" Niye daha önce hiç belli etmedin ki beni sevdiğini? "
Mutfak tegahına oturtmuştu beni.
Hemen yanımda, eli elimde duruyordu yakışıklı suratıyla bana bakışı müthişti doğrusu.
" Derslerini etkilemesini istemedim bitanem, zaten sınav biter bitmez seni isteyeceğimi kafama koymuştum."
Burnumun ucunu öpüp konuşmaya devam etti.
"Aslında belli ettim seni sevdiğimi, kimseleri yaklaştırmadım yanına, seninle sevgili olmak isteyenleri bir bir uzaklaştırdım mesela. " dediğinde hafif bi kahkaha attı.
İşte bunu beklemiyordum.
Vay bee!!
Ben de niye bana kimse teklif etmiyor, asosyal bi inek olsam bile bu yakışıklığımı görmezden gelmeleri mümkün değil diyordum.
Meğer radar varmış etrafımda da bilmiyormuşum.
Neyse ki kendime güvenim tam.
Teklif gelmemesi beni hiç üzmüyordu.
Çok güzelim, çok harika bi insanım, beni alan yaşadı mantığındayım ki aşk meşk arayışına girmedim zaten hiç.Derslerim önceliğimdi, sevgili için erken diye düşünüyordum.
Ayrıca okuldan ya da mahalleden kimse ilgimi çekmemişti.
İsteseydim eğer, kurduğu radar fayda eder miydi bee.
Ama yine de güzel bi şey başarmış, sevdiğini korumuş, aferin.
Ama beni seven kişileri nasıl bulmuş ki...
"Sana yaklaşımım, bakışım farklıydı ama sen anlamadın çünkü hiç o gözle bakmadın. Hayran bakışların vardı tabi ama abi olarak görüyordun beni."
Hayran olduğum doğrudur, hatta gelecekte bi kocam olacaksa Ömer abi gibi biri olsun diye hayal etmişliğim bile var yani.
"Ne bana ne başkasına bakmadın ki sen zaten, aklın hep derslerindeydi maşallah yavruma."
Bu adam çözmüş beni valla.
"Aşka meşke de ilgi duyduğun söylenemezdi.
Varsa yoksa kitapların, izlediğin filmler ve arkadaşın Sinem."Sinem dedi de şimdi, hani bana konuşacaklarımı liste yapacaktı. İnşallah batırmadan konuşurum. Ah ulan cadı, unuttu kesin.
"Şimdi ben yaşatacağım sana aşkı, sevdayı."
Ayy bana bi şeyler oluyor, bayılmasam bari. Böyle romantik, sımsıcak, tatlıdilli bi Ömer beklemiyodum valla.
"Geç mi kaldım, yoksa erken mi geldim bilmiyorum ama hazır olmanı bekledim bitanem. "
Artık konuşma vaktimiz gelmişti anlaşılan. Açık olmalıyım ona ve kendime.
Bismillah..
" Tamam biliyorum öyle sevgili olmak falan senlik değil gibi, ben de sevgililik nedir bilmiyorum.
Böyle de ne bileyim işte..
Yani şey demek istediğim hızlı oldu gibi..
Yani şey yanlış anlama pişman değilim elbette..
Ben şey yani daha önce hiç yaşamadım ki böyle şeyler biliyosun işte.
Ben nasıl olur nasıl davranmak gerekir bilmiyorum.
Çok heyecanlıyım iki gündür, daha önce hiç hissetmediğim şeyleri hissediyorum, yaşıyorum.
Önce tereddüt ettim ama sana baktığımda hayır diyemedim.
Öyle güçlü duruyorsun ki karşımda.
Aşkın güçlü, hayatta duruşun güçlü, etrafında oluşturduğun her şey güçlü.
O kadar güçlüsün ki yanında, seninle olmak istiyorum ben de.
Güveniyorum sana.
Çok tecrübesizim, hatalar yapabilirim, beceremeyebilirim bazı şeyleri.
Ama bildiğim bi şey varsa sevdiysem çok severim, kıskanırım, sahiplenirim.
Sen bana yuva olursan ben de sana bahar bahçe olurum.
Senden çekinmek, utanmak istemiyorum.
Evliliğimiz sevgi, saygı, güven, sadakat bağlarıyla olsun istiyorum.
Hayalimdeki kocam, hayran olduğum sen gibi biriydi aslında.
Sana bakarken bi gün senin gibi biriyle evleneceğim derdim hep.
Şimdi seninleyken bi hayali yaşıyor gibiyim.
Teşekkür ederim bana geldiğin için.
Hoş geldin, iyi ki geldin. "
Bam bam bam...
Bunlar ne güzel oldular böyle yaaa😍Önceki yayınladığım bölümlerde ufak imla ve isim hataları vardı. yazıyı şekil olarak değiştirerek güncelleme yaptım.
Keyifli okumalar dostlar (✪‿✪)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Romantik (B×B)
RomanceMahallenin ağır abisi, minik sevdası Deniz'e görücü gidince hikaye başlar. Mahalle aşkında klişe sayılan olaylar yaşanırken tatlı bir telaşla okuyacağınız tadımlık bi hikaye olacaktır. Homofobiyi bi kenara bırakalım ayrıca gay evliliğinin normal ve...