2. Bölüm

518 15 1
                                    

Abimin bununla arkadaş olmasına imkan yoktu. Ona inanmıyorum.

" Gözlerini aç ve bana yaramı sarmak için bir şeyler getir. " dedi adam. " Efendim? " dedim. " B-ben mi? " korkarak sordum.

" Senden başka birisi var mı? " dedi zekice. Tabii yoktu. Ben gerizekalıym çünkü. Hemen ayaklanp banyoya koştum. Dolapdan ilk yardım kitini getirdim. Adam kanapeye oturmuş bekliyordu. Hemen dize çöküm koluna baktım. Mermi mi?

" Bu? " adama baktım. " Ben yapamam. " dedim korkarak yere oturdum.

" Tamam. " dedi. " Bana mermiyi çıkarmak için bir şeyler ver. Gerisini yaparsın. "

Delirdi mi acaba? Hemen makas getirdim. Temizledikden sonra ona verdim. Beni ona dikatlice baktığımı görünce elini durdurdu.

" Gözlerini kapat. Bakma. " hiç söylemiycek sanyordum. Gözlerimi kapatıp ayağa kalktım. Kanapeye oturdum. Duyabiliyordum. Acıdan ağladığını. Biraz sonra gözlerimi açtım. Acıdan kanapeden çıkıca tutmuşdu. Hızlıca yarasını temizledim. Merhem sürerek sardım.

İkimizde sessizce durmuştuk. Adam ayağa kalkarak cama yaklaştı. Bir şeyler söylüyordu. Bende kalktım. Yanına geldim.

" Hey? Sen kimsin? Doğu'nun söylediği kişi sen misin? " bana baktı. Ne dedim ki? Kızd mı?

" Evet benim. Bir şey mi var? " ne kaba. Hiç sevmedim.

" Tamam. Ama neden bu haldesin? Yani yaralıydın? Doğu ner- " telefonuma gelen arama konuşmamı kesti. Hızlca telefona baktım. Tanımadığım numaraydı. Önce karşımdaki kişiye baktım. Sonra telefona baktım. Açtım.

" A-alo? Kimsiniz? " terdigin ve korku dolu sesimi kendim hissedebiliyordum. Kulağıma tanıdık bir ses geldi.

" Alo? Beni duyuyorsun değil mi? Beni dikkatlice dinle. " abimdi bu.

" Doğ- "

" Şşş. Adımı söyleme. Bunların hepsi duyuluyor. Yanındaki kişi her şeyi biliyor. Bırak odama girsin. Benim gizli dolapda doayalar var. Onları bana getirsin. Sende hazırlan. Kiyafet, yiyecek al yanına. Sonrada dikat çekmeden aşağıdaki siyah arabaya binin. Gördün mü? "

Yüzümü yanïndaki kişiye çevirdim. Nereye kayboldu? Koşarak odaya gitdim. Oda tamamen dağılmıştı. Maskeli kişi gizli dolapdan abimin söylediği gibi dosyaları ve onun bilgisayarını götürdü.

" Hazırlan sende. " dedi. Karşılık vermeden öyle durmak istedim. Ama kolumdan sıkıca tutup yatağa fırlatdı. Üzerime doğru geliyordu. O yaklaştıkca geriye gidiyordum.
Nihayet gidecek yerim kalmadı. Yana gitmek istediğimde, adam beni kolumdan tutup kendine çekti. Yaklaşarak kulağıma bir şeyler söyledi.

" Ölümüne susamadıysan hemen hazırlan. Yoksa sen burda ölmeden seni ben öldürürüm. " korkudan ne yapıcağımı bilemedim. Koşarak odaya gitdim. Biraz sonra odadan çıktım. Giydiğim siyah kiyafet, yüzümdeki maske, çantam. Hepsi tuhaftı. Adam önce bana baktı. Sonra kolumdan tutup kapıya kadar götürdü. Kapıyı açıp kontrol etdi. Koşarak asansöre gitdi. Bende onun ardınca kapıyı kitleyip asansöre bindim.

Ortalık baya sessizdi. Ben yere çöküp oturdum. Bu zaman sessizliği adam bozdu.

" Sen gerçekten korkak ve aptalsın. Bu zamana kadar nasıl hayatda kaldın ona bile şaşkınım. " asansöre bir anda duruksadı. " Siktir. " o küfrederken korkuyla ayağa kalktım. Ne olucaktı şimdi?
_________________________________________

İyi gecdler ve iyi okumalarrr.♡

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin