Na rano Podziemny i Finlandia marudzili że plecy ich bolą ale jak spojrzeli na Ludowego przestali, Fin go obudził bo po prostu nie chciał patrzeć jak ten leży/siedzi. Jak zostali sami PRL poprosił Finlandie by się rozebrał bo chciałby jego zdjęcie, ujął to tak źle że obaj od razu były czerwoni, nigdy nie umiał w romantyzmy. Fin nie wiedział o co mu chodzi ale zrobił to, Ludowy zrobił mu jedno zdjęcie i je wydrukował w małym formacie po czym przyczepił do tablicy korkowej na której był napis "moje inspiracje", było tam więcej zdjęć chłopaka i też innych, PRLa jak był młodszy lub Łotwy o którym słuch zaginął. Suomi raz w dużym pokoju¹ znalazł album Polaka i otworzył na jakiejś stronie, nie wiedział że PRL lubił ubierać topy, jeansy i do tego jakaś zwykła bluza lub kurtka jeansowa. Pokazał mu to a starszy nie wiedział jak na to zareagować. Robił porządki na strychu i znalazł swoje stare ciuchy a Fin od razu poprosił by znalazł coś dobrego i ubrał, na swoje nieszczęście były tam takie ubrania, znalazł czarny top golf i kurtkę jeansową więc ubrał. Młodszy od razu powiedział że wygląda seksi i zrobił mu zdjęcie, jak model po prostu. Jak miał już lekko obcisłe ubranie zmienił formę i wyglądał jeszcze bardziej seksownie, zauważył że młodszy się podniecił więc wrócił do swojej normalnej formy. Poszli do pokoju młodszego bo miał normalne łóżko i Fin tylko się rozebrał, położył się i rozłożył nogi a PRL był zadowolony z tego jak chętna jest jego zabawka. Odłożył swoje okulary na jego biurko i też się pozbył swoich ubrań, wszedł w Finlandie bez ostrzeżenia za co usłyszał piękny jęk, tym razem bardziej go rżnął co młodszemu się podobało bo też był podniecony. Ich zabawę przerwał telefon Fina, spojrzał kto dzwoni i był zdziwiony że Norwegia ale odebrał a PRL w tym czasie go całował. Norwegia powiedział że przyjdzie do nich za około dziesięć minut więc skończyli swoją zabawę i poszli się umyć, Finlandia wziął suszarkę i sobie włosy suszył i też starszemu przy okazji przez co napuszyły mu się i wyglądał jakby piorun go trzasnął, nie dało się jakoś tego załagodzić więc ubrał kaptur. Tamci nie wiedzieli o co chodzi bo Norwegia przyszedł z Podziemnym i trzymali się za ręce, starsi widząc jak młodsi na nich patrzą powiedzenli że wrócili do siebie. PRL tak teatralnie się przewrócił a Finlandia śmiał się z niego, PW śmiał się z nich a Norwegia delikatnie szturchnął nogą Ludowego by wstał. Jak spokojnie usiedli na kanapie starsi spytali czy przeszkodzili w czymś, Fin powiedział że nie a PRL że tak, spojrzeli na siebie i młodszy powtórzył że nie za co miał zatkaną buzię a Ludowy powiedział że się ruchali, za to został ugryziony przez Finlandie który wtulił się w niego.
Norwegia- Ciekawie macie.
PRL- Twój brat zrobił mi zdjęcie jak miałem top ubrany.
Fin- A ty mi kazałeś się rozebrać i zrobiłeś zdjęcie.
PW- Nadal śpisz na parapecie?
PRL- Tak, ja tu nic nie zmienię, ewentualnie zasłony i obrus jak trza będzie.
Norwegia- Ateista i chrześcijanin, święta będzie mieć?
Fin- Raczej nie bo szanuję zdanie mojego chłopaka.
PRL- Tej, mam plan.
PW- Twoje plany nigdy nie są dobre.
PRL- Stul pysk suko, Fin jutro pójdziemy do jubilera.
Norwegia- Sprzedasz mojego brata?
Fin- Po co chcesz tam iść?
PRL- Oświadczę ci się ale nie wiem jaki pierścionek chcesz.
PW- Jaki z ciebie romantyk pojebusie.
PRL- Pięć piosenek napisałem w jeden dzień patrząc się na niego chuju.
Norwegia- Teraz pewność będzie że Szwecja nie zmusi PW do skoku z mostu.
Fin- Był tu raz to zagroziłem że podetne sobie gardło przez co Słowik ma rozciętą rękę.
CZYTASZ
Jesteśmy pojebani ×countryhumans×
قصص عامةKolejna opowieść o countryhumans ale to będzie pisane na serio, nudzi mi się w życiu Uwaga w książce występują: -wulgaryzmy -18+ -geje -różne formy przemocy (nie zaliczam mojego znęcania się nad postaciami) Główny ship to Finlandia x PRL (Kraje mają...