" Aras? Bu Doğu değil. " Özgür öne çıkarak beni ayağa kaldırdı.
" Batı!" ismim seslendi. Arkama döndüm. Abimdi. Abimdi bu. Abimi görünce mutlu oldum, ayrıca gözlerim doldu. Aslında onunla 4 yıl olmuştu görüşmeyeli. Gözlerimin dolması normaldi.
" A-bi. ABİ! " koşarak hiç olmadığı kadar sarıldım ona. Ağlayarak sarıldım ona.
En son abimi ne zaman gördüm hatırlamıyorum. Sanırım sahilde görmüştüm. O zamanlar babamızın büyük bir sahil kenarı işletme yeri vardı. Şimdi hatırlıyorum.
----
" Abi neden burda duruyorsun? " sordum. Üzgün galiba.
" Bana bak. Seninle farkımız ne biliyor musun? " dedi bana. Kaşlarımı çatdım.
" Senin daha cesur olman mı? Ya da daha akıllı. " buydu galiba. Ama abim kafasını sallayıp bu olmadığını söyledi.
" Hayır bu değil. Bilmiyorsun işte kendini zorlama. " ben bilmek istiyordum. Teker-teker saymaya başladım. " Masum olmam mı?, eğlenceli olmam mı?, güçlü olman mı?"
Tamam kabul ediyorum onu çoğu şeyde yenemediğimi.
" Hayır. "
" O zaman ne?! " dedim kızarak.
" Senin iyi biri olman ve benimse her zaman senin gölgende yaşamam. " o zaman tam anlamamıştım. Şimdide anlamıyorum.
--------
" Abicim. " sarıldı bana. Annemizi kaybetdikten sonra kendimi çok yalnız hissetdim. Abimde olmayıca acıya dayanamıyordum. Ama geçen yıl abimle konuşmaya başladık. Bu yüzden mutluydum.
" Her zamanki gibi sulu gözsün. " kafamı kaldırıp ona baktım. Kendimi düzene soktum. Sonra abimin koluna sokuldum. Karşımızda duran adamlar bana yabancı gibi bakıyordular.
" Siktir yaa. Orası benim yerim. " Aras çoçuk gibi mızıldamaya başladı. Sinan onu kucaklayarak sesini kesmeye yardım etdi.
" Peki bu kim? Bu nerden getirdiniz? " Kaan alakasız soru sordu.
" Aaa. Seni tamamen unutduk. Kusura bakma. Kaan abi bunu bizim garaja çizim yaparken dalların arasında yakaladım. Size söylemedim. Hepiniz içerde oyun oynuyordunuz. Bende bölmedim. Yani işi kendim yaptım. " Caner benim yakın arkadaşımdı. Her şeyi beraber yaparız.
" Ama ben sadece buraya güzellik vermek isyedim. Lütfen bırakın gideyim. " Caner bana göz kaş yaptı koşmam için. Ben anlamasam da Caner bana yaklaşıyordu bir şeyler uydurarak.
" Bakın beyler. Ben iyi bir iş çıkar- KOŞ BATI! " kolumdan tutdu. Koşarak ordan uzaklaşmak için her şeyi yaptı Caner. Onlardan uzak durmak için. Abim ve diğerleri bizim peşimizden geliyordu.
Canerle eski kırık-tökük bir binaya geldik. Koşarak bir köşede saklanadık.
" Siktir! Ben yoruldum! Neden kaçmak istediler anlamadım. " Sinan söyledi. "Aslında, eğlenceliydi. Ben tükendim. " bizim saklandığımız duvara yaslandı. Caner o an sesimi çıkarmamak için ağzımı eliyle sıkıca kapatdı.
" Ama bir nedenide olabilir. " Kaan bu durumda bile mantıkla düşünmeye zorladı arkadaşlarını. " Hadi geri dönelim. Geri gelirler belki. " her kes önden giderken Kaan bizim saklandığımız duvara yaklaştı. Caner ve ben korkudan nefesimizi tutduk.
" Çok uzaklaşmayın. Akşam olunca geri gelin. Her şeyi açıklarız sonra. " dedi. Ama bizim burda olduğumuzu nasıl biliyordu. Arkasına dönüp gitdiğinde onun peşinden baka kaldık. Nasıl biliyordu?
" Çıldırmış olmalısın Caner! Deli misin? Neden koştun? " Caner korku dolu bakışlarla bana bakıyordu.
" Her şeyi duydum Batı. Abin ve arkadaşları kötü planlar yapıyor. Bilmiyorum, ama galiba bu büyük bir plan. Eğer bu işe karışırsak bizim son- " ayağa kalktım.
" Yeter Caner. Bunca zaman abimi bulmam gerekiyordu. Buldum işte. Ne fark eder. " kafama dokunan elle uykudan uyandım.
Gözlerimi açtığımda karşımda Caner vardı." Günaydın uyuyan prenses. " dudaklarını bana yaklaştırarken onu itdim.
" Günaydın Caner. Ama buna ihtiyacım yok." dedim gülerek. " Neden burdasın? "
" Rüya mı görüyordun? "
" Evet, dün biraz hayallere daldım. Kafamda bir kaç kişiyi hayal etdim. Ayrıca küçükken birlikte olduğum abimide hayal etdim. Sanırım onları gördüm. Neyse. Yemek yedin mi? " ayağa kalkarak banyoya gitdim. Güzel bir duş aldım. Sonra mutfağa giderek bir şeyler hazıladım. Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra salona geçtik.
" Aaa sana söyledim mi ben? Bu akşam parti var. Okuldan her kes orda olucak. Bir kaç şey var aklımda. Abini bulmakla ilgili. " gözlerim büyüdü. Abimle ilgili ne olabilirdi?
" Anlat her şeyi. "
_________________________________________İyi okumalarr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 DAKİKA [~GAY~] (B×B)
Teen FictionDoğu: 26 yaş. Akıllı, güçlü, hafife alınmıyı sevmeyen, kavgacı. Batı(uke): 25 yaş, Akıllı, korkak, unutkan, sakin biri. Özgür(seme) : 26 yaş,Kendisini çok seven, gamer, arkadaş canlısı, güzel, akıllı. Sinan: 26 yaş. Eğlenceli, akıllı, havalı. Kaan...