie.

Dania- Czemu tak o nim mówisz?

PW- Bo to prawda.

RON- Co?

PW- Nie wiedziałeś że PRL puszczał się za pieniądze?

Norwegia- Czemu ty każdemu o nim rozgadujesz?

PW- Może znajdzie nowych co chcą go ruchać.

Fin- Zostaw go, już dużo przeszedł, nie rób mu kolejnych traum.

RON- Sam nie jesteś święty.

PW- A on nie jest twoim synem a zawsze był ważniejszy ode mnie dla ciebie.

Dania- PW ewidentnie ty masz coś z głową a nie PRL.

PRL- To nie jego wina tylko moja.

Fin- Jak twoja?

PRL- To ja ciągle kłamie, on nie jest niczego winien.

RON- PRL to nie twoja wina bo nie miałeś wpływu na to co się stało że taki jesteś.

Jesteśmy pojebani ×countryhumans×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz