Ogłoszenia

60 1 2
                                    

Cześć wszystkim ヾ(@^▽^@)ノ

Mam nadzieję, że tego nie pominiecie i przeczytacie, ponieważ poniżej przedstawię, co będzie się dalej działo na moim profilu.

Po Pierwsze byłabym mega szczęśliwa, gdybyście mnie docenili pozostawiając follow na profilu.
     Miło by mi też było, gdybyście też zostawiali gwiazdki pod każdym rozdziałem.

Drugą sprawą jest to, że postanawiam od dziś zawiesić publikacje rozdziałów w „Dzienniczku Panny Addams” do odwołania. Muszę sobie zrobić przerwę, ponieważ codzienna publikacja jest męcząca.
Jednak nie pozostawię was bez niczego. Planuje w czasie przerwy publikować nowy zbiór krótkich opowiadań. Te opowiadania będą opowiadać o losach grupy najemników SAS, w szczególności Soap i Ghost. Będą to po części, jeśli nie głównie opowiadania BL (Boys Love), czyli z wątkiem homoseksualistów. Seria będzie nosiła tytuł „Dziennik Najemnika”

Trzecią serią opowiadań, nad którą pracuje to zbiór opowiadań na motywach koreańskiego serialu Color Rush. Ta seria również w głównej mierze będzie opierać się na wątkach BL. Fabuły opowiadań będą związane z dwoma grupami społeczeństwa.
    Pierwsza to mono, osoby te widzą świat w odcieniach szarości, podobnie jak osoby z daltonizmem. Jednak w przypadku osób mono mogą one widzieć kolory dzięki sondom.
   Sondy są drugą grupą społeczną Ludzie noszący miano Sond potrafią wywołać u swojego przeznaczonego Mono goraczkę kolorów, podczas której osoby mono mogą widzieć kolory.
     Przez proces gorączki kolorów mono staje się powoli uzależniać od swojej sondy, co w większości przypadków kończyło się porwaniem Sond przez mono. To z kolei doprowadziło do tego, że monos zostali przeklęci i znienawidzeni.
     Przez problemy z mono, ludzie całkiem zapomnieli, że tak naprawdę to Sonndy też uzależniały się od procesu gorączki kolorów. Ta seria będzie nosiła tytuł „Dziennik Kolorów”.

Teraz przejdźmy do terminów. Planuję, by publikować rozdziały z danej serii raz w tygodniu. 

„Dziennik Najemnika” będzie publikowany we wtorki

„Dziennik Panny Addams” będzie publikowany w czwartki

„Dziennik Kolorów” będzie publikowany w soboty.

Chciałabym się jeszcze zapytać was, co byście chętnie czytali w formie takich krótkich opowiadań?

––> miejsce na składanie propozycji <–––

Dziękuję za zapoznanie się z ogłoszeniem i życzę miłego dnia.

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Dzienniczek panny AddamsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz