Okulda yazıyorum.:) fav aktivite
Yazar tarafından:
Gizemli Bahçe
Okulun arkasında bulunan ıssız bir bahçe vardı. Bahçenin içinde ise depo vardı. Bahçenin her tarafını otlar çevrelemişti. Otların arasında çivileri paslanmış tahtaları yıpranmış bir bank vardı. Buraya her gün gelen bir kız vardı. Bankın üstünde oturup merakla kitabını okuyordu. Kitabın sayfalarına zarar vermek istemediği için büyük bir özenle ve yavaşça sayfayı çeviriyordu. Kız kitabı okurken arkasında biri varmış gibi hissetti. Arkasına tereddütle döndü ama kimse yoktu önüne döndüğünde kitabının üstünde kenarları yanmış harita bulunuyordu. Haritada isminin üstü çizilen orman ismi bulunuyordu.
Üstü çizildiği için ismini göremedi. Haritada belirttiği ormanın içinde terk edilmiş ev olduğu çizilmişti . Evin arkasında bir yerde haritada belirtilen kayıp kolye vardı . Kolyenin üstünde anahtar vardı. Harita burada bitmiyordu. Gözlerini haritanın sağ tarafına çevirdi . Kolyenin solunda bir küçük sandık olduğu gösteriliyordu. Sandık içinde ne olduğu söylenmiyordu. Haritayı arkasına çevirdi bir şeyler daha olmalı diye baktığı esnada arkasından bir ses duydu.
" Elindeki nedir ?" diyordu bir oğlan.
" Seni ne ilgilendirir hem sen kimsin?" dedi kız.
"Bir yabancı " dedi oğlan kıza cevap vererek .
"Sen beni takip mi ediyorsun? " dedi kız.
"Buradan geçerken seni gördüm. Genelde burada kimse olmaz diye biliyordum. İlk defa seni görüyorum merak edip geldim." Dedi oğlan. Aslında oğlan kızı hep takip ediyordu .Onu otururken görünce kızı bir köşede oturup izlemeye başlıyordu.
Kız elindeki haritayı göstererek:
" Bunu sen mi verdin ?" dedi elindeki haritayı hatırlayarak.
"Bunu daha yeni görüyorum. Nedir bu ?" deyip kızın elinden haritayı aldı. Kız almasın diye kolunu yukarıya kaldırdı. Kız ayağa kalkıp elini uzattı ama ulaşamadı.
" Onu bana ver ." dedi haritayı almaya çalışarak kız. Oğlan kızdan aldığı haritayı geri verip bahçeden kıza hiç bir şey demeden hızlıca çıktı. Kız arkasından ona seslendi.
" Nereye gidiyorsun? "dedi şaşkınlıkla kız.
"Okula " dedi oğlan.
"Onu biliyorum Bir şey demeden mi gideceksin? " dedi kız.
"Birazdan söylerim ." diyerek uzaklaştı oğlan.
"Bu ne demek?" dedi kız ama oğlan çoktan gitmişti.
Kız elindeki haritayı cebine koydu kitabını kapatıp eline aldı .
-
Ana karakter :
Odamda yankılanan alarm sesiyle yerimde uyumaya devam ederken , kapım açıldı. Terlik sesinden annemin geldiğini anladım.
Annem genelde adımlarını bir patron adamı gibi atardı ve geldiğini belli ederdi.
İnsanları adımlarından tanırdım.
Annem kapıdan girince, toplu kahverengi saçları, üstünde bir kazak ve pantolonu vardı. annem her zaman erken kalkardı ,hazırlanırdı ve bizi uyandırırdı. Annem iş kadınıydı .
Kıyafet mağazasının işletme müdürüydü. O sırada annem yine beni azarlıyordu.-"Kızım 17 yaşına geldin, hala seni ben kaldırıyorum. Azıcık bana çek hazırlan, bir silkelen ,bu ne umursamazlık? ." yataktan ölü gibi kalkarken anneme cevap verdim.
-"Bu arada anne ben 18 yaşıma gireceğim 2 hafta sonra farkın da mısın ? " dedim.
-"Kızım ne fark eder ? hadi daha fazla oyalanmadan üstünü giyin , bugün yaptığım çörekleri ye de çıkalım. "
deyip odadan çıktı.Evet tek başıma odada derin düşüncelere dalmış , hayatı sorguluyordum. neden erken kalkmak zorundaydık, neden okula gidiyoruz ,niye bu hayata geldim.....
Karamsar düşüncelerim beni ele geçirmişti. O sırada yan odadan bağıran küçük kız kardeşimin sesini duydum. Onu çok seviyordum. Ortaokula yeni başladı.
