13.

1.5K 118 30
                                    

Ömer'den

Artık beni durduran hiçbir engel kalmamıştı. İki yıldır bekliyordum güzelimi. Deniz'imin sınav sonucu da açıklanınca niyetimi aileme açıkladım.
İlkin şaşırsalar da çok sevindiler. Meğer içten içe bizi yakıştıroyolarmış bizimkiler. Anam yanımda övüp dururdu zaten Deniz'i. Ondan alırdım haberleri bu sayede. Gün içinde ne yapmış, neye gülmüş,  ne konuşmuş anam sayesinde bilirdim. Onun hakkında bi şeyler duymak,  dinlemek çok hoşuma giderdi. Biraz daha anlatsın diye ufaktan sorardım ama çaktırmazdım hiç onu sevdiğimi.
Yapımdı bu,  ailemin yanında bile sert bi duruşum daha doğrusu ciddi ve duvarlı bi halim vardı.

Kimselere demedim onu sevdiğimi, bi tek Salih anladı işte. Hem kuzenim hem ortağım olduğu için hep bi aradayız ve bi gün dayanamayıp ona söyledim. Yalan yok çekincelerim vardı,  ya beni sevmezse kabul etmezse diye. Derin derin iç çektiğim bi gün dökülmüştüm Salih'e her şeyi. İyi de oldu. Sayesinde güzelimin etrafında kimler dolanıyo,  kim ondan hoşlanıyo diye öğrenebildim. Nasıl mı?  Sınıf arkadaşlarından birini tanıyormuş kahvehaneden meğer, bizim mahalleden bi çocuk olan Ali. Ne olup bitiyosa bize haber uçurdu,  fırlama bi çocuk olsa da sağlam çocuktu ki çok işime yaradı. Benimkinin misler gibi mezun olup sınavı atlatana kadar zaten bu işlerde gözü yoktu ama ben yine de tedbirli oldum. Bikaç kişiyi dövmüşlüğüm bile oldu.

İstemeye gideceğimiz günün sabahı karşılaştığımızda bana abi diyiverdi yine. Artık geri durmayacaktım. Yaklaştım,  mis gibi kokusunu içime çektim. Hiç kardeşim olarak görmediğimi söyleyince,  reddetti beni. Okulum var dedi, hem beni sevmiyorsun diyince açık ettim kendimi. Şaşırıp kalması bu kadar mı güzel olurdu bi insanın. Rabbim özene bezene yaratmış güzelimi. Masmavi gözleri,  kumral saçları,  zarif vücudu aklımı başımdan alıyor zaten.

Akşamına gittiğimizde her şey netleşti. Çok şükür ki bana evet dedi. Düğün tarihini duyunca afalladı sanırım. Ağladığını anladığımda az da olsa konuşma fırsatımız oldu. İçi rahatladı konuştuklarımızla. Artık ondan bi saniye bile ayrı kalmak istemiyorum. Minicik kalıyordu kollarımda. Sarıp sarmalamak,  korumak istiyorum hep. Ağlamasın,  kıyamam ben ona. Evlenmemiz çok erken onun için ama artık duramam,  olmazdı,  yapamazdım.

Gece dayanamadın yazdım ona,  ama görmedi mesajımı. Sabahına o şirin halini gördüm ya ömrüme ömür katıldı zannımca.

Bembeyaz bacaklarına bakmamak içinse zor durdum.
Telefonundaki abi yazısını görünce de derhal düzelttim.

Miniğim artık kocası olduğumu kabullenmeliydi.

Arabaya bindiğimizde oldukça heyecanlı olmama rağmen elini bırakmamacasına tuttum,  itiraz etmemesi içimi çok rahatlattı. Sessiz yolculuğumuzda huzurluydum onun yanında. Dayanamadı araba hakkında konuştu güzel gözlüm. Her hali çok tatlıydı maşallah.

Kahvaltıda ellerimle besledim onu. Aklında pek çok soru var eminim ama sabırla bekledi konuşmamı.

İlk kez ciddi olarak konuşacağım,  kendimi ve sevgimi anlatacağım için yemekte konuşmak istemedim.

Onunla el ele yürümek kalbimi yerinden çıkaracaktı. Öyle güzeldi ki.

Kucağıma oturtup konuşabildim nihayet.

Olabildiğince içten davrandım,  anlasındı onu ne kadar sevdiğimi. Gördüm ki bizden olurdu,  hem de çok güzel olurdu.

Dayanamadım izin istedim öpmek için, karşılık verdiğindeyse deli oldum,  durduramadım kendimi. Öptüm doyasıya bal dudaklarını.

Evimize geldiğimizde Hasan malı az kalsın elimde kalacaktı miniğim olmasa. Bu kıskanç hallerimi de ilk günden görmüş oldu ki fena da olmadı. Olmadığım bi insan gibi davranam,  neysem oyum işte. Seviyorum,  kıskanıyorum.

O da epey kıskanç ama, nasıl da sahiplendiğini belli etti bitanem.

Ah benim miniğim öyle güzel, öyle tatlı ki. Biz birbirimiz için yaratılmışız bence.

Eve gelince oh be dedim içimden,  nihayet yuvamızda başbaşayız.

Cesaretini toplayıp o da konuştu benimle.

Bana hoş geldin diyen sevdiğime nasıl dayanabilirdim ki dayanamazdım.

Öptüm alnından,  yanaklarından, dudaklarından.

Doyamıyorum güzelliğine,  kalbini bana böyle açması,  kaçmaması öyle güzeldi ki.

Yaşı benden küçük olmasına rağmen evlilik hakkında güzel düşünceleri vardı.

Tecrübesizdi evet ancak çok akıllı biriydi,  hayattan ne istediği hep net olmuştu. Kişiliği ve duruşuna hep hayran olmuştum. Evliliği bu yaşında düşünmese bile bana evet demesinde bu olgunluk vardı. Mantıklı düşündüğü için bana gelmişti,  şimdi ise ona duygularımı açık etmenin heyecanını ve şaşkınlığını yaşıyordu. 

Ona dokunmak öyle güzeldi ki utansa bile kendini bana teslim etmişti.
Hem dayanamıyordum öpmelere hem kıyamıyordum.

Neyseki bi ay içinde benim olacaktı,  onun olacaktım.

Düşündükçe nefesim kesiliyordu. Nefes kesici bi güzelliği vardı zaten,  bi de tatlı konuşması yok mu bitirdi beni resmen. Hırçın halleri,  şaşkın halleri,  telaşlı halleri... Çok çok güzeldi.

Biraz da öpmek istesem de durdurabildim kendimi. Halim hiç iyi değildi,  o da fark etmişti zaten yükseldiğimi. Eşim olacağı için rahat davranıyordum ve bu halime şaşırdığı da belliydi ama çabuk adapte oluyordu.

Aramızdaki çekimin o da farkındaydı.

Mrb.  Değerli okuyucularım. Çokça uzun bi aradan sonra yine beraberiz. Yıldız ve yorumlarınızı bekliyorum ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ağır Romantik (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin