4

1K 24 9
                                    

Gdy wyszliśmy z auta automatycznie zaczęłam biec w stronę zapłakanej blondynki.Próbowałam jakoś się z nią komunikować ale na marne.Za rogu wyszedł Pedro z podbitym okiem.Co ru się dokładnie stało nie wiedziałam co mam zrobić więc z ekspresu podeszłam do Pedra i się zapytałam.

-Co tu się do cholery stało?!-wbijałam wzrok w Hiszpana-nie było nas tylko chwile a tu już się coś odjebało-powiedziałam zestresowana sytuacją

-Gdy tylko Pablo napisał abym przyjechał zrobiłem to.-mówił powoli-zaparkowałem auto i jak wszedłem do środka szukałem Azi ale bez skutku-wziął wdech i kontynuował-więc uznałem że może już wróciła do domu więc wsiadłem do auta już miałem pisać do Gviego że jej tutaj nie ma ale w szybie zobaczyłem Azi wychodzącą z jakimś typem więc automatycznie wybiegłem z auta i zawaliłem mu w nos najwyrazniej mu się nie spodobało i zaczeliśmy się bić-odparł

-Boże a miałam racje by nie odchodzić z tąd co ja miałam w głowie-popatrzyłam na zmartwionego Pabla który się już we mnie wpatrywał-naprawde Azi przepraszam cię..

-To nic nic się nie stało-blondynka podeszła do mnie i mnie przytuliła.

-Ale mogło ale naszczęście Pedri przyjechał-uśmiechnełam się do hiszpana-dobra podwiezie nas ktoś do domu?-zapytałam dwóch stojących na przeciwko nas brunetów-bo chyba żadne z nas nie będzie już pić a zwłaszcza Azi-powiedziałam śmiejąc się

-Chodzcie podwiozę was-odparł brązowo oki brunet.

Pablo kierował ja usiadłam obok niego.A Azi musiała koniecznie położyć się na tyle auta.Bo by nam umarła i to dosłownie.Gdy dojechaliśmy pod mój dom wysiadłam z auta Pablo również pomógł mi wyjąć blondynkę z auta pomógł mi zanieść ją do mojego pokoju położyła sie na łóżku a ja i pablo wyszliśmy z pokoju by jej nie przeszkadzać w spaniu za dużo dzisiaj przeszła żeby sobie nie odpoczeła.Wyszłam a Pablem na taras przed domem by się pożegnać.I mu podziękować za dzisiejszy dzień.

-Dziękuje że mi pomogłeś i pokazałes to piękne miejsce.-zarumieniłam się i uśmiechnełam lekko-kocham takie miejsca.

-Naprawde nie musisz mi dziękować-lekko się uśmiechną

Nie wiem jak to się stało ale poczułam chęć przytulenia go i to bardzo.A więc jak pomyślałam tak zrobiłam przytuliłam go nasz uścisk trwał może z minutę.Gdy go przerwaliśmy otworzyłam drzwi do domu a ten odszedł do auta.
Gdy zamknęłam drzwi oparłam się o nie lecąc lekko w dół.Nie miałam pojęcia co się właśnie wydarzyło ale to było za mocne na moją głowę.Więc poszłam do pokoju zobaczyłam że blondynka słodko sobie śpi więc zamknęłam drzwi i powędrowałam do łazienki by się umyć i zrobić wieczorną rutynę bez której nigdy bym nie poszła spać.
Gdy weszłam do wanny i bałam siebie trochę wina do kieliszka uznałam że zrobię siebie zdjęcie i wstawie je na Instagrama.

Ma..ry

Polubiło to 800osób i pablogavi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubiło to 800osób i pablogavi...

Ma..ry
❤️🍷

pablogavi-😯❤️

100 komentarzy↓

Więc gdy tylko wzięłam kąpiel poszłam do pokoju by pójść spać bo byłam bardzo zmęczona ale zanim to siedziałam jeszcze na Instagramie i oglądałam story innych osób i nagle napisał do mnie Gavi.

Gavi🫶🏻
Mary musisz to zobaczyć teraz!
,,Załącznik"

Ja
Co tam jest mam się bać?

Gavi🫶🏻
Sama się przekonaj.

Więc bez wachania weszłam w link który wysłał mi Pablo to co zobaczyłam wybiło mnie z równowagi.

-CO KURWA!!?-krzyknełam i automatycznie wstałam z łóżka i chodziłam po pokoju.

-Boże czemu tak krzyczysz?-zapomniałam kompletnie o Azi leżącej w moim łóżku.

- Czytaj to szybko!-podalam jej telefon do ręki.

❗❗ INFORMACJA Z
OSTATNIEJ CHWILI ❗❗

Młody piłkarz Pablo Gavi spotyka się z dziewczyną tego samego wieku jej uroda jest przepiękna.Podejrzewamy że jest to nowy związek internetu a tutaj zdjęcie młodej pięknej pary!

,,Zdjęcie"

Mamy nadzieję że w krotce dowiemy się kiem jest tajemnicza dziewczyna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mamy nadzieję że w krotce dowiemy się kiem jest tajemnicza dziewczyna.

Więcej informacji na naszej oryginalnej stronie ********.com

-Oj stara no to masz przesrane w tym momencie.-zaśmiała się i usiadła na łóżku po turecku.

-I to bardzo a najlepsze jest to że nic pomiędzy nami ni...-dziewczyna nie dała mi dokończyć ponieważ żuciła mniej poduszka z łóżka-ejj no

-Nie mów że nic nie ma skoro jest ja to nawet widzę myślisz że nie widziałam was jak się żegnaliście?-miała banana na buzi-gdy zeszłam poszukać cię na dole do widziałam was przez drzwi kochana i coś na maksa coś między wami było.

-Nie jestem taka tego pewna ale trudno muszę mu odpisać.

Gavi🫶🏻
Ej Mar żyjesz?
Czy na zawał zeszłaś?
hahaha

Ja
Śmieszy cię to?
Ludzie myślą że jesteśmy razem!
A tak nie jest!

Uznałam że wycisze telefon by nie otrzymywać żadnych wiadomości i nagle...

************************************
Hejka kochani przepraszam za długą przerwę ale nie miałam weny ale uznałam że coś dodam miłego czytania !🫶🏻

,,Nieznajomi"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz