XXVII:Niebieski

72 3 0
                                    

Wilkołaki były wrażliwe na srebro, akonit i jarzębinę.

Wampiry były wrażliwe na czosnek, każde drewno na serce, a ich moce nie działały w bezpośrednim świetle słonecznym.

Gorgony były podatne na ścięcie, lustra, spowalniały na mrozie i mogły zostać zahipnotyzowane melodią graną na pungi.

Syreny miały fatalną słabość do wosku pszczelego, substancji, której Odyseusz używał, by ominąć przynętę ich pieśni.

Każdy Wyrzutek miał swoją słabość.

Addamsowie byli klanem samym w sobie. Przeciwstawili się śmierci i w równym stopniu zostali rzuceni w jej ramiona. Mogli przeżyć krzesło elektryczne, wszelkiego rodzaju trucizny, uraz tępym narzędziem; ale ulegli wściekłemu tłumowi, plutonom egzekucyjnym i przedwczesnemu pochówkowi, inaczej znanemu jako pogrzebanie żywcem.

Większość spisała te zgony jako coś, co w końcu musiało się wydarzyć. Inni po prostu myśleli, że są środkiem śmierci, którego nikt nie może przeżyć.

Tajemnicą rodziny Addamsów było to, że zostali pobłogosławieni przez Chaos. Nie ma dwóch Addamów, które byłyby podatne na to samo, co losowo.

Gdyby ciocia LaBorgia została skazana na powieszenie lub śmiertelny zastrzyk, zlekceważyłaby to.

Gdyby wujek Fledge stanął przed plutonem egzekucyjnym, po prostu by go łaskotało.

Addamsy, które wypełniły ich cmentarz, uległy tylko swoim specyficznym słabościom.

Morticia była wiedźmą Frump i wrażliwą na żelazo.

Gomez mógł zostać ścięty przez Cocobolo, rzadkie drzewo występujące w Ameryce Środkowej. Na szczęście na drewno obowiązywało embargo i dla większości było ono zbyt drogie. Miał laskę wykonaną z pachnącego i zabarwionego na czerwono drewna. Uwielbiał tańczyć ze śmiercią, a to był piękny gatunek.

Pugsly umierał tylko we wtorek nieparzystego roku w miesiącu kończącym się na Y.

Wednesday był uczulony na kolor…szczególnie niebieski. Były odcienie cyjanu, które mogła tolerować tylko z łzawiącymi oczami i cieknącym nosem, ale większość fioletów była na wyciągnięcie ręki. Nie hiperbolizowała, kiedy powiedziała Enid, że dostanie pokrzywki, a ciało będzie łuszczyć się z jej kości. Błękit był jak kwas akumulatorowy na jej nagiej skórze.

Rodzina powiedziała ludziom, że jest uczulona na kolor jako strategiczny czerwony śledź. Było osiemnaście decylionów, czyli 18 z 33 zerami, kolory znane we wszechświecie. Jeśli ktoś chciał skrzywdzić środę, miał duże szanse, że wróg wybierze zły kolor i dlatego pozwoli środzie uciec bez szwanku.

Z gorzkiej ironii losu, Nevermore miało jeden z najbardziej śmiercionośnych wariantów niebieskiego mundurka szkolnego. Musiała zdobyć mundur wykonany specjalnie dla niej i musiała ujawnić uzasadniony powód zmiany.

W żadnym dniu nie zaczepiano jej o niebieski kolor na jej nagiej skórze. Rzadko kogokolwiek dotykała, więc zwyczajny szkolny mundurek rzadko kiedy zbliżał się na tyle blisko, że jej oczy łzawiły z irytacji.

Nowy dyrektor w Nevermore był irytująco zaangażowany w życie studenckie i z powodu nieporozumienia, Wednesday rzuciła kulę armatnią na satyra, który stał się zbyt poręczny, i kazał jej pomóc w Tygodniu Duchowym w Nevermore, kiedy wrócą z długiej przerwy. W szkole nie było drużyny piłkarskiej ani żadnej międzyszkolnej drużyny sportowej, ale świętowano szkołę bez względu na wszystkie oznaki powrotu do domu w Normie.

Byli w wielkiej sali, stoły jadalne uprzątnięto i zastąpiono długimi stołami, aby pomieścić różne projekty rękodzielnicze. Było mnóstwo plakatów, banerów i pomponów. Nevermore Raven został namalowany na wszystkim, co można było przypiąć, z plamami w kolorze niebieskim i czarnym.

Dzienniczek panny AddamsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz