4.Tanıdık biri

116 28 79
                                    


Son derste yine birlikte derse katıldık.
Onu rakip olarak görsem de içimde bir yerlerde  ona karşı  bir his doğmuştu , çok değişik bir histi .Daha önce hiç erkeklere samimi davranmamıştım .
Bundan dolayı değişik hissediyorum her halde .Biri beni önemseyecekte hislerimi anlayacakta, 'nerde 'derdim ama şimdi Uğur' un bana tavırları eski  dost gibi hissettiriyordu. Benim hislerimi anlıyordu, bu çok ilginç.
Ders bitmişti erkenden toparlandık .
Dakika da  5dk kala bıraktı.
Eşyalarımı toplarken benden eksik olan notlarını geçirdiği kitabımı  verdi. Verirken teşekkür anlamında iltifat etti . Teşekkür etmek yerine süslü kelime kullanıyordu, oldukça sinir bozucuydu.
"Yazıların  hiç karışık değilmiş aksine çok güzel yazıların varmış. " dedi. 
Yazılarımın güzel olduğunu zaten biliyordum , ama en ince ayrıntısına kadar yaptığım her şeyi söylemek zorunda değildi!! Bu oldukça sinir bozucuydu, ben samimiyet kurmak istemiyordum!!!
Ona dönüp insanlık  namına cevap verdim.
"Notlar çok önemli onlara bak. " dedim konuyu değiştirerek. En azından cevap verdim, konuyu değiştirdiğimi anlamışçasına sırıttı. Onu görmezden gelerek sınıftan çıktım.  Merdivenlerden inerken eksik , bir şey fark ettim . Sabahki taktığım, yüzüğüm düşmüştü!  Tekrar yukarı çıktım. Sınıfa girip  masamın olduğu yere  baktım. Orda yoktu!!
Yüzüğü bulamadım ama masada küçük bir not vardı. Şöyle yazıyordu:
"Açılmazsa kapıların kapılarına anahtar olurum :) " yazıyordu.
Buda ne? Bunu Uğur yazmıştı. daha ilk günden bu mesaj nasıl geldi? Yoksa uzun zamandır benimi inceliyordu ,benim için mi sınıfa geldi ??
Ben onu yeni tanıyorum ya o beni  ?
Aklımdaki sorularla, otobüsü kaçırmadan aşağı inip, otobüse bindim. Hemen bir yere oturdum, kulaklığımı çıkarıp kulağıma koydum .
Şarkıyla birlikte düşüncelerimi sorguladım, düşünmekten kafayı yiyecekken annem mesaj atmıştı,


Telefonumun ekranına baktım . Mesaj da;
" Kızım bugün eve geç geleceğim anahtarı komşudan alırsın , kardeşini de baban alacak" diyordu.
bende; "TAMAM ANNE " yazdım. Klasik kelime tamam..
Eve geldiğimde, anahtarı alıp kapıyı açtım .Kendi kendime  bugün evde yalnız olacağım için , 'kendime parti yapabilirdim' diyordum, adeta sevinç bayraklarımı sallıyordum .
O sırada telefonuma bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi .
"Notumu aldın mı ?" yazıyordu. Bu Uğur'du . Beni deli ediyordu !! ,
yine konuyu değiştirerek cevap verdim .
"Sen benim numaramı nerden buldun ?? yazdım. Konuyu değiştirmek benim huyumdu.
"Benim bulamayacağım şey yoktur." diyordu. Bu nasıl bir cevaptı ?
" Emin misin? " yazdım. büyük bir itinayla.
"Eminim ve şüphem yok Arya . Notu aldıysan görüşmek üzere:)" birde gülücük koymuş suna bak ya. Eminsen eminsin Ne sorguluyorum ki.
  Telefonu  kırabilirdim şu an !! bir hışımla telefonu yatağa attım. Duygularımı kontrol edemiyordum , sinirime hakim olamıyordum. Uğur'un bana bıraktığı samimiyet beni çileden çıkarıyordu !!O beni sadece sinirli görüyordu ,  çünkü yanlış zamanda karşıma çıkmıştı! Ben bir zamanlar çok narin ,utangaçtım ama Uğur 'a  karşı patlamak üzere olan bomba gibiydim. Onu üzüyor muydum? bana yardım ediyordu. Tamam biraz daha normal olabilirdim. En azından denemeye çalışacağım.
Tam dedim benim yalnızlığım gücüm dedim , kabullendim o da birden karşıma çıktı...
Hani derler ya bir şeyi ne zaman kabullenirsen o seni bulur.
Neden ihtiyacım olunca yoktu. ben kendimi kapatmışken, neden karşımdaydı??
Bu Uğur denen çocuk beni seviyor olabilir mi ?elim yatağın üzerindeki telefona gitti. Ona bu soruyu ciddi ciddi soracaktım!!  , sonra ne yaptığımın farkına varıp,  kendime kızdım.
Aman Allah'ım!! ben salağım daha ilk gün kendimi salak olarak tanıtamam..
Sonra kalkıp silkelendim.
Önce yüzümü yıkadım , sonra dolaptan  rahat peluşlarımı aldım, peluş terliklerimi de alıp ev kombinimi tamamladım. Mutfağa girip yemişlerimi aldım. Televizyondan müzik açtım. Evde yalnız kalınca hep böyle partiler yapıyordum, ama bu sefer ki parti farklıydı.

Evet artık otobüste yazıyorum, bu bölüme yarın devam edeceğim
Okul ağırlığından fazla atamayacağım 2 hafta kaldı sınavlara ,ama bana yazmak çok iyi geliyor .romanda 5.sırada olmuşum desteklerinizi bekliyorum . Bu arada hala yorum yok lütfen artık hikayeye girdik meraklar başladı, telefonda ellerim ağrıdı ben şahsen eğlenceli olduğunu düşünüyorum lütfen oy verin bol bol yorum yapın fikirlerinizi bekliyorum...
yeni ship gelsin
Arya 🤗Uğur

Artık kızımızın ismini öğrendik nasıldı beğendiniz mi arada duygu yazıyorum yansıtmak için sağlıcakla kalinnn🤗

AY KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin