Polska i Finlandia byli zdziwieni widząc RP a PRL patrzył na nich wesoły. Ludowy przytulił Fina i go pocałował a chłopca wziął na ręce bo widział że się wstydzi. RP po migowemu spytał syna czy jego rodzina rozumie migowy a Finlandia mu wymienił kto dokładnie. ZSRR przyjechał jednak wcześniej po PRLa i był zdziwiony jak Polak był taki wesoły, widząc RP zrozumiał czemu i od razu go spytał co tu robi, RP odwrócił się do niego plecami i pokazał mu środkowy palec. Fin od razu zauważył podobieństwo między Ludowym a jego ojcem i zaczął się śmiać z tego, ZSRR powiedział że pożyczy na trzy dni PRLa ale odda go całego. W nocy Kirgistan i Tadżykistan poszli do pokoju Ludowego i zatkali mu usta po czym go związali by jakby nawet formę zmienił by nie było wiadomo co się stało. Na szczęście Polak zauważył Senu i próbował ją jakoś zwabić go siebie, miał okazję więc kopnął Kirgistan w twarz a orlica wyrzuła krew i podleciała do Ludowego atakując tamtych. PRL kazał jej lecieć po ZSRR a Senu przyprowadziła Białoruś, lepszy on niż któryś z Republik. Jak mu pomógł Ludowy zauważył że jednak nie jest wszystko dobrze bo nie mógł sam stanąć, miał tylko kostkę skręconą. Rano przy śniadaniu ZSRR patrzył na Polaka bo tylko on miał pod górkę z Tadżykistanem którego nie było, PRL spojrzał przez okno jak Sowiet spytał czy wie co się stało, pokazał na Senu i się uśmiechnął do Białorusi który schował się pod stół. ZSRR nie wiedział o co im chodzi a Łotwa spytał czy wszystko jest dobrze, nikt nie wiedział czemu jest ciągle wesoły.
Łotwa- PRL o co ci chodzi?
PRL- RP wrócił, jesteś moim bratem, Senu wczoraj odgoniła ode mnie Tadżykistan i Kirgistan a Białoruś mi pomógł bo mnie związali.
ZSRR- Łotwa to twój brat?
PRL- Mój tata mi tak powiedział.
Łotwa- RON miał ci powiedzieć bo mi nie kazał.
Estonia- Czyli jak byłem z Ludowym to było kazirodztwo?
Gruzja- To wy byliście razem?
Mołdawia- Estonia nie wiedziałem że jesteś rodziną do Łotwy.
Turkmenistan- Który z nas zna wszystkie szczegóły z życia reszty?
Łotwa- Moja wiedza uzupełnia ZSRR.
Armenia- Ja bym mówił żeby ZSRR, Łotwa i PRL sobie poszli i wszystko wyjaśnili.
ZSRR- Najpierw dam wam zadania.
Jak każdy miał zajęcie przydzielone to Ludowy kończył jeść a Łotwa siedział koło niego. Miał zdjęcia jak PRL dopiero co się urodził i później zostali rozdzieleni bo RP i jego ojciec co tak samo się nazywał rozstali się. Pamiętał swojego braciszka, nie wiedział że miał mieć drugiego, po kilku latach zapomniał o nim a jak miał 16 lat poprosił ZSRR o pomoc bo został sam, Sowiet chętnie pomagał młodszym i dziecią. Jak mieli iść do pokoju PRLa odkryli że ma kostkę skręconą bo szedł powoli kulejąc i się przewrócił, nie chciał powiedzieć co się stało a że miał wysokie buty musiał je ściągnąć ale położył się na brzuchu i tylko pokazał im język. ZSRR i Łotwa patrzyli na siebie po czym brat Polaka usiadł na jego nogach a Sowiet próbował odwiązać mu buty. Ludowy korzystając że nie patrzą na jego ręce delikatnie się obrócił i zaczął łaskotać Łotwe. Jak się uwolnił sam ściągnął buty i zajęło mu to nawet nie pół minuty. Normalnie rozmawiali bo Ludowy formę zmienił i dowiedział się bardzo dużo o swoim ojcu. Tamci unikali takie fakty które by zmieniły zdanie