Ne zaman onu uyandırsak hep bağırıyordu. Bu küçüklükten beri vardı . Bir sürü doktor gezdik yine de sebebini bulamadılar , ama bize artık sıradan geliyordu.Dolabımı açtım, yarı renkli yarı siyah olan kıyafetlerimden, bir tane kırmızılı, siyahlı kazağımı seçtim, beyaz bol pantolonu da giydim, üstüne siyah montumu geçirip, kombinimi tamamladım.
Saçlarımı taradım perçemlerimi düzenledim, orta boylu koyu kahve saçlarımı bir güzel topladım.
Makyaj olarak şeffaf rimel bir de hafif parlatıcı sürdüm.
Kapatıcı kullanmıyorum çünkü burnumun üzerinde ki çillerimi kapatıyordu. Ben de çillerimi seviyordum. Parmağıma siyah çelik yüzüklerimi ve kalpli yüzüğümü ve kıkırdağıma yıldızlı küpeyi taktım. Lavanta kokan parfümümü sıktım. Son olarak siyah şalımı boynuma geçirdim ve beyaz kulaklığımı da alıp odadan çıktım .
Mutfağa girdim ,annem Alya ' nın kafasına bere giydirmeye çalışıyordu."Alyaa! lütfen giy kızım sen çabuk hasta oluyorsun. "diyordu annem. Her zamanki halleriydi.
"Anne saçımı bozuyor diyorum, giydirme işte kötü gözüküyorum ! "dedi. Kardeşim her zaman iyi gözükmek istediği için annemin seçimlerini sevmezdi çünkü annem hasta olmaktansa kalın giyinmeyi seçerdi. Aslında annemin zevkleri de çok güzeldir.
Kavgaya devam ederken annem yine o meşhur sözünü söyledi:
"Kızım daha kaç yaşındasın bu gösteriş merakın ne ? Hasta olmaktansa bunu seçmeni öneriyorum." dedi. Annem o kadar çok bere diyordu ki
Artık bu diyor. Siz anladınız...Bende masaya geçip annemin hazırladığı çörekleri yedim. Çörek benim için kahvaltı da vazgeçilmezdi.
Yemeğim bitince, babam geldi. Kahvaltıya oturdu, yanağımı öptü ve bana harçlığımı verdi. O sırada annemle kardeşim sonunda bere görevini tamamlamış bir şekilde içeri girdiler."Kazanaan her zamanki gibi Begüm Başaran" deyip alkışladım annemi. Babamda bana katıldı.
Kardeşime dönüp ona göz kırptım. Hemen
Asık olan suratını düzeltti, onun gülümsemesi için her şeyi yapardım.
Kardeşim benim bu dünyada en değerlimdi. Her ne kadar kavga etsekte....Tamam bu kadar iyi abla olmak yeterli
Biraz da gerçekler hakkında konuşalım.Hep birlikte kahvaltımızı bitirip evden çıktık. Annem iş yerine, babamda kendi iş yerine gitti , kardeşim ise okul otobüsüne bindi,
bense son hava bükücü rüzgara karşı durağa yürümeye çalışıyordum.
Siyah şalım yüzüme doğru uçuyordu önümü ise zar zor görüyordum.
Cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım. Saat 7.15 'ti .Otobüsün gelme saati!!
Geç kalacağım!!! durağa alel acele koştum.Durağa geldiğimde otobüs karşıdan geliyordu. O an burada olduğum için şükrettim.
Otobüse bindim . Otobüse ilk binen olduğum için bolca yer vardı, bende
ortalarda bir yere , cam kenarına oturdum. Beyaz kulaklığımı çıkarıp , kulağıma koydum.THE Neighbourhood softcore dinliyordum. Okula gelmeye yakın çantamı alıp otobüsten inmek için hazırlandım .
Evet ilk bölümü yazdım çok heyecanlıyım anlatılmaz duygular içerisindeyim. Kendime bir dünya oluşturdum ve bu dünyaya eşlik etmek duygularıma tanık olmak isterseniz oylarınızı ve desteklerinizi bekliyorum. Hoşçakalın sevgiyle kalın.🤗🤗
Bu arada fazla detay verirsem söyleyin. mesela kıyafet seçerken detay verdiysem nasil daha iyi olabilir fikirlerinizi bekliyorum lütfen çekinmeyin düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY KIZI
AvventuraAnahtarı almayı başarmıştım . Sıra kuleye girmekteydi. " Aferin sana Areles dedim " kendi kendime. Ancak bir sorun vardı. Ben anahtarı almayı başardıysam gelecek olan hamle hiç de iyi olmayacak demekti. Arkama dönerek: " Stew!" diye bağırdım. Yav...