11.TUTSAK

52 14 7
                                    

Son konuşmanın ardından bir hafta geçmişti. Derslerime yönelip düşüncelerimi bir kenara bırakmıştım . En sonunda o korkunç sınav haftası gelmişti hatta bir haftası bitmişti .
Yarın haftanın son sınavı vardı. Sevdiğim ders kimya bu sınav için çok çalışmıştım. Sınav haftasında bütün sosyalliğimi kesmiştim. Uğur'la bile. Sınavlarım güzel geçmişti. Son bir tane sınavım kalmıştı o da fizikti . Bir fizik dersinde geriliyordum o kadar. Almanca sınavımdan çıktım otobüsü bekliyorum. Kulaklığım takılı müzik dinliyordum. Tek sınav olduğu için bugün eve erken gidecektim. Ben etraftaki çimenlere , oynayan köpekleri izlerken yanı başımda dikilen Uğur'u görmemle kaşlarımı çattım. Bana sıcak çikolata uzatıyordu. Çatık olan kaşlarımı düzeltip teşekkür edip kulaklığımı çıkardım. Oturduğum yere oturdu sonra söze girdi.

" Sınav nasıldı?"

" Güzeldi senin?"

"Benim de fena sayılmazdı. Kimya için hazır mısın?"

"Sayılır. Daha soru çözmem lazım yoksa sınavda kitleniyorum."

"İyi . Fiziği sormayı unuttum nasıl gidiyor."

"Gitmiyor ki tabi senin çalıştırdıkların birazda olsun kafama giriyor."

"Bazı yerler zorluyor benim de anlam veremediğim yerler oluyor sonuçta . Sınav haftam da en çok kimyadan korkmuyorum desem yalan olur. Senin anlattığın kimya da biraz kafama giriyor. Bu arada fizik için bir özet hazırlamıştım çalışmana yardımcı olur dedim." elindeki notu bana uzattı.

" Çok teşekkür ederim ben de şu kimyada ki konuların formülünü çıkartmıştım. " diyerek elimdeki kimya notunu uzattım.

" Böylece dersleri hallettik. Sağolasın." Bu arada son sınavlara gireceğiz fazla yorma kendini olur mu?

" Tamam da neden herkes bunu söylüyor?

" Çünkü senin sınav stresinden dolayı kendini hasta ettiğini biliyoruz."

"Bir dakika sen bunu nerden biliyorsun ?"

" Sonra öğrenirsin" deyip kalktı.

"Uğur kaçamazsın!" dedim elimi buraya gelmesini işaret ederek."

"Yarın görüşürüz " dedi . Neden her seferinde sonra deyip benim içime kurt düşürüp gidiyordu?

Ona ulaşmak için elimdeki bitmiş sıcak çikolata bardağını çöpe atıp çantamı alarak yanına koştum. Ona yetişip önünü kestim. Uğur önce şaşırdı sonra önünde durduğumu beğenmiş gibi gülmeye başladı.

" Ne oldu ?" dedi sanki bilmiyormuş gibi!

"Sence?" dedim gözlerimi kısarak.

Başını hatırlamak istercesine kaşıdı sonra başını indirip beni süzmeye başladı. Aramızdaki boy farkına yeni fark ediyordum. Benim boyum 1. 75 ti. Onun da benden fazla uzun olduğu söylenemezdi. Yaklaşık yedi ya da altı santim vardı aramızda muhtemelen boyu 1.81 dir. Ben karşısında dururken onu süzüyordum. Böyle durmaktan sıkılmaya başladım artık cevap vermeliydi!.

" Fazla kısa değilmişsin ." gerçekten bu muydu söyleyeceğin ?biraz diyor yani kısayım!

"Uğur sınırlarımı zorlama lütfen."

"Tamam . Konu neydi?"

"Burada iki saat hatırlamanı bekliyorum bana mı soruyorsun? iki de bir sonra öğrenirsin deyip gidiyorsun benim hakkımda bir şeyler biliyorsun ama söylemiyorsun sence fazla uzatmadın mı?"

AY KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin