XIX: fanklub cz.1

36 0 0
                                    

Tyler właśnie rozłączył się, że Wednesdayem, kiedy poczuł fantomowe uczucie bycia ściśniętym ciasno, prawie jak przez rurkę, podczas gdy znikał w chmurze purpurowej mgły. Wednesday zsiada z godnego ubolewania urządzenia technologicznego i dziękuje Enid krótkim skinieniem głowy, kiedy oboje czują rozkoszną pieszczotę szpilek i igieł, które również znikają w purpurowej mgle. Bianca, Kent i Divina spędzali czas nad jeziorem, myśląc o strategiach na puchar Poego w nadchodzących tygodniach. Zniknęli również w purpurowej mgle z rozstającym uczuciem oblania świeżą morską wodą. Eugenę opiekuje się swoimi pszczołami i kiedy jedna z nich siada mu na dłoni, znika w delikatnym powiewie purpurowej mgły. Ajax jest w swoim pokoju, żeby przygotować się do wzięcia prysznica, kiedy znika w purpurowej mgle z czymś, co brzmi podejrzanie jak syczenie węży. Yoko jest w bibliotece psiankowatych, szukając nowej książki, kiedy zostaje porwana przez fioletową mgłę, czując się jak spokojna śmierć, która przyszła po nią. Xavier i Rowa NSA w swoim pokoju, Xavier pochyla się nad swoim biurkiem i szkicuje, a Rowań jest pochłonięty swoją książką z biblioteki psiankowatych, kiedy obaj rozpływają się w purpurowym dymie z niepokojącym uczuciem fantomowego bólu w dłoniach i bycia obserwowanym.

Fioletowa mgiełka, która otaczała wszystkich, powoli się rozprasza, więc mieszkańcy, którzy teraz wypełniają pomieszczenie, mogą zacząć się orientować. Wszyscy siedzą na jednej z dwóch dużych, czarnych, skórzanych sof przed ekranem projekcyjnym wielkości sali kinowej. Jako pierwsi opamiętają się w środę. Rozgląda się wokół, przyglądając się kinkietom na ścianie wraz z zapalonymi pochodniami i bogatym, szarym, aksamitnym dywanom połączonym z rozrzuconymi łańcuchami przymocowanymi do ścian. Na przeciwległej ścianie jest troje drzwi, na których widać ślady krwi. Wednesday wzdycha i trochę tęskni za domem na widok pokoju, który przypomina jej rodzinny dom. Co za okropna próba porwania, nikt z nas nie jest nawet związany i nie ma śladów nikogo innego. Co za rozczarowanie. Środa pomyślał ponuro. Powoli wstaje i przeciąga się, po czym podchodzi do każdej osoby, kopiąc ją w golenie, aby ją obudzić.

„Co, kurwa, koleś!” „gdzie jesteśmy” „dlaczego to zrobiłeś” „to boli” „dlaczego Bóg nas opuścił” „gdzie jest mój telefon!” „co ty tu robisz” „co się dzieje” „co się dzieje” „Dlaczego Galpin tu jest? On i tak jest normalny! „Jestem zdezorientowany” były chaotycznymi odpowiedziami mieszkańców pokoju, gdy rozglądali się dziko, próbując rozgryźć zagadkę tego, co się dzieje. – Na litość boską, wszyscy musicie się uspokoić. Przestań ze swoją rakietą. Usiądź i po prostu użyj oczu. Nie ma tu nikogo więcej i nie ma widocznych zagrożeń związanych z bronią lub w inny sposób. Nie jesteśmy też związani, więc myślę, że to był czyjś pomysł na zabawę” środowi szefowie. Ludzie niechętnie siadają przy cichym tonie środowego krótkiego przemówienia. W tym momencie ekran przed nimi świeci się.

„Witajcie moich małych uczniów z Never moore i pana Galpin. Nazywam się Atalla Addams i jestem tutaj, aby pomóc zapobiec wielu tragediom, które dotkną was wszystkich, a także przyspieszyć pewne uświadomienia sobie i relacje. Wiem, że to trochę niekonwencjonalne, ale chcę tylko najlepsze dla naszej małej środy i reszty rodziny. Więc usiądź wygodnie, ciesz się, dowiedz się więcej o naszym, ulubionym, małym skorpionie i spróbuj się trochę zabawić. W środę, kochanie, z tyłu po prawej stronie jest pokój zabaw, jak ten w domu! Łazienki są po lewej stronie, a przy środkowych drzwiach jest kilka rozkładanych łóżek. Wszyscy będziecie mogli wrócić do czasu i miejsca, z którego przybyliście, gdy tylko skończycie i będziecie mieli oglądałem. Bawcie się dobrze moje kochaneczki!"Pod koniec przemówienia Atalli ekran gaśnie i wszyscy odwracają się do Wednesdaya, rzucając jej spojrzenia z różnym stopniem zmieszania, pogardy, ciekawości lub humoru.

„Wspaniała ciocia Atalla! Och, zawsze kochała swoje tortury poprzez zaufanie i prawdę, budowanie przyjaźni i tak dalej. Zawsze była trochę dziwaczką”. Środa przypomniała.

„W środę twoja rodzina jest szalona!” Xavier wstaje.

„Dla prawdziwego kolesia, który po prostu kradnie ludzi i każe im oglądać różne rzeczy?” Bianca wtrąca się, Yoko, Davinia i Kent energicznie kiwają głowami.

„Czy nie tak właśnie robią wszystkie rodziny? Moja rodzina od wieków porywa się nawzajem w ramach czułej gry i sposobu na sprawdzenie naszych umiejętności”. Wednesday odpowiada spokojnie, z lekką nutą zmieszania w głosie.

„Gdzie jest mój telefon?! Muszę zaktualizować mojego bloga i powiadomić moich obserwujących, gdzie jesteśmy i że żyjemy!” Enid się stresuje, podnosząc głos i wpadając w panikę.

Ekran na chwilę ponownie się zaświeci, a na ekranie przez kilka chwil będzie migał komunikat: „Enid i wszyscy inni, nie będą potrzebne tutaj wasze telefony, ponieważ czas jest zamrożony na zewnątrz. Jest to również kwestia bezpieczeństwa i prywatności osób w pokoju, aby chronić was wszystkich przed osobami.

Dzienniczek panny AddamsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz