Geldiğimiz yer çok güzeldi.
Ahşap bi evi restorana çevirmişler, doğal ürünler ve ev yapımı kahvaltılıklar harikaydı.
Önce çekinmiştim ama sonra Ömer beni eliyle beslemeye başlayınca ne varsa gömmüştük birlikte. Çıtı pıtı olsam da yemek yemeyi severdim, hele kahvaltı bence her saat yapılabilirdi.Kahvaltı ederken mekan ve yemekler hakkında konuşmuştuk sadece.
O da ben sorunca cevaplamıştı, azıcık moralim bozulsa da ilgisini belli eden hareketleriyle modumun düşmesine izin vermedi.
Sanırım yemek yerken konuşma adeti yoktu, sabırla beklemeye karar verdim ben de.
Kahvaltı bitince hesabı ödeyip elimden tutup ağaçlık yere doğru yürümeye başladık.
Galiba konuşma sırası gelmişti ve bu sefer ilk konuşan olmamaya kararlıydım ve başardım da.
Dere kenarında yerde kütükler vardı. Önce kendi oturdu, ardından beni dizine oturttu.
Bu yakınlığımız aklıma zarardı ama o erkeksi, dominant duruşuna itiraz etmem mümkün değildi.
Kedi gibi sindim kucağına, sırtımın yarısı göğsündeydi.
Boynuma burnunu getirip içine çekti kokumu.
Gözlerimi kapatıp öylece bakledim, vücudum yaz sıcağına rağmen titriyordu.
Halim hava durumumdan değil, yaşadığım ilkimden dolayıydı.
Karnımdan iki koluyla sardı sımsıkı, bedenim ufacık kaldı kollarında.
"Ne zaman buraya gelsem seninle burada böyle olmayı hayal ederdim. Deniz gözlüm, sevdam hoş geldin ömrüme."
Boynuma nefesi vuruyordu konuşurken, boynumdan öptü.
"O kadar korktum ki reddersin diye?
Ya başkasını seversen diye öldüm aylarca.
Seni bir gün göremesem günüm berbat geçer oldu.
Güzel yüzün, zarif vücudun, gülüşün, deniz gözlerin değil sadece sana aşık olma nedenim; güzel kalbin, hayata bakışın, duruşun, karakterin, ailene düşkünlüğün, merhametin, saflığın, her şeyinle büyüledin beni.
Nefesim oldun Sen Deniz'im.
Biliyorum senin için çok yeni her şey, daha ne olduğunu tam anlayamadan nişanlandın benimle.
Bunun için ne kadar şükretsem az.
Sen yeter ki tut elimden, birlikte her şeyi aşarız.
Tereddüt ettiğin ne varsa bana söyle, asla çekinme.
Sen benim için Rabbimin bi emanetisin, ömrünü ömrüm bildiğimsin, ilk ve tek aşkımsın.
Ben düz bi adamım.
İlkim sensin, sonum da sensin.
Biliyorum ki ben de senin ilkinim.
Doya doya yaşayalım sevgimizi, aramıza yalan girmesine izin vermeyelim.
Birbirimizden, sevgimizden güç alalım.
Aramızda saygıyı asla eksiltmeyelim.
Evimiz, yuvamız olsun.
Nazlı nazlı salın yuvamızda.
Dilediğin gibi sev beni."
Boynumu öpmesi için başımı omzuna yasladım, bu teslimiyetimdi. Sözleriyle büyülenmiştim sanki.
Usulca öptü yeniden.
Açamadım gözlerimi, rüyada mıydım ki ben?
Bir süre sonra yanağıma elini getirip yüz yüze bakmamızı sağladı.
Nihayet ona bakabildiğimde kulaklarının kızardığını gördüm, hem konuşuyordu arsız arsız hem de heyecanlanıp kızarıyordu.
Gerçi ben de şu an pembenin çeşitli tonlarındayımdır ama olsun.
"Kısa bi süre sonra evleniyoruz, okulun başlamadan hem yuvamızı hazırlarız hem de düğünümüze hazırlanırız.
İstersen burdan dönüşte evimize gidelim ne dersin bitanem? "
Bitanem...
Sorusunu es geçerek hemen sordum, sormasam çatlardım.
"Gerçekten ilkin miyim, yani hiç mi kimseyi sevmedin, tek beni mi sevdin, çok mu aşıksın bana, ne zamandır beni seviyorsun?"
Gözlerimi kocaman açmış, nefes almadan konuştuğum için gür bi kahkaha attı.
Ayy ne güzel gülüyor bu adam.
Burnumun ucunu öptü, alnını alnıma yasladı.
" Evet ilkim sensin, senden daha güzel kimseyi görmedim ki ben, tek güzel sensin benim için.
Benim güzelimsin.
Seni her zaman beğeniyordum, çok tatlı bi çocuktun sen.
Ama sana o gözle baktığım ilk zamanda lise ikideydin.
Mezun olmanı sabırsızlıkla bekledim.
Ayrıca evet çook aşığım sana.
Bu hallerinle de beni zor duruma sokuyorsun güzelim, hadi kalkalım yoksa dayanamayacağım. "
Gözü karardı adamın, bu beni yer, kaçayım en iyisi.
Kucağından kalktım hemen, havayı değiştirmek için çok düşünmeden sordum.
"Hımm nerde evimiz, hadi gidelim, merak ettim ya, nasıl döşesek acaba, aklımda bikaç fikir var aslında, yani mesleki açıdan hep ev dizaynlarını incelerim ben, birlikte karar veririz her şeye tabi, tek karar verdirme bana, birlikte yaşayacağız ikimizin ortak zevki olsun her şey olur mu?"
Arkama dönüp baktığımda olduğu yerde durmuş bana bakıyordu.
"Deniz bi defa öpsem olur mu?"
Yorum bekliyorum, yıldıza basın lütfen ⭐ 🥰😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Romantik (B×B)
RomanceMahallenin ağır abisi, minik sevdası Deniz'e görücü gidince hikaye başlar. Mahalle aşkında klişe sayılan olaylar yaşanırken tatlı bir telaşla okuyacağınız tadımlık bi hikaye olacaktır. Homofobiyi bi kenara bırakalım ayrıca gay evliliğinin normal ve...