PRLa o nim skoro aż tak się cieszył z tego że wrócił. Łotwa go odwiózł do domu i Ludowy od razu po przejściu przez próg został przytulony przez syna, RP nie lubił Sowieta ale nie mógł nic zrobić skoro jego Słowik przyjaźni się z nim. Łotwa przyjechał na drugi dzień sam i od razu został pociągnięty przez Polskę do salonu bo chciał mu pokazać RP. Jak Polska dowiedział się że Łotwa to jego prawdziwy wujek od razu go przytulił a potem ugryzł w rękę, PRL wtedy patrzył na Fina i po prostu położył się na jego kolanach. RP obserwował ich często i nie wiedział który z nich jest dominujący, nie chciał ich od razu pytać o takie rzeczy więc tylko obserwował. Dzięki samej jego obecności Ludowy się bardzo zmienił, teraz taki wesoły, często uśmiechnięty i tyle się nie bił. Finlandia jednego dnia gdy PRLa i Polski nie było rozmawiał z RP który dzięki niemu dowiedział się że chłopiec wie o byciu asasynem i że to Ludowy jest aktywem, nie wiedział co się z nim działo te 11 lat a widząc jego reakcje na swój powrót RP myślał że jego syn jest uległy. Dobrze się dogadywali i dzięki temu Fin dowiedział się jak zachowywał się mały Ludowy, jako chłopiec zawsze ubierał się inaczej, zachowywał się inaczej niż wszyscy i od zawsze uwielbiał różne kreatywne sposoby spędzania czasu. RP w swoim pokoju znalazł album z zdjęciami PRLa w czasie dzieciństwa i pokazał Finlandii który był tym rozczulony, były tam nawet zdjęcia jak Ludowy się kąpał lub jak się bawił lalkami. Fin opowiedział jak się im układa, jaki jest Polska i jak to się stało że są razem. Jak Ludowy wrócił z Polską poszedł do Finlandii i go podniósł przerzucając przez swoje ramię po czym poszedł do swojego pokoju. RP i Pol zostali w salonie, straszy zajął się chłopcem, napisał synowi że pójdą do RONa by mieli wolną chwilę. Fin stwierdził żeby poszli do łazienki a PRL go ugryzł, w taki sposób pokazywał swoje uczucia, nie miał jak powiedzieć mu że go kocha bo był niemy. Po swoich zabawach Finlandia poważnie go spytał czy może jednak zdecyduje się by móc znowu rozmawiać, Ludowy szczerze mówiąc bał się że mógłby wtedy powiedzieć za dużo ale widział więcej za niż przeciw więc się zdecydował, do trzech razy sztuka, to był dopiero drugi. Znaleźli profesjonaliste ale PRL musiał się sam umówić a rejestracja rozmową telefoniczną, Ludowy napisał że skoro jest niemy to jak ma zadzwonić. Za to spostrzeżenie tamten profesor <najwyższy stopień naukowy> mu odpisał kiedy pasuje mu przyjechać. Po trzech latach Ludowy mógł mówić ale miał się oszczędzać. Raz wszyscy siedzieli w salonie a on dopiero wrócił do domu bo łaził chuj wie gdzie i normalnie przechodząc obok Fina pocałował go a jak odłożył kurtkę kucnął obok Polski jak oglądał jakąś bajkę i spytał co ogląda. Chłopiec od razu na niego spojrzał i spytał czy to jakaś sztuczka lub coś, PRL tylko się śmiał z reakcji syna a RP wiedział o co chodzi bo Finlandia mu wytłumaczył wcześniej.
CZYTASZ
Jesteśmy pojebani ×countryhumans×
Ficción GeneralKolejna opowieść o countryhumans ale to będzie pisane na serio, nudzi mi się w życiu Uwaga w książce występują: -wulgaryzmy -18+ -geje -różne formy przemocy (nie zaliczam mojego znęcania się nad postaciami) Główny ship to Finlandia x PRL (Kraje mają...