7.

4.7K 318 43
                                    

Mrb. Değerli okuyucularım,  çok uzun bi ara verdim. Kusura bakmayın. Yeni bölüm yazabilmek için tekrar okudum bölümleri. Bence siz de baştan okuyun. Uzak kalmışım haliyle zorlandım. Umarım  beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Ben Deniz'i ve annesini çok sevdim,  bundan sonra Ömer'i de yakından tanıyacağız. Ağır abimiz çok güzel sevecek Deniz'i.

Ömerler de gidince ailecek oturma odasına geçtik,  hemen annemin direktifiyle kalan tabak ve bardakları toplamaya başladım.

Şu gece bitsin istiyordum artık,  sabahtandır işten işe, duygudan duyguya koştum valla.

İşler nihayet bittiğinde annemle babamın ortasına cebren sıkıştırdım kendimi, anam kişisi de etimi sıkıştırıp

" Hiç utanmıyorsun da kocamdan ayırmaya beni,  evlen git de biz de ikinci baharımızı yaşayalım,  kardeş de yaparız misler gibi olur,  senin gibi aramıza da girmez hem... "

Normalde gülüp geçeceğim hatta Türkan Sultan'ı delirterek babamla işbirliği yapıp çemkireceğim yerde bu lafları duymam bu gece daha öncekiler gibi davranmamı engelledi.

Gerçek olmadığını,  şaka yaptığını bilsem de gözüm doldu.

Halimi anlayan babam, anamı durdurdu.

İkisi de aynı anda yanaklarımdan öptü, sarıldılar.

Ağlamamı durdurayım diye bu gece aralarında yatmam için ısrar bile ettiler ki anam kişisi buna normalde asla izin vermez, kocasını paylaşamaz bi kere.

Acaba ben de kocama böyle düşkün olur muyum?

Olurum bence genetiğimde var neticede.

O gece anamla babamın arasında mışıl mışıl uyudum, uykuya düşkün biri olarak çok bile dayanmıştım.

Tabi telefonuna bakma alışkanlığı olmayan bir ben, gelen mesajı görseydim böyle uyuyabilir miydim emin değilim.

Ömer abi: Bir ay sonra koynumda uyuyacağın hayaliyle yanıyorum Deniz gözlüm❤️‍🔥

Ömer abi: Erken gelirim sabah,  birlikte kahvaltı yaparız.

Türkan Sultan'ın damatlık adam oldun hala yatıyorsun nidaları eşliğinde zoraki uyanmıştım.

Banyoda azıcık oyalandım.

Odama geçip telefonuma baktığımda kendi tükürüğümde boğuluyordum az daha.

Yutkunamadım öksürük oldum.

Tam baş ucumdaki sudan içiyordum ki telaşla içeri dalan Sevgili Nişanlım ve anamla suyu üstlerine püskürtmem bir oldu.

Rezillik,  kepazelik diz boyu.

Besleyip büyüttüğüm karizmam bitti an itibari ile.

Kedili şortlu pijamalarım,  rutin olarak her sabah yüzüme  yaptığım maskem,  saçlarıma taktığım kedi kulaklı tacım ile  unutulmaz bi an yaşattığım bi gerçekti.

Sabahtan geleceğini şimdi öğrendiğim adamı tükürükle karşılamıştım,  bence artık bana yanmadığı kesindir.

Anamın söylenerek sırtıma küt küt vurup gitmesinin ardından odamda baş başa kalmıştık.

Verdiğim peçeteyle yüzünü kurulayan Ömer'e elimdeki telefonu gösterip

" Ben sabahtan geleceğini bilmiyordum,  mesajlarını şimdi okuyunca da öyle oldu,  böyle de yakalandım sana şimdi çok ayıp oldu ya kusura bakma nolur.
Ben hemen hazırlanırım.
Yüzüne de su püskürttüm özür dilerim,  seni burda görünce şaşırdım ondan oldu, istersen yüzünü yıka iğrenmişsindir... "

Telaşla konuşurken hiç bölmeden ciddiyetle dinleyen Ömer son cümlemle  lafımı kesti,  kaşlarını çatıp elimdeki telefonu aldı.

" Deniz ben senden asla iğrenmem güzelim,  hadi sen şu yüzündeki yeşil maskeyi çıkar,  hazırlan; ben de telefondan abi kelimesini maziye gömeyim. Benimkinde de kedicik mi yazsam acaba? "

Saf gibi telefonu göstere göstere konuşursam tabi ki adam yakalar adını nasıl kaydettiğimi.

Güncelleme fırsatım olmadı ki napıyım? 

Koşa koşa banyoya girip işlerimi hallettim, tedirginlikle odama döndüm çünkü onun yanında  giyinmem mümkün değil. Zaten çok kötü yakalandım,  Allah'tan bacaklarımı yeni almıştım, şortla da yakalanınca ilk düşündüğüm buydu zira ama bakmadı Ömer ya da baktı ben göremedim öksürmekten.

Neyse ki gitmişti.
Hemen üstümü değiştirdim.

Dar paça beyaz bi kot üzerine turuncu üzeri baskılı bi tshirt giydim.
Saçlarımı düzeltip sprey sıktım. Parfümümden de iki pıst yapıp içinden geçince hazırdım.

Odadan çıkmadan telefonuma bakındım başucumdaki şifonyere koymuştu.

Adını nasıl kaydettiğini merak ettiğimden hemen sohbet kısmına girdim.

" Kocacığım❤"

Ayy ne yazmışşş,  ağır ponçik canım bu adam.

Seviyor beni.

Kalp de koymuş.

Kocam tabi.

Sever de öper de...

Yani öper tabi,  yanıyor adamcağız.

Ayyy biz öpüşcez dimi?

Ya beceremezsem.

Yok yok beceririm ne var yani, çok pis öperim ki ben,  yerim hatta.

Hem Ömer çok güzel öpüşüyordur bence.

Dudakları çok güzel.

Daha önce öpüşmüş müdür biriyle?

Bu yaşına gelmiş tabi ki daha önce öpüşmüştür!

Yanmış mıdır acaba başkasına?

Yok, olmaz öyle şey!

Sadece bana yansın o. 

Benim kocam ya banane.

Ayy bana bi şeyler olmadan çıkayım şu odadan.

Yine kendi kendime tribe girdim. 

Ağır Romantik (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin