8. Bölüm

174 9 1
                                    

Bakma küs dedim ben, belki yolumuz birgün kesişir...yeniden.🎵🎶

_________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________________________________________

" Nasıl? Buraya nasıl geldiler? " korkuyla Caner'e baktım.

" Bilmiyorum. Bir fikrim var.
Hazırlan! "Caner hızlıca odaya girdi. Bir kaç şey alıp geri geldi. Apar-topar gidicektik yani. Öylece gidicektik.

" Caner? Yapma, gidemeyiz. " dedim ona. Beni dinlemiyordu zaten. Söylemem boşunaydı.

" Benimle gel Batı. Birlikte gidelim. Boş ver. Zaten bulduk onları. " elimden tutup dışarı çıkardı. Ama tam karşımızda maskeli adamalar durmuşdu.

" Caner? Bunlar kim? " bir adım geri giderek onu da kendime taraf çektim. Caner bana yaklaşarak kulağıma fısıldadı.

" Bana silahı ver. "

Korkuyla elimi silaha atıp yavaşca Caner'e verdim. Caner silahı alır-almaz ateş etmeye başladı. Ortalık karıştı. Bu tam benim rüyamdaki gibiydi.

Onlara ateş edince bir şey olmuyordu. Caner ve diğerleri ateş etmeye odaklanmıştı. Bu zaman rüyamda gördüğüm gibi ortadaki kişi kayboldu. Biliyordum arkamda olucağını. O belirince bende hızlıca Caner'in yanına koşarak silahı aldım. Tam arkamda durduğu zaman ateş etdim.

Bingo! Vurmuştum, ama sol kolundan. Tam bir korkağım. Bu benim abim olamazdı.

Adam acıdan yerde kıvrılırken biz de arka kapıdan dışarı çıktık.

" Kurtulduk. Kurtulduk Caner! " koşarak arabaya bindik.

Arabayla ordan uzaklaşırken büyük bir gürültü koptu. Arabadan inip baktığımızda inanamadım. 13 katlı bina gözümün önünde yerle bir olmuştu.

" Hayır! Ama bu olamaz! " Caner etrafa iyice bakıyordu.

Ben yüreğimdeki acıyla yere çökerken her kes benim için durdu. Caner bile durdu. Bjr adım bile atmadı.

" Batı? İyi misin? BATI! " hiç bir şey hatırlamıyorum.

--------

" Doğu? Biliyorsun değil mi? " ona yaklaştı birisi.

" Biliyorum Özgür. Hepimiz biliyoruz. Hadi garaja gidelim. Yaramı temizleyelim. "

--------

3 saat sonra.

Gözlerimi açtım. Etrafa iyice baktım. Kaç saat baygın olduğumu hatırlamıyordum. Bir saniye. Neden sandalyedeyim ve ellerim bağlı? Yanıma baktım. Hiç kimse  yoktu. Karşıdan biri geliyordu.

" Demek uyandın. " dedi bana. Tam gözlerimi açamıyordum.

" Kimsiniz? " kısık sesle sordum.

" Benim kim olduğumu bilemezsin. " ne saçma. Adam bana yaklaşarak yüzüme baktı. İnceledikden sonra ellerimi çözdü.

" Hadi ama. Korkma, sana bir şey yapmıycam. " sakin sesle benim ona güvenmemi sağlamaya çalıştı. " Ellerini bana ver. " ellerini bana uzatatak gözlerimin içine baktı.

Yüzünü bir yerden tanıyordum sanki. Morluklarla dolu yüzü, umut dolu bakışlar, beyaz teniyle bana bir mesaj veriyordu. Sanki bir şeyleri anlamama yardım eymek istiyordu. Ellerine baktım onun. Damarında olan bıçak izleri. Hayatı boyumca bir şey aramışda bulamamış gibiydi. Aklımdan geçen cümleyle istemeden ellerinden tutdum.

" UYANSANA! " biri bağırıyordu. Gözlerimi açtığımda karanlık odadaydım. Caner bağırıyor, durmuyordu.

" Uyandım! Bağırma. " yanıma baktım. Caner elleri bağlı şekilde sandalyede oturuyordu.

" Burası neresi? " diye sordum. Kendimi kötü hissediyordum. Sanki çamyrdan çıkmışta yeniden çamura düşmüştüm.

" Ben de sana soruyorum. Neredeyiz? " telaşla etrafa bakan Caner bir şeyler arıyordu. Bir yerlere can atıyordu.

" Ne arıyorsun? " ciddi surat yaparak arkama yaslandım. " Sana söyledim? " duyuyordu mu? Duysaydı cevap verirdi.

Caner cevap vermeyince sakince ayakları uzatıp gözlerimi kapatdım. Çok tuhaftı. Burada olmamız, neden geldiğimiz, benim rüyalarım..Ama bir şeyi biliyordum en azından. Rüyamda be görüyordumsa bu kesinlikle gerçek oluyordu.

Düşüncelere boğulurken garaja büyük bir araba girdi. Lüks ve baya bir pahalı arabaydı. Arabanın peşinden garaja motosikletlerde girdi. Arabanın kapısı açmaq için motosikletçilerden biri durdu. Hızlıca kapıyı açmaya çalışan adam daha varamadan yere düştü. Çok geçti. Arabadan güzel kiyafetli ve maskeli bir grup kişi indi. Bu nasıl mümkün? Bizim peşimize düşen adamlardı bunlar.

Adam bana doğru gelirken kalbim hızlandı. Silahını görüyordum. Korkuyordum. Gözlerimi kapatıp kendi nefesimi tutdum. Bu zaman yüzüme bir şeyin dokunduğunu hissetdim. Yüzümü okşuyordu.

" Seni buldum. "

_________________________________________

Selamlar. Nasılsınız? Beni hiç sormayın hastalık yüzünden gözlerimi zar zor açıyorum. Kendinize dikkat edin.

İyi okumalarrr. :)

